Postępowanie: Wykonanie prac związanych z wymianą i uszczelnieniem obróbek blacharskich lukarny, prac malarskich, wymiana tynków w pomieszczeniach przy ul. Zygalskiego 2 w Gorzowie Wlkp.
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Wykonanie prac związanych z wymianą i uszczelnieniem obróbek blacharskich lukarny, wykonaniem prac malarskich części klatki schodowej po zalaniu, oraz prac związanych z wymianą zawilgoconych tynków w pomieszczeniach archiwum przy ul. Zygalskiego 2 w Gorzowie Wlkp.
2. Zakres prac do wykonania:
a) Przygotowanie powierzchni starych tynków pod malowanie farbami emulsyjnymi z poszpachlowaniem nierówności 63,10 m2
b) Gruntowanie powierzchni ścian i sufitów preparatami gruntującymi 117,25 m2
c) Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian 46,25 m2
d) Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrzny sufitów 16,25 m2
e) Zabezpieczenie folią mebli 25,00 m2
f) Odbicie ze ścian zawilgoconych tynków wewnętrznych 54,15 m2
g) Wykonanie tynku renowacyjnego Ceresit na ścianach 54,15 m2
h) Dwukrotne malowanie farbami paroprzepuszczalnymi tynków renowacyjnych 54,15 m2
i) Utylizacja odpadów 1 kpl
j) Wynoszenie oraz wnoszenie mebli uniemożliwiających wykonanie prac remontowych
k) Rusztowania ramowe przyścienne o wysokości do 16 m 75,00 m2
l) Przełożenie pokrycia układanej podwójnie w koronkę na zaprawie dachówki
ceramicznej karpiówki 15,60 m2
ł) Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu do 25 cm. 2,90 m2
m) Założenie pasów usztywniających o szer. 20 cm 11,60 m
n) Izolacja szczelin dylatacyjnych konstrukcyjnych poziomych kitem 11,60 m
3. Termin wykonania zamówienia ustala się na 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
4. Inne istotne warunki zamówienia
a) Prace należy wykonać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej. Materiały używane do prac remontowych powinny odpowiadać polskim normom
b) Po zakończeniu prac wykonawca na piśmie zgłosi prace do odbioru.
c) Płatność za wykonane prace nastąpi trzydzieści dni po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury VAT (rachunku),oraz podpisaniu bezusterkowego protokółu odbioru robót.
d) Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na wykonane prace.
e) Termin związania z ofertą 60 dni .
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
Regulamin obowiązujący Wykonawców składających oferty poprzez platformę zakupową OpenNexus.pdf
pdf
348.14
2018-08-10 10:32:42
Postępowanie
Projekt Umowy.pdf
pdf
367.4
2018-08-10 10:32:42
Postępowanie
Klauzula RODO.pdf
pdf
164.57
2018-08-10 10:32:42
Postępowanie
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty