Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WOP.271.2.2020 Dostawa komputerów typu AIO oraz laptopa

Łukasz Napierała
Gmina Miasto Boguszów-Gorce Oddział: Urząd Miejski w Boguszowie-Gorcach/Wydział Organizacyjny
Termin:
Zamieszczenia : 20-01-2020 10:44:00
Składania : 27-01-2020 14:00:00
Otwarcia : 27-01-2020 14:15:00
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Gminy Miasto Boguszów-Gorce informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę komputerów typu AIO oraz laptopa . 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

  1. Termin realizacji zamówienia – do 7 dni od dnia otrzymania zamówienia przez Wykonawcę.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  3. Termin płatności: 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. Forma płatności przelew. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 
  4. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/przesyłki leżą po stronie Wykonawcy.
  5. Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia i złożoną przez dostawcę ofertą Zamawiający odsyła towar na koszt Wykonawcy.
  6. Cena oferty obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia - w tym koszty transportu, przesyłki.
  7. Gwarancja – min. trzy lata(36 miesięcy) gwarancji realizowanej w miejscu eksploatacji sprzętu, z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia. W przypadku awarii dysków twardych, dyski pozostają własnością zamawiającego.
  8. Termin związania ofertą – 10 dni.
  9. Jeżeli w prowadzonym postępowaniu, w którym jedynym kryterium jest cena, nie będzie można dokonać wyboru oferty, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
  10. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z postanowieniami,  opisem przedmiotu zamówienia, a także zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO i ich akceptacja. Użytkownik wyraża zgodę na wszystkie zawarte postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku braku zgody na powyższe warunki – prosimy nie składać ofert.

Gmina Miasto Boguszów-Gorce informuje, że od początku 2019 roku wszelkie płatności dokonywane przez Gminę Miasto Boguszów-Gorce oraz jej jednostki organizacyjne objęte centralizacją podatku VAT na podstawie faktur zakupu będą realizowane na zasadach podzielonej płatności (split payment).
Ustawa z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018 r. poz. 62 z późn. zm.) wprowadzająca m.in. zmiany do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2017 r. poz. 1221 i 2491) wprowadza mechanizm podzielonej płatności.
W celu dochowania należytej staranności przy realizacji transakcji, tym samym dla bezpieczeństwa podatku VAT Gmina Miasto Boguszów-Gorce podjęła decyzję o stosowaniu podzielonej płatności.
Jednocześnie informujemy, że Gmina i jej jednostki organizacyjne objęte centralizacją podatku VAT będzie realizować płatności za faktury na rzecz kontrahentów prowadzących działalność gospodarczą wyłącznie na ich rachunki firmowe.
Art. 62 c ust. 11 Prawo bankowe wskazuje, że w przypadku zapłaty za fakturę z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności na rachunek bankowy, dla którego bank nie prowadzi rachunku Vat (tzn. do prywatnych rachunków osób fizycznych), bank zwróci przelew na rachunek zleceniodawcy. Wskazanie na fakturze numeru rachunku firmowego jest niezbędne do prawidłowej realizacji płatności na zasadach split payment.

W przypadku pytań: 

  • merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel.: 74 8449 311 wew. 54  (Łukasz Napierała) - termin składania zapytań upływa na dwa dni robocze przed zakończeniem postępowania.
  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PassMark CPU Benchmarks 13.01.2020 r.pdf pdf 6043.93 2020-01-20 10:44:00 Postępowanie
Klauzula Informacyjna RODO.pdf pdf 101.27 2020-01-20 10:44:00 Postępowanie
Klauzula Informacyjna RODO.pdf pdf 101.27 2020-01-20 10:44:00 Kryterium
Pytania i odpowiedzi - 21.01.2020.pdf pdf 133.83 2020-01-21 16:36:01 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty WOP.1431.2.2020.pdf pdf 375.86 2020-01-28 11:22:04 Publiczna wiadomość
POPRAWIONE - Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty WOP.1431.2.2020.pdf pdf 374.56 2020-01-28 16:51:39 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-01-28 16:51 Łukasz Napierała POPRAWIONE - Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty(protokół z otwarcia ofert)

POPRAWIONE - Ogłosze [...].pdf

2020-01-28 11:22 Łukasz Napierała Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty(protokół z otwarcia ofert)

Ogłoszenie o wyborze [...].pdf

2020-01-21 16:36 Łukasz Napierała Zamawiający Gmina Miasto Boguszów-Gorce, z siedzibą Urząd Miejski, pl. Odrodzenia 1, 58-370 Boguszów-Gorce informuje, że ww. postępowaniu zostały złożone pytania dotyczące treści specyfikacji technicznej, na które Zamawiający udzielił odpowiedzi.

Pytania i odpowiedzi [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Komputer typu AIO WYMAGANIA MINIMALNE: TYP: All in One MATRYCA: 23,8"-24", matowa, LED, IPS, 1920 x 1080, FHD; PROCESOR: wydajność w teście www.cpubenchmark.net nie mniejsza niż 9450 punktów(w załączeniu zestawienie na dzień 13.01.2020 r.); PAMIĘĆ RAM: min.: 8 GB (SO-DIMM DDR4, 2400 MHz), Minimalna obsługiwana ilość pamięci RAM: 32 GB Ilość gniazd pamięci (ogółem / wolne): 2/1 ; DYSK TWARDY: min.: 256GB SSD; KARTA GRAFICZNA: zintegrowana; KARTA DŹWIĘKOWA: zintegrowana, zgodna z High Definition; MULTIMEDIA: wbudowane głośniki, wbudowana kamera, wbudowany mikrofon; ZŁĄCZA: 5 x USB w tym 2 x USB 3.0, mikrofonowe, słuchawkowe, RJ-45, 1 x HDMI, czytnik kart pamięci; NAPĘD OPTYCZNY: Nagrywarka DVD+/-RW INNE: klawiatura i mysz w zestawie. SYSTEM OPERACYJNY: Windows 10 Pro 64-bit GWARANCJA PRODUCENTA: Trzy lata(36 miesięcy) gwarancji realizowanej w miejscu eksploatacji sprzętu, z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia. W przypadku awarii dysków twardych, dyski pozostają własnością zamawiającego. 9 szt. Urząd Miejski w Boguszowie-Gorcach
Plac Odrodzenia 1
58-370, Boguszów-Gorce
(0)
2 Laptop WYMAGANIA MINIMALNE: MATRYCA: 17"-17,3", matowa, LED, IPS, 1920 x 1080, FHD; PROCESOR: wydajność w teście www.cpubenchmark.net nie mniejsza niż 8000 punktów(w załączeniu zestawienie na dzień 13.01.2020 r.); PAMIĘĆ RAM: min.: 8 GB (SO-DIMM DDR4, 2400 MHz), Minimalna obsługiwana ilość pamięci RAM: 16 GB; DYSK TWARDY: min.: 256GB SSD; KARTA GRAFICZNA: zintegrowana; KARTA DŹWIĘKOWA: zintegrowana, zgodna z High Definition; MULTIMEDIA: wbudowane głośniki, wbudowana kamera, wbudowany mikrofon, Wi-Fi 802.11 a/b/g/n, Moduł Bluetooth ZŁĄCZA: 3 x USB w tym 2 x USB 3.0, mikrofonowe, słuchawkowe, RJ-45, 1 x HDMI, czytnik kart pamięci(Zamawiający zaakceptuje również zewnętrzny czytnik USB); NAPĘD OPTYCZNY: Nagrywarka DVD+/-RW; KOLOR LAPTOPA: czarny, szary, grafitowy, srebrny; INNE: wydzielona klawiatura numeryczna. Należy również dostarczyć dopasowaną torbę(czarna) do laptopa oraz mysz optyczną. SYSTEM OPERACYJNY: Windows 10 Pro 64-bit GWARANCJA PRODUCENTA: Trzy lata(36 miesięcy) gwarancji realizowanej w miejscu eksploatacji sprzętu, z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia. W przypadku awarii dysków twardych, dyski pozostają własnością zamawiającego. 1 szt. Urząd Miejski w Boguszowie-Gorcach
Plac Odrodzenia 1
58-370, Boguszów-Gorce
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Termin płatności: 30 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. Forma płatności przelew. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego, proszę potwierdzić. (0)
3 Dostawa - Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/przesyłki leżą po stronie Wykonawcy. Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny z opisem przedmiotu zamówienia i złożoną przez dostawcę ofertą Zamawiający odsyła towar na koszt Wykonawcy, proszę potwierdzić. (0)
4 Termin realizacji zamówienia - do 7 dni od dnia otrzymania zamówienia, proszę potwierdzić. (0)
5 Gwarancja - min. trzy lata(36 miesięcy) gwarancji realizowanej w miejscu eksploatacji sprzętu, z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia. W przypadku awarii dysków twardych, dyski pozostają własnością zamawiającego. (0)
6 Producent i karta produktu komputera AIO - Proszę wpisać producenta sprzętu i dołączyć kartę produktu(specyfikację) zaoferowanego sprzętu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Producent i karta produktu laptopa - Proszę wpisać producenta sprzętu i dołączyć kartę produktu(specyfikację) zaoferowanego sprzętu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Klauzula informacyjna RODO - Należy zapoznać się z Klauzulą informacyjną RODO a następnie proszę potwierdzić zapoznanie się z jej zapisami.

Klauzula Informacyjn [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 542