Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-10-2019 15:23:00 |
Składania : | 13-11-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 13-11-2019 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na sukcesywne świadczenieusług prania i konserwacji odzieży roboczej i ochronnej na potrzeby Urzędu DozoruTechnicznego – 34 jednostek na terenie Polski (załącznik 1 - rozdzielnikadresowy).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
SPECYFIKACJA:
- Umowazostanie zawarta na okres 12miesięcy.
-Wykonawcamusi mieć punkt przyjmowania odzieży na terenie miasta jednostki UDT (zasięgterytorialny) lub zagwarantować odbiór asortymentu raz w tygodniu (koszttransportu obciąża Wykonawcę).
-Wykonanieusługi musi nastąpić najpóźniej w ciągu 3 dni od momentu przekazania doprania/czyszczenia/konserwacji.
- Formapłatności - przelew 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.Podstawą dowystawienia faktur VAT będą protokoły odbioru wykonania usługi, sporządzane i podpisane przez przedstawicieli obydwu Stron, każdorazowo powykonaniu usługi.Wystawianie faktury na koniec danego miesiąca - osobno dla każdej jednostki UDT.
- Wykonania usługibędącej przedmiotem umowy zgodnie z normami sanitarnymii epidemiologicznymi oraz przepisami przyjętymi w tym zakresie.
- Parnie i konserwacjaodzieży roboczej (w tym odzież w wykonaniu antyelektrostatycznym), będzie odbywała się zgodnie z zalecaniami producenta.
- Wykonawcaodpowiada za dobór odpowiedniej technologii prania z dezynfekcją zapewniającejużywanie środków piorąco-dezynfekujących o szerokim spektrum działania.Odpowiedzialność zaewentualne zniszczenia odzieży roboczej powstałe w wyniku niewłaściwegopostępowania przy wykonaniu usługi będzie ponosił Zleceniobiorca.
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- referencje: proszę o załączenie min. 2 listów referencyjnych.
Zakresusługi serwisu pralniczego:
-Odbiór od Zleceniodawcy odzieży lubosobiste jej złożenie przez pracowników Zleceniodawcy w miejscu wykonaniausługi przez Zleceniobiorcę
-Rejestrację i sortowanie odzieży
- Ekologiczne pranie
- Suszenie odzieży
- Prasowanie, maglowanie odzieży
- Kontrolę jakości odzieży
- Składanie i sortowanie odzieży
- Rejestrację i pakowanie odzieży
- Znakowanie imienne odzieży
- Drobne usługi reperacyjne (m.in. naprawazamka/wszycie zamka)
- Dostarczenie do Zleceniodawcy odzieżylub odbiór osobisty odzieży przez pracowników Zleceniodawcy.
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub. tel. 22 57 22 363
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-11-06 10:14 | Klaudia Noras |
Dzień
dobry,
w załączeniu przesyłam ilości kompletów odzieży w obiegu z podziałem na jednostki (łączenie: 1220 kompletów odzieży). |
Komunikaty