Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: "Zmiana stałej (docelowej) organizacji ruchu na ulicy Stefana Starzyńskiego" w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Podniesienie jakości przestrzeni publicznej na ul. Starzyńskiego w Słupsku” .

Mariola Owsiak
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku Oddział: Dział Eksploatacji i Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 09-11-2018 12:46:48
Składania : 13-11-2018 12:00:00
Otwarcia : 13-11-2018 12:15:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73, zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o zamówienie publiczne, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro (art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia2004 r. Prawo zamówień publicznych) pn.: „Zmiana stałej (docelowej) organizacji ruchu na ulicy Stefana Starzyńskiego”, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Podniesienie jakości przestrzeni publicznej na ul. Starzyńskiego w Słupsku”,

O udzielenie zamówienia  mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymagane przez  Zamawiającego w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej  w zakresie: DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY: Za spełnienie warunku Zamawiający uzna udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: jednego (1) zamówienia obejmującego swym zakresem zakup i montaż oznakowania pionowego w ramach budowy/ przebudowy drogi publicznej lub jej bieżącego utrzymania. 

Szczegółowy opis zamówienia i warunki realizacji określono w Zapytaniu Ofertowym,  Projekcie stałej organizacji ruchu i wzorze umowy, będącymi załącznikami do niniejszego Zaproszenia do składania ofert .

Zastrzegamy, że niniejsze postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków i nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bezpodania przyczyn.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: przelewem do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji: od dnia zawarcia umowy do 14 grudnia 2018 r.;  

- dodatkowe koszty: zakupu wraz z dostawą i montażem słupków blokujących (elastycznych)  oraz znaków drogowych po stronie Wykonawcy;  

- gwarancja jakości i rękojmi za wady na okres  24 miesięcy licząc od daty odbioru robót,

- referencje lub inne dokumenty: do Wykazu wykonanych robót należy załączyć dowody potwierdzajace, że wymienione co roboty zostały wykonane lub są wykonywane  należycie (tj. potwierdzenie wykonania co najmniej: jednego (1) zamówienia obejmującego swym zakresem zakup i montaż oznakowania pionowego w ramach budowy/ przebudowy drogi publicznej lub jej bieżącego utrzymania) .

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub  Dział Eksploatacji i Inwestycji - Mariola Owsiak, pod nr  tel. 605 502 649 lub 59 841 00 91 wew. 34; fax. 59 848 37 35, e-mail: zim@zimslupsk.com. 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
341.1.32.2018_Zapytanie ofertowe.pdf pdf 2494.24 2018-11-09 12:46:48 Postępowanie
DOR_Starzynskiego_projekt.pdf pdf 22379.01 2018-11-09 12:46:48 Postępowanie
Wzor_Umowy.pdf pdf 267.01 2018-11-09 12:46:48 Postępowanie
Formularz _Ofertowy_Wykaz robót.doc doc 108 2018-11-09 12:46:48 Postępowanie
Formularz _Ofertowy.doc doc 99 2018-11-09 12:46:48 Przedmiot zamówienia
Wykaz robót.doc doc 88 2018-11-09 12:46:48 Kryterium

Komunikaty

2018-11-09 14:29 Mariola Owsiak Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: zakończenie testowania

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Zmiana stałej (docelowej) organizacji ruchu na ulicy Stefana Starzyńskiego” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Podniesienie jakości przestrzeni publicznej na ul. Starzyńskiego w Słupsku” Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i Projektem stałej organizacji ruchu

Formularz _Ofertowy. [...].doc

1 kpl. Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Przemysłowa 73
76-200, Słupsk
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wykaz wykonanych/wykonywanych robót - do wykazu należy załączyć dowody określające, że wymienione roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie (tj. potwierdzenie wykonania co najmniej: jednego (1) zamówienia obejmującego swym zakresem zakup i montaż oznakowania pionowego w ramach budowy/ przebudowy drogi publicznej lub jej bieżącego utrzymania). (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Wykaz robót.doc

(0)
3 Termin realizacji - od dnia zawarcia umowy do 14 grudnia 2018 r. - prosze potwierdzić (0)
4 Warunki płatności - przelewem do 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury - prosze potwierdzić (0)
5 gwarancja jakości i rękojmi za wady - na okres 24 miesięcy licząc od daty odbioru robót, (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 510