- Strona główna
- Postępowanie ID 139489
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Modernizacja holu i korytarza na III piętrze budynku Urzędu Miasta w zakresie wymiany posadzki
Wystawiający
-
UżytkownikLeszek Litwiejko
-
Organizacja
-
OddziałWydział Administracyjny UMP
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2018-06-14 08:46:52
-
Składania2018-06-25 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
1. Termin realizacji zamówienia 30 dni od daty podpisania umowy
2. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy
3. Płatność – Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne będzie jednorazowo na podstawie faktury VAT w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół wykonania odbioru robót zatwierdzony przez Zamawiającego.
4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy
6. Wykonawca gwarantuje , że materiały użyte do wykonania zadania j fabrycznie nowe , wolne od wad
7. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
8. Kryterium oceny najniższa cena
9. Dostawca który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu
10.Dostawca na żądanie dołączy (jeśli jest to wymagane) do każdego dostarczanego do Odbiorcy asortymentu stosowne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości producenta lub innego uprawnionego podmiotu potwierdzające zgodność produktu z deklarowanymi parametrami technicznymi i jakościowymi.
11. Informacji na temat realizacji zamówienia udziel Pan Zdzisław Cebula tel 604 256 306
e-mail: zcebula@um.pila.pl
12.UWAGA: Przed przystąpieniem do postępowania zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej.
Przy wykonywaniu zamówienia należy uwzględnić czas pracy Urzędu tj. poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30.
Dostępność do 18.30.
2. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu / przesyłki leżą po stronie wykonawcy
3. Płatność – Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne będzie jednorazowo na podstawie faktury VAT w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół wykonania odbioru robót zatwierdzony przez Zamawiającego.
4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt wykonawcy
6. Wykonawca gwarantuje , że materiały użyte do wykonania zadania j fabrycznie nowe , wolne od wad
7. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
8. Kryterium oceny najniższa cena
9. Dostawca który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu
10.Dostawca na żądanie dołączy (jeśli jest to wymagane) do każdego dostarczanego do Odbiorcy asortymentu stosowne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości producenta lub innego uprawnionego podmiotu potwierdzające zgodność produktu z deklarowanymi parametrami technicznymi i jakościowymi.
11. Informacji na temat realizacji zamówienia udziel Pan Zdzisław Cebula tel 604 256 306
e-mail: zcebula@um.pila.pl
12.UWAGA: Przed przystąpieniem do postępowania zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej.
Przy wykonywaniu zamówienia należy uwzględnić czas pracy Urzędu tj. poniedziałek – piątek 7.30 – 15.30.
Dostępność do 18.30.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2018-06-14
12:41:16
|
Leszek Litwiejko | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zmiana istotnych warunków |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?