Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przebudowa drogi w Kleszczewie

Wydział Inwestycji
Gmina Trąbki Wielkie
Termin:
Zamieszczenia : 08-11-2019 13:59:00
Składania : 14-11-2019 13:52:00
Otwarcia : 14-11-2019 13:57:00
Tryb:
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Opis przedmiotu zamówienia

 

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ułożenie nawierzchni z płyt typu JOMB

- geodezyjne wytyczenie i pomiar

- przygotowanie podłoża we wskazanym odcinku drogi,

- korytowanie na całej powierzchni na głębokości 0,2 m,

- wykonanie podbudowy z zagęszczeniem o grubości 0,1 m z pospółki żwirowej niepłukanej,

- ułożenie płyt typu „JOMB” 100x75x12,5 podwójnie zbrojonych,

- zamulenie piaskiem. Wymaga się ułożenia gładkiej niespękanej powierzchni płyty od strony jezdnej,

- umocowanie, wyprofilowanie i zagęszczenie poboczy i istniejących zjazdów, kruszywem zebranym z wierzchniej warstwy drogi, przed korytowaniem wykonanego odcinka drogi.

- Rozebranie i utylizacja nawierzchni brukowej,

Nadmiar materiału z korytowania zostanie wbudowany w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w obrębie danej miejscowości na której będą odbywały się prace dot. przebudowy drogi. - (nie dotyczy bruku).

 

Płyty zostaną ułożone zgodnie z poniżej przedstawionymi parametrami:

 

W miejscowości:

6. Kleszczewo ul. Jodłowa długość 258 m x  szerokość 4,5 m = 1161 m2, .Początek od zjazdu z drogi wojewódzkiej do miejsca połączenia z istniejącymi płytami.

 

Termin wykonania zamówienia do 15.12.2019 roku.

Płatność do 14 dni od dnia wystawienia faktury.

 

Układanie płyt JOMB:

Płyty JOMB należy układać tak, aby całą swoją powierzchnią przylegały do podłoża. Powierzchnie płyt nie powinny wystawać lub być zagłębione względem siebie.

 

Układanie płyt na odcinkach prostych: Płyty JOMB na odcinkach prostych powinny być ułożone tak, aby dwa boki każdej z nich były prostopadłe do osi drogi.  Układanie płyt na łukach: Płyty na łukach powinny być ułożone w ten sam sposób jak na odcinkach prostych, tak jednak, aby kierunki spoin poprzecznych pokrywały się z promieniami łuku. W przypadku możliwości powstania szczelin między płytami na łukach większych niż 4 cm (po jednej stronie)  wymagane będzie cięcie płyt, bądź ich wypełnienie trwałą masą nie podlegającą wypłukaniu. Wybór rozwiązania wymaga konsultacji i ostatecznej decyzji przedstawiciela zamawiającego (inspektora nadzoru).

 

Szerokość spoin między płytami nie powinna być mniejsza niż 5 mm i nie większa niż 10 mm. Piasek użyty do wypełniania spoin przez zamulenie, powinien zawierać od 3 do 8 % frakcji mniejszej od 0,05 mm, a zamulenie powinno być wykonane na pełną grubość płyt.

 

Wszystkie płyty JOMB muszą być nowe, podwójnie zbrojone. Nie dopuszcza się płyt pochodzących z rozbiórki. Powierzchnie płyt betonowych powinny być bez pęknięć i ubytków betonu, o fakturze z formy lub zatartej. Krawędzie płyt betonowych powinny być równe i proste.

Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną w SIWZ, Polską Normą. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu, który zostanie objęty umową.

 

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

 

Zamawiający nie dopuszcza całkowitego zamknięcia drogi (należy umożliwić przejazd drogą bądź  zapewnić objazd oraz uprzednio zawiadomić mieszkańców o utrudnieniach – obowiązkowo sołtysa danej miejscowości). Wykonawca na własny koszt usuwa ewentualne uszkodzenia infrastruktury znajdującej się w pasie drogowym. W przypadku uszkodzenia podczas robót ziemnych urządzeń melioracyjnych, należy je odbudować. Po stronie Wykonawcy jest sporządzenie, złożenie i uzyskanie projektu organizacji ruchu.

 

Wykonawca zapewnienia materiały, sprzęt i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę.

 

Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. Wykonawca we własnym zakresie ustala przebieg uzbrojenia podziemnego i odpowiada za ewentualne uszkodzenia.

 

Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót.

 

Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

 

Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (np. śmieci, gruz i inne), co musi zostać potwierdzone w dokumentacji odbiorowej.

 

Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje na własny koszt liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii (jeżeli będzie to konieczne). Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników.

 

Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad.

 

Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót, istniejącą zieleń przydrożną  należy odtworzyć.

 

Na dzień zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w szczególności niżej wymienione dokumenty: a) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami i normami, b) oświadczenie o doprowadzeniu do należytego stanu technicznego terenu budowy i terenów przyległych, , c) gwarancje i atesty producentów na wbudowane materiały, d) protokoły badań i sprawozdań (np. zagęszczenie gruntu itp.) e) oryginał Dziennika Budowy (wewnętrzny).

 

Wykonawca zobowiązany jest ująć w swej wycenie wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i wykonaniem dokumentacji powykonawczej w 1 egz. (np. pomiar powykonawczy, atesty, aprobaty, itp).

 

Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z SIWZ.

 

Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o opis przedmiotu zamówienia. 

 

Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na swoje roboty na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego. 

 

W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót.

 

 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany sposobu oraz miejsca ułożenia płyt nie zwiększając przy tym ilości wymaganego materiału.

 

45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej

 

W załączniku przedstawiono szkice z zaznaczonym orientacyjnym przebiegiem miejsca ułożenia nawierzchni z płyt JOMB

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
wydruk1573566017907777645.pdf pdf 373.8 2019-11-12 14:47:47 Przedmiot zamówienia
Kleszczewo ul. Jodłowa.pdf pdf 0 2019-11-08 13:59:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przebudowa drogi w Kleszczewie -

wydruk15735660179077 [...].pdf

Kleszczewo ul. Jodło [...].pdf

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew do 14 dni (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 650