Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie naprawy w poziomie utrzymania P4 40 sztuk zderzaków ezt serii EN57AKM

Termin:
Zamieszczenia : 14-08-2018 11:55:10
Składania : 22-08-2018 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Wykonanie naprawy w poziomie utrzymania P4 40 sztuk zderzaków z ezt serii EN57AKM.

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy w poziomie utrzymania P4 40 sztuk zderzaków nr rys. 3B1002-1-0 z ezt serii EN57AKM.
2. Naprawa zderzaków odbywać się będzie w dziesięciu etapach. W ramach każdego etapu naprawie podlegać będą cztery zderzaki.
3. Naprawa zostanie wykonana zgodnie z:
- Dokumentacją Techniczno-Ruchową zderzaka,
- Dokumentacją Systemu Utrzymania DSU/EN57AKM-2009/2014 V.3. elektrycznego zespołu trakcyjnego serii EN57AKM,
- Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru elektrycznych zespołów trakcyjnych EN57AKM.
Dokumenty jw. znajdują się w posiadaniu Zamawiającego i będą udostępnione do wglądu na wniosek Wykonawcy.
4. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt odbierze od Zmawiającego zgłoszone wcześniej zderzaki z Sekcji Napraw i Eksploatacji Taboru Sochaczew (MNS), ul. Osiedle Kolejowe 5, 96-500 Sochaczew w celu wykonania naprawy P4 oraz dokona ich zwrotu do MNS po wykonanej naprawie. Zgłoszenie podzespołów do naprawy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres ……………… .
5. Transport zderzaków do naprawy oraz ich zwrot po naprawie będzie potwierdzony protokołem zdawczo- odbiorczym.
6. Zakres naprawy dotyczy czynności P4: demontaż, mycie i przygotowanie do naprawy, weryfikację poszczególnych elementów, montaż, regulacja i odbiór końcowy. Dodatkowo w zakresie naprawy zderzaka Wykonawca zastosuje wkłady elastomerowe w miejsce sprężyny zwojowej, denko ze stali manganowej oraz przywróci wymiary konstrukcyjne.
7. Wykonawca w ramach każdego etapu zobowiązuje się do naprawy i zwrotu zderzaków do MNS w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych, licząc od dnia ich odbioru od Zamawiającego.
8. Wykonawca zapewni we własnym zakresie nowe materiały i części niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.
9. Po wykonanej naprawie zderzaki będą podlegały próbom przewidzianym obowiązującymi przepisami oraz odbiorowi komisarycznemu dokonywanemu przez Komisarza Odbiorczego Zamawiającego, zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru po naprawie. Parametry techniczne naprawianych urządzeń muszą się pokrywać z nowymi podzespołami. Na każdy z naprawianych podzespołów wymagane jest świadectwo odbioru komisarycznego.
10. Wykonawca zgłasza Komisarzowi Odbiorczemu Zamawiającego, pocztą elektroniczną na adres wskazany w §4 ust. 1 w godzinach 800 – 1400, gotowość zderzaków do prób i odbioru. Komisarz Odbiorczy w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia zobowiązany jest do udziału w próbach, sporządzenia protokołu z prób i dokonania czynności odbiorczych.
11. Podczas komisarycznego odbioru zderzaków zostanie sporządzony protokół odbioru podpisany przez przedstawicieli Stron. Protokół odbioru powinien zawierać protokół z prób danego podzespołu.
12. Wykonawca jest zobowiązany do oznaczenia oraz należytego zapakowania zderzaków w sposób umożliwiający ich bezpieczny transport i rozładunek w MNS. Ilość oraz stan dostarczonych zderzaków zostaną każdorazowo sprawdzone w dniu dostawy, podczas odbioru podzespołów.
13. Usługa świadczona będzie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019 r., z uwzględnieniem postanowień pkt. 7 opisu.
14. Przedstawicielem Zamawiającego odpowiedzialnym za realizację zamówienia jest:
Pan Piotr Kowalski, tel. 697 573 771, mail: p.kowalski@mazowieckie.com.pl,
Komisarz Odbiorczy Zamawiającego, tel. 605 404 880, mail: a.biedka@mazowieckie.com.pl
Przedstawicielem Wykonawcy jest:………
15. Podstawą rozliczeń między Stronami będą faktury VAT, wystawione prawidłowo przez Wykonawcę z uwzględnieniem stawki podatku VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
16. Podstawą do wystawienia faktur VAT będą każdorazowo (po zakończeniu napraw zderzaków z każdego etapu) protokoły odbioru, o których mowa w pkt. 11 opisu, podpisane bez uwag przez przedstawicieli Stron. Kopie protokołów będą stanowiły załączniki do faktur.
17. Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględnia wszystkie koszty wynikające z realizacji niniejszej umowy i według złożonej oferty wynosi:
• cena netto: 0,00 zł (słownie: ……………………………………… 00/100 zł),
• podatek VAT: 0,00 zł (słownie: …………………………………. 00/100 zł),
• cena brutto: 0,00 zł (słownie: …………………………….. 00/100 zł),
Ceny jednostkowe naprawy zderzaków obejmujących czynności w zakresie P4 zostały określone w Formularzu cenowym.
18. Zapłata należności wynikających z faktur VAT następować będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, …………………………………………. w terminie 30 dni, licząc od dnia otrzymania faktury VAT.
19. Za datę zapłaty uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
20. W przypadku niezachowania terminu zapłaty faktury VAT przez Zamawiającego, Wykonawcy przysługują odsetki w wysokości ustawowej.
21. Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przenieść wierzytelności wynikających z zawartej umowy na osoby trzecie.
22. Wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji jakości na bezawaryjną pracę każdego naprawionego zderzaka, licząc od dnia podpisania przez Strony bez uwag protokołu odbioru po wykonanej naprawie.
23. Wykonawca w okresie gwarancyjnym ponosi odpowiedzialność za skutki i następstwa awarii zderzaków spowodowanych niewłaściwą jakością wykonanej naprawy, w tym za zastosowanie niewłaściwych materiałów (wady materiałowe), wbudowanych podczas napraw części i elementów bez względu na ich pochodzenie i miejsce wytworzenia oraz za zastosowanie niewłaściwych technologii.
24. Zamawiający w przypadku stwierdzenia w okresie gwarancyjnym wady, uszkodzenia lub nieprawidłowego działania zderzaka, powiadamia Wykonawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: ……………………… na druku R1 o konieczności wykonania naprawy gwarancyjnej. W przypadku rozbieżności stanowisk Stron co do przyczyny i wykonania naprawy reklamacyjnej Zamawiający powiadamia Wykonawcę o konieczności wzięcia udziału w pracach komisji mającej na celu ustalenie zakresu, przyczyny powstania wady, uszkodzenia lub nieprawidłowego działania zderzaka oraz sposobu naprawy.
25. Przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest przystąpić do prac komisji w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania powiadomienia.
26. Stwierdzone wady/uszkodzenia Wykonawca jest zobowiązany usunąć na własny koszt w terminie 5 dni roboczych od dnia zakończenia prac komisji. Jeżeli jest to technicznie niemożliwe, w innym obustronnie ustalonym terminie określonym w protokole z prac komisji.
27. Koszty dojazdu członków komisji na komisję, powrotu oraz koszt naprawy gwarancyjnej obciążają Wykonawcę. Dniem powzięcia przez Wykonawcę wiadomości o konieczności wykonania naprawy gwarancyjnej jest dzień wysłania e-mailem powiadomienia. Jeżeli Zamawiający wyśle powiadomienie po godzinie 1600, dniem powzięcia wiadomości jest następny dzień roboczy. Na Zamawiającym ciąży obowiązek upewnienia się, że Wykonawca został skutecznie powiadomiony o uszkodzeniu.
28. O wykonaniu naprawy gwarancyjnej zderzaka oraz odbiorze przez Komisarza Odbiorczego, Wykonawca powiadamia Zamawiającego pocztą elektroniczną na adres e-mail: l.czestochowski@mazowieckie.com.pl w dniu odbioru lub w następnym dniu roboczym.
29. W razie niewywiązania się przez Wykonawcę z obowiązków pomimo drugiego wezwania Zamawiający ma prawo dokonać naprawy gwarancyjnej reklamowanego zderzaka lub wymiany zderzaka na sprawny, we własnym zakresie lub przez podmiot trzeci, bez utraty gwarancji, a kosztami naprawy obciążyć Wykonawcę i niezależnie od tego naliczyć karę umowną, o której mowa w pkt. 38. W skład kosztów wchodzą m. in. koszty materiałowe, robocizna, narzuty, transport.
30. Koszty transportu podzespołów zgłoszonych do naprawy gwarancyjnej i po jej wykonaniu ponosi Wykonawca.
31. Okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas wyłączenia z eksploatacji zderzaka będącego w naprawie gwarancyjnej.
32. Wykonawca może nie uznać reklamacji wyłącznie wtedy, jeżeli wykaże, że uszkodzenie zderzaka lub niewłaściwe działanie wynikło z nieprawidłowej eksploatacji, przechowywania lub działania sił zewnętrznych. W przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże tych okoliczności, zobowiązany jest do uznania reklamacji i naprawy podzespołu na własny koszt.
33. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji polega na usunięciu przez Wykonawcę wad/uszkodzeń powstałych w okresie gwarancji lub pokryciu przez Wykonawcę kosztów, które poniósł Zamawiający wykonując naprawy gwarancyjne lub zlecając wykonanie tych napraw podmiotom trzecim.
34. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi Wykonawca ponosi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
35. W przypadku wypowiedzenia/rozwiązania umowy lub odstąpienia od umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zostanie obciążony karą umowną w wysokości 20% wartości umowy netto.
36. W przypadku niedotrzymania terminu wykonania naprawy, o którym mowa w pkt. 7 i 13 opisu, Wykonawca zostanie obciążony karą umowną w wysokości 50,00 zł za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu naprawy, za każdy zderzak, jednakże nie więcej niż 20% wartości umowy netto.
37. W przypadku niedotrzymania terminu wykonania naprawy gwarancyjnej, o którym mowa w pkt. 26, Wykonawca zostanie obciążony karą umowną w wysokości 50,00 zł za każdy naprawiany zderzak, za każdy dzień opóźnienia.
38. W przypadku nieprzystąpienia Wykonawcy do naprawy gwarancyjnej lub do prac komisji w terminie, o którym mowa w pkt. 29 i 25 Wykonawca zostanie obciążony kosztami naprawy gwarancyjnej, które poniósł Zamawiający oraz zostanie obciążony karą umowną w wysokości 50% kosztów naprawy.
39. Zastrzeżenie kar umownych nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do dochodzenia odszkodowania na ogólnych zasadach Kodeksu cywilnego, jeżeli szkoda przewyższa wysokość kar umownych.
40. Postanowienia końcowe – standardowo.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa Wykonanie naprawy w poziomie utrzymania P4 40 sztuk zderzaków ezt serii EN57AKM 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3009 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - 30 dni, proszę potwierdzić (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 276