- Strona główna
- Postępowanie ID 171779
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
"Zmiana stałej (docelowej) organizacji ruchu na ulicy Stefana Starzyńskiego" w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Podniesienie jakości przestrzeni publicznej na ul. Starzyńskiego w Słupsku” .
Wystawiający
-
UżytkownikMariola Owsiak
-
Organizacja
-
OddziałDział Eksploatacji i Inwestycji
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2018-11-09 12:46:48
-
Składania2018-11-13 12:00:00
-
Otwarcie ofert2018-11-13 12:15:00
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro (art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia2004 r. Prawo zamówień publicznych) pn.: „Zmiana stałej (docelowej) organizacji ruchu na ulicy Stefana Starzyńskiego”, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Podniesienie jakości przestrzeni publicznej na ul. Starzyńskiego w Słupsku”,
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymagane przez Zamawiającego w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej w zakresie: DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY: Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: jednego (1) zamówienia obejmującego swym zakresem zakup i montaż oznakowania pionowego w ramach budowy/ przebudowy drogi publicznej lub jej bieżącego utrzymania.
Szczegółowy opis zamówienia i warunki realizacji określono w Zapytaniu Ofertowym, Projekcie stałej organizacji ruchu i wzorze umowy, będącymi załącznikami do niniejszego Zaproszenia do składania ofert .
Zastrzegamy, że niniejsze postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków i nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bezpodania przyczyn.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: przelewem do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 14 grudnia 2018 r.;
- dodatkowe koszty: zakupu wraz z dostawą i montażem słupków blokujących (elastycznych) oraz znaków drogowych po stronie Wykonawcy;
- gwarancja jakości i rękojmi za wady na okres 24 miesięcy licząc od daty odbioru robót,
- referencje lub inne dokumenty: do Wykazu wykonanych robót należy załączyć dowody potwierdzajace, że wymienione co roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie (tj. potwierdzenie wykonania co najmniej: jednego (1) zamówienia obejmującego swym zakresem zakup i montaż oznakowania pionowego w ramach budowy/ przebudowy drogi publicznej lub jej bieżącego utrzymania) .
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub Dział Eksploatacji i Inwestycji - Mariola Owsiak, pod nr tel. 605 502 649 lub 59 841 00 91 wew. 34; fax. 59 848 37 35, e-mail: zim@zimslupsk.com.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2018-11-09
14:29:53
|
Mariola Owsiak | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: zakończenie testowania |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?