- Strona główna
- Postępowanie ID 126319
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
Wystawiający
-
UżytkownikProjekty Anna Król
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2018-04-03 14:37:19
-
Składania2018-04-10 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Miasto i Gmina Debrzno
reprezentowana przez
Wojciech Kallas – Burmistrz Miasta i Gminy Debrzno
ul. Traugutta 2
77-310 Debrzno
tel. 59 83 35 351
e-mail: urzad@debrzno.pl
http://bip.debrzno.pl
powiat człuchowski
województwo pomorskie
NIP: 843-15-30-511
REGON: 770979654
Do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r poz. 1579).
Procedura zamówienia realizowana zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia nr 102.706.2017 Burmistrza Miasta i Gminy Debrzno z dnia 12 czerwca 2017r.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji:
1. Modernizacja Szkoły Podstawowej w Debrznie.
2. Modernizacja Ochotniczej Straży Pożarnej w Debrznie.
3. Modernizacja - rozbudowa mieszkań socjalnych przy ul. Mokotowskiej 5
4. Wykonanie Biura Obsługi Interesantów w Urzędzie Miasta i Gminy Debrzno
3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
3.1 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każde zadanie oddzielnie.
3.2 Szczegółowy zakres danych do zapytania zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
3.3 Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia:
• Modernizacja Szkoły Podstawowej w Debrznie – 30.VIII.2018 r.
• Modernizacja Ochotniczej Straży Pożarnej w Debrznie – 30.V.2018r.
• Modernizacja - rozbudowa mieszkań socjalnych przy ul. Mokotowskiej 5 - 30.V.2018r.
• Wykonanie Biura Obsługi Interesantów w Urzędzie Miasta i Gminy Debrzno - 30.V.2018r.
3.4 Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania poszczególnego zakresu tylko w przypadku przedłużających się uzgodnień z innymi organami, na które Wykonawca nie miał wpływu.
3.5 Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązuje się w ramach umowy pełnić funkcję nadzoru autorskiego w zakresie:
• stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
• uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego,
• uzupełniania projektu w rozwiązania robocze oraz wyjaśniania wątpliwości powstałych w toku realizacji robót,
• udziału w komisjach i naradach technicznych, odbiorze inwestycji od wykonawcy robót i czynnościach mających na celu doprowadzenie do osiągnięcia zakładanych parametrów.
3.6 Zamawiający wymaga konsultowania na każdym etapie wykonania dokumentacji projektowej.
3.7 Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być sporządzona w formie papierowej w ilościach podanych w zapytaniu dla poszczególnych opracowań oraz w formie elektronicznej w 2 egzemplarzach na nośniku elektronicznym CD-R lub DVD (wiernie odzwierciedlającej projekty w wersji papierowej ) w formacie pdf.
3.8 Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) opracowanie projektu budowlanego wykonawczego w sposób zgodny wymaganiami ustawy prawo budowlane, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
c) zaopatrzenie dokumentacji projektowej lub jej części w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja obiektu budowlanego jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami, i że zostaje wydana w stanie zupełnym (kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć),
d) uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę albo wniosku zgłoszenia robot budowlanych z adnotacją o nie wnoszeniu sprzeciwu przez Starostwo Powiatowe w Człuchowie,
3.9 Przed przystąpieniem do prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia koncepcji rozwiązań projektowych i uzyskania pozytywnej opinii wydanej przez Burmistrza Miasta i Gminy Debrzno,
3.10 Do obowiązków Zamawiającego należy:
a) zapewnienie dokumentów uzasadniających jego prawo do władania gruntem na którym, pod którym lub nad którym będą prowadzone roboty budowlane objęte projektowaną inwestycją,
b) dostarczenie Wykonawcy danych wyjściowych do projektowania
3.11 Zamawiający posiada mapy zasadnicze dla ww. lokalizacji – dokładne miejsce realizacji na działce zostanie wskazane przez Zamawiającego.
3.12 W celu szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia zaleca się wykonanie wizji lokalnej na koszt Wykonawcy.
3.13 Zamawiający wymaga opisania proponowanych materiałów i urządzeń zgodnie z postanowieniami art. 29 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).
3.14 Dokumentację projektowo - kosztorysową należy opracować oddzielnie dla każdej lokalizacji w następującym zakresie:
a) projekty budowlane dla wszystkich branż wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania – 5 egz.
b) kosztorys inwestorski – 3 egz.
c) przedmiary robót dla wszystkich branż – 3 egz.
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż i rodzajów robót – 3 egz.
e) informację bioz – 5 egz.
f) prawomocna decyzja pozwolenia na budowę lub wniosek zgłoszenia robot budowlanych wraz z informacją o nie wnoszeniu sprzeciwu przez Starostwo Powiatowe w Człuchowie.
3.15 Inne wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a) kosztorys inwestorski powinien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
b) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126).
c) przedmiar robót należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.);
d) dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać - ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.);
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129).
f) projekty należy wykonać zgodnie w wymaganiem art. 30 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). oraz obowiązującymi wytycznymi branżowymi;
g) w dokumentacji projektowo - kosztorysowej należy ująć średni standard cen materiałów;
h) projekt budowlano - wykonawczy nie może zawierać materiałów wskazujących producenta, a jedynie wskazywać charakterystyczne wymagane minimalne parametry;
i) zapisy w projekcie powinny dopuszczać zastosowanie materiałów równoważnych;
4 Kody CPV zamówienia:
CPV: 71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4. Sposób uzyskania dokumentacji lub dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu zamówienia: Paweł Gibczyński - tel.: 604 795 437, e-mail: inwestycje@debrzno.pl
5. Kryteria oceny ofert:
a) Cena – 100%
6. Wymagania stawiane Wykonawcom:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
a) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
c) Cena ofertowa cena obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.
7. Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następujących kryteriów
a) CENA: 100%
C = [C min / C bad] x 100
gdzie:
C - liczba punktów za cenę oferty brutto
C min - najniższa cena ofertowa brutto
C bad - cena oferty badanej brutto
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
8. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej Open Nexus do dnia 09.04.2018r. do godz. 10.00
Szczegóły w załączniku
1. Nazwa i adres Zamawiającego:
Miasto i Gmina Debrzno
reprezentowana przez
Wojciech Kallas – Burmistrz Miasta i Gminy Debrzno
ul. Traugutta 2
77-310 Debrzno
tel. 59 83 35 351
e-mail: urzad@debrzno.pl
http://bip.debrzno.pl
powiat człuchowski
województwo pomorskie
NIP: 843-15-30-511
REGON: 770979654
Do udzielenia zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017r poz. 1579).
Procedura zamówienia realizowana zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro stanowiącym załącznik nr 1 do zarządzenia nr 102.706.2017 Burmistrza Miasta i Gminy Debrzno z dnia 12 czerwca 2017r.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji:
1. Modernizacja Szkoły Podstawowej w Debrznie.
2. Modernizacja Ochotniczej Straży Pożarnej w Debrznie.
3. Modernizacja - rozbudowa mieszkań socjalnych przy ul. Mokotowskiej 5
4. Wykonanie Biura Obsługi Interesantów w Urzędzie Miasta i Gminy Debrzno
3. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
3.1 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na każde zadanie oddzielnie.
3.2 Szczegółowy zakres danych do zapytania zawiera załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
3.3 Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia:
• Modernizacja Szkoły Podstawowej w Debrznie – 30.VIII.2018 r.
• Modernizacja Ochotniczej Straży Pożarnej w Debrznie – 30.V.2018r.
• Modernizacja - rozbudowa mieszkań socjalnych przy ul. Mokotowskiej 5 - 30.V.2018r.
• Wykonanie Biura Obsługi Interesantów w Urzędzie Miasta i Gminy Debrzno - 30.V.2018r.
3.4 Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania poszczególnego zakresu tylko w przypadku przedłużających się uzgodnień z innymi organami, na które Wykonawca nie miał wpływu.
3.5 Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązuje się w ramach umowy pełnić funkcję nadzoru autorskiego w zakresie:
• stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem,
• uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego,
• uzupełniania projektu w rozwiązania robocze oraz wyjaśniania wątpliwości powstałych w toku realizacji robót,
• udziału w komisjach i naradach technicznych, odbiorze inwestycji od wykonawcy robót i czynnościach mających na celu doprowadzenie do osiągnięcia zakładanych parametrów.
3.6 Zamawiający wymaga konsultowania na każdym etapie wykonania dokumentacji projektowej.
3.7 Dokumentacja projektowo - kosztorysowa powinna być sporządzona w formie papierowej w ilościach podanych w zapytaniu dla poszczególnych opracowań oraz w formie elektronicznej w 2 egzemplarzach na nośniku elektronicznym CD-R lub DVD (wiernie odzwierciedlającej projekty w wersji papierowej ) w formacie pdf.
3.8 Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) opracowanie projektu budowlanego wykonawczego w sposób zgodny wymaganiami ustawy prawo budowlane, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
c) zaopatrzenie dokumentacji projektowej lub jej części w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja obiektu budowlanego jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami, i że zostaje wydana w stanie zupełnym (kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć),
d) uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę albo wniosku zgłoszenia robot budowlanych z adnotacją o nie wnoszeniu sprzeciwu przez Starostwo Powiatowe w Człuchowie,
3.9 Przed przystąpieniem do prac projektowych Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia koncepcji rozwiązań projektowych i uzyskania pozytywnej opinii wydanej przez Burmistrza Miasta i Gminy Debrzno,
3.10 Do obowiązków Zamawiającego należy:
a) zapewnienie dokumentów uzasadniających jego prawo do władania gruntem na którym, pod którym lub nad którym będą prowadzone roboty budowlane objęte projektowaną inwestycją,
b) dostarczenie Wykonawcy danych wyjściowych do projektowania
3.11 Zamawiający posiada mapy zasadnicze dla ww. lokalizacji – dokładne miejsce realizacji na działce zostanie wskazane przez Zamawiającego.
3.12 W celu szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia zaleca się wykonanie wizji lokalnej na koszt Wykonawcy.
3.13 Zamawiający wymaga opisania proponowanych materiałów i urządzeń zgodnie z postanowieniami art. 29 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.).
3.14 Dokumentację projektowo - kosztorysową należy opracować oddzielnie dla każdej lokalizacji w następującym zakresie:
a) projekty budowlane dla wszystkich branż wraz ze szczegółowymi opiniami, uzgodnieniami z właściwymi organami oraz zatwierdzeniami niezbędnymi do kompleksowej realizacji zadania – 5 egz.
b) kosztorys inwestorski – 3 egz.
c) przedmiary robót dla wszystkich branż – 3 egz.
d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż i rodzajów robót – 3 egz.
e) informację bioz – 5 egz.
f) prawomocna decyzja pozwolenia na budowę lub wniosek zgłoszenia robot budowlanych wraz z informacją o nie wnoszeniu sprzeciwu przez Starostwo Powiatowe w Człuchowie.
3.15 Inne wymagania dotyczące wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej:
a) kosztorys inwestorski powinien być wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
b) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz. 1126).
c) przedmiar robót należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.);
d) dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać - ustawie z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016, z późn. zm.);
e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129).
f) projekty należy wykonać zgodnie w wymaganiem art. 30 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). oraz obowiązującymi wytycznymi branżowymi;
g) w dokumentacji projektowo - kosztorysowej należy ująć średni standard cen materiałów;
h) projekt budowlano - wykonawczy nie może zawierać materiałów wskazujących producenta, a jedynie wskazywać charakterystyczne wymagane minimalne parametry;
i) zapisy w projekcie powinny dopuszczać zastosowanie materiałów równoważnych;
4 Kody CPV zamówienia:
CPV: 71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4. Sposób uzyskania dokumentacji lub dodatkowej informacji dotyczącej przedmiotu zamówienia: Paweł Gibczyński - tel.: 604 795 437, e-mail: inwestycje@debrzno.pl
5. Kryteria oceny ofert:
a) Cena – 100%
6. Wymagania stawiane Wykonawcom:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
a) Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia;
c) Cena ofertowa cena obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia.
7. Złożone oferty będą oceniane przez Zamawiającego przy zastosowaniu następujących kryteriów
a) CENA: 100%
C = [C min / C bad] x 100
gdzie:
C - liczba punktów za cenę oferty brutto
C min - najniższa cena ofertowa brutto
C bad - cena oferty badanej brutto
Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
8. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej Open Nexus do dnia 09.04.2018r. do godz. 10.00
Szczegóły w załączniku
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2018-04-16
12:53:39
|
Projekty Anna Król |
W
załączeniu
informacja
o
unieważnieniu
postępowania.
Załączniki |
2018-04-06
09:17:20
|
Projekty Anna Król | Dokonano edycji następujących elementów postępowania: data zakończenia |
2018-04-06
09:14:53
|
Projekty Anna Król |
W
załączeniu
odpowiedź
na
pytanie
z
dnia
5
kwietnia
2018r. W związku z powyższym termin na złożenie ofert zostaje przedłużony do dnia 10 kwietnia 2018 r. do godz. 10.00 Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?