- Strona główna
- Postępowanie ID 1231812
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1231812 :
Usługa wymiany zatapialnej pompy wraz z kompletem sygnalizatorów poziomu cieczy w pompowni deszczowej na terenie Szkoły Policji w Katowicach.
Wystawiający
-
Użytkownik
Natalia Lieber
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-12-05 17:01:00
-
Składania2025-12-08 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
CHARAKTERYSTYKA
Usługa polegająca na wymianie zatapialnej pompy EBARA wraz z kompletem sygnalizatorów poziomu cieczy w pompowni deszczowej PURAQUA SYSTEM.
WYMAGANIA, WARUNKI
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty.
- Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni
2.
Wykonawca
wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.
3. Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
4. Wykonawca oświadcza, iż
znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania zlecenia.
5. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00 po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
6. Jeżeli realizowane zlecenie będzie niezgodne ze specyfikacją z zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszego zlecenia przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował.
7. Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będzie protokół przeglądowo-pomiarowy potwierdzający wykonanie zlecenia.
8. Wykonawca odpowiada za BHP osób realizujących zlecenie oraz zabezpieczenie miejsca prac. Na terenie Szkoły obowiązują kamizelki odblaskowe.
9. Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za kierowanie pracą ekipy serwisowej na obiekcie Zamawiającego.
10. Wjazd na teren Szkoły możliwy jest wyłącznie po wcześniejszej awizacji każdej z osób oraz pojazdów Wykonawcy.
11.Wykonawca przed podjęciem prac zobowiązany jest do okazania świadectwa kwalifikacyjnego na stanowisku eksploatacji oraz dozoru, pozwalającego na prowadzenie prac elektrycznych oraz pomiarowych.
KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
2. W przypadku gdy zwłoka w realizacji zlecenia przekroczy 10 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% wartości zlecenia.
4. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.
TERMIN REALIZACJI : do 29 grudnia 2025 r.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
