- Strona główna
- Postępowanie ID 237631
W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod
linkiem.
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZZP-2380-37/2019 Dostawa i wdrożenie oprogramowania standardowego dla systemu zarządzania "Help Desk"
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Bystrzycka
-
Organizacja
-
OddziałSekcja Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2019-07-03 09:52:00
-
Składania2019-08-05 11:00:00
-
Otwarcie ofert2019-08-05 11:30:00
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła informacji na temat wymagań i specyfikacji
Załączniki do postępowania
Postępowanie nie posiada załączników
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2019-07-03
09:54:10
|
Paulina Bystrzycka |
Dokumentacja
do
przedmiotowego
postępowania
(Ogłoszenie,
SIWZ
z
załącznikami)
została
zamieszczona
na
stronie
internetowej
Zamawiającego
pod
adresem
http://bip.poznan.kwp.policja.gov.pl/KWP/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-wszczeci/1366,Tabela.html Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem niniejszej platformy zakupowej. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?