- Strona główna
- Postępowanie ID 189951
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Nadzór kotłowni gazowych oraz coroczne przeprowadzanie przeglądów i konserwacji urządzeń wraz z okresowa kontrolą szczelności wewnętrznej instalacji gazowej w okresie 36 miesięcy.
Wystawiający
-
UżytkownikTomasz Kotowski
-
Organizacja
-
OddziałDział Zakupów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2019-01-21 08:02:50
-
Składania2019-01-25 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
Znak sprawy FZ.38.20.2019
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. (zwana dalej „Zamawiającym”) zaprasza do złożenia oferty poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego § 5 pkt. II „Regulaminu udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.”
Zamawiający zgodnie z art. 132 i 133 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia do stosowania ww. ustawy.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 443.000,00 € i zalicza się do tzw. zamówień sektorowych.
Wobec powyższego Zamawiający będzie stosował „Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „przetargi” /regulacje wewnętrzne).
1. Wymagania Zamawiającego:
• Podana cena usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia z uwzględnieniem kosztów dostawy i kosztów wynikających z obowiązujących przepisów.
• Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą kopii uprawnień energetycznych grupy 1,2,3 E i D.
• Termin wykonania usługi zgodnie z zapisami w umowie.
• Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od daty składania ofert.
• Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
• Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji usługi spełnione zostaną wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.
• Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w zaproszeniu
• Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS.
• Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są zobowiązani do:
- załączenia skanu formularza oferty z załącznikami oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów.
• Wykonawca, którego oferta została wybrana, jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty (wypełnione załączniki – oświadczenia, umowa) w formie papierowej na adres:
Dział Zakupów Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń
Wszelkich informacji udziela Dział Zakupów – Tomasz Kotowski.
• W przypadku nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub rezygnacji z dalszego udziału, Zamawiający ma prawo wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę.
• Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana do zawarcia umowy w terminie 5 dni od dnia powiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
• Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej („Sprzeciw”) przewidziane w Regulaminie udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. - § 9 pkt 1.
2. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31-35
87-100 Toruń
tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51
e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl
Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.
Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania
Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej:
Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „przetargi” /regulacje wewnętrzne).
Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.
Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.
Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.
Załączniki:
1. Formularz oferty (zał. nr 1,1A )
2. Oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 2, 3, 4 )
3. Oświadczenia Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub 14 RODO (zał. nr 5)
4. Wzór umowy (zał. Nr 6)
5. Wytyczne postępowania dla Wykonawców i Dostawców działających na zlecenie Toruńskich Wodociągów Sp. z o.o.
6. Polityka Jakości i Środowiska Toruńskich wodociągów Sp. z o.o.
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. (zwana dalej „Zamawiającym”) zaprasza do złożenia oferty poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego § 5 pkt. II „Regulaminu udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.”
Zamawiający zgodnie z art. 132 i 133 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia do stosowania ww. ustawy.
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 443.000,00 € i zalicza się do tzw. zamówień sektorowych.
Wobec powyższego Zamawiający będzie stosował „Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „przetargi” /regulacje wewnętrzne).
1. Wymagania Zamawiającego:
• Podana cena usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia z uwzględnieniem kosztów dostawy i kosztów wynikających z obowiązujących przepisów.
• Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą kopii uprawnień energetycznych grupy 1,2,3 E i D.
• Termin wykonania usługi zgodnie z zapisami w umowie.
• Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od daty składania ofert.
• Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
• Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji usługi spełnione zostaną wszystkie parametry określone przez Zamawiającego oraz wymagania wynikające z przepisów prawa.
• Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w zaproszeniu
• Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS.
• Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są zobowiązani do:
- załączenia skanu formularza oferty z załącznikami oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów.
• Wykonawca, którego oferta została wybrana, jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty (wypełnione załączniki – oświadczenia, umowa) w formie papierowej na adres:
Dział Zakupów Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń
Wszelkich informacji udziela Dział Zakupów – Tomasz Kotowski.
• W przypadku nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub rezygnacji z dalszego udziału, Zamawiający ma prawo wybrać kolejną najkorzystniejszą ofertę.
• Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana do zawarcia umowy w terminie 5 dni od dnia powiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
• Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej („Sprzeciw”) przewidziane w Regulaminie udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. - § 9 pkt 1.
2. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31-35
87-100 Toruń
tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51
e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl
Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.
Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania
Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej:
Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „przetargi” /regulacje wewnętrzne).
Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.
Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.
Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.
Załączniki:
1. Formularz oferty (zał. nr 1,1A )
2. Oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 2, 3, 4 )
3. Oświadczenia Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub 14 RODO (zał. nr 5)
4. Wzór umowy (zał. Nr 6)
5. Wytyczne postępowania dla Wykonawców i Dostawców działających na zlecenie Toruńskich Wodociągów Sp. z o.o.
6. Polityka Jakości i Środowiska Toruńskich wodociągów Sp. z o.o.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2019-01-23
13:57:59
|
Tomasz Kotowski |
Postępowanie
zostało
anulowane.
Uzasadnienie:
Unieważnienie: Zamawiający działając na podstawie § 6 ust. 18 ppkt. 8) „Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.”, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w regulaminowym trybie zapytania ofertowego. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu nie uwzględniono przeglądów palnika PCF 12 w suszarni odpadów ścieków na terenie Oczyszczalni Ścieków Centralna w Toruniu, ul. Szosa Bydgoska 49, przez co wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. Zamawiający informuje, że kolejne postępowanie na przedmiotowe zamówienie zostanie opublikowane poprzez platformę zakupową Open Nexus w najbliższym terminie. |
2019-01-23
13:49:52
|
Tomasz Kotowski |
Unieważnienie
postępowania. Unieważnienie: Zamawiający działając na podstawie § 6 ust. 18 ppkt. 8) „Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.”, informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w regulaminowym trybie zapytania ofertowego. Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu nie uwzględniono przeglądów palnika PCF 12 w suszarni odpadów ścieków na terenie Oczyszczalni Ścieków Centralna w Toruniu, ul. Szosa Bydgoska 49, przez co wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego. Zamawiający informuje, że kolejne postępowanie na przedmiotowe zamówienie zostanie opublikowane poprzez platformę zakupową Open Nexus w najbliższym terminie. |
2019-01-23
09:03:54
|
Tomasz Kotowski |
Zamawiający
Toruńskie
Wodociągi
Sp.
z
o.o.
w
związku
ze
złożonym
pytaniem
do
SIWZ,
działając
na
podstawie
§
4
pkt.
VII
ust.2
i
3
Regulaminu
udzielania
zamówień
na
dostawy,
usługi
i
roboty
budowlane
w
Spółce
TW
Sp.
z
o.o.
odpowiada
jak
niżej: 1. Pytanie Wykonawcy: Punkt pierwszy zestawienie urządzeń – jakiej mocy jest kocioł Vitocrossal 300? Odpowiedź: Zainstalowane są dwa kotły gazowe o mocy ok. 523 kW każdy. Kotły zasilane są gazem ziemnym. 2. Pytanie Wykonawcy: Punkt drugi zestawienia urządzeń – jakiej mocy jest kocioł Paromat Triplex – z DTR kotła wynika że to moc 720 kW? Ponieważ palnik to model GL7/1-D a więc dwupaliwowy na jakim paliwie pracuje kotłownia – na oleju opałowym czy na gazie? Odpowiedź: Zainstalowane są dwa kotły o mocy 740 kW każdy. Obecnie jeden kocioł zasilany jest gazem ziemnym, a drugi kocioł zasilany jest biogazem. 3. Pytanie Wykonawcy: Punkt trzeci zestawienia urządzeń - jakiej mocy zainstalowano nagrzewnice powietrza i czy są to zwykłe nagrzewnice czy kondensacyjne? Odpowiedź: Zainstalowane są dwie nagrzewnice z wymiennikiem kondensacyjnym (Eolo Vip 85 ACC) o mocy 86 kW każda. Nagrzewnice zasilane są gazem ziemnym. |
2019-01-22
06:36:55
|
Tomasz Kotowski |
Zamawiający
Toruńskie
Wodociągi
Sp.
z
o.o.
w
związku
ze
złożonym
pytaniem
do
SIWZ,
działając
na
podstawie
§
4
pkt.
VII
ust.2
i
3
Regulaminu
udzielania
zamówień
na
dostawy,
usługi
i
roboty
budowlane
w
Spółce
TW
Sp.
z
o.o.
odpowiada
jak
niżej: Pytanie Wykonawcy: Proszę o uszczegółowienie terminu obowiązywania umowy i tym samym kosztów. W opisie i polu do podania ceny na stronie platformy jest mowa o okresie 24 miesięcznym, natomiast w projekcie umowy (załącznik nr 6) oraz formularzu oferty (załącznik Nr 1A) podany jest okres 36 miesięczny. Odpowiedź. Zamawiający informuje, iż zmienia w opisie i polach na stronie platformy zakupowej czas trwania umowy z okresu 24 miesięcy na okres 36 miesięcy. |
2019-01-22
06:29:54
|
Tomasz Kotowski | Dokonano edycji następujących elementów postępowania: nazwa pozycji numer 1 |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?