- Strona główna
- Postępowanie ID 1220514
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1220514 :
Dostawa Serwera Rack 19" do Szkoły Policji w Katowicach
Wystawiający
-
UżytkownikRenata Kreihs
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-11-21 10:04:00
-
Składania2025-11-27 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
- Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 7 dni.
- Podana cena towaru musi zawierać wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę łącznie z kosztem dostawy.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć
asortyment bezpośrednio do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko w dni
robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:0 Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze
specyfikacją z zapytania ofertowego i
złożonym na tej podstawie zamówieniem - Szkoła Policji w Katowicach odsyła
towar na koszt Wykonawcy jednocześnie zobowiązując Wykonawcę do dostarczenia
towaru zgodnego ze specyfikacją z zapytania ofertowego w terminie ustalonym z
Zamawiającym, jednak nie później niż do 5 dni od daty odesłania towaru.
Wymagania dotyczące serwera:
· Gwarancja: minimum 36 miesięcy.
· Czas reakcji serwisu: maksymalnie do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia. Naprawa do 72 godzin od przyjęcia zgłoszenia.
· Stan sprzętu: Serwer musi być fabrycznie nowy, zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na terenie Unii Europejskiej i Rzeczpospolitej Polskiej.
· Data produkcji: sprzęt musi być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2025 roku.
· Dostarczony sprzęt: musi być kompletny, fabrycznie nowy, z pełnym pakietem usług gwarancyjnych producenta.
· Dostarczony zestaw: musi zawierać serwer oraz okablowanie niezbędne do jego uruchomienia.
· Awaria dysków twardych lub innych nośników: diagnostyka dysku możliwa tylko w siedzibie zamawiającego. Wymagane jest pozostawienie dysków twardych u zamawiającego.
· Serwis: w przypadku awarii serwera, diagnostyka i naprawa muszą być przeprowadzone na miejscu instalacji przez autoryzowany serwisu producenta.
· Aktualizacje i sterowniki:
producent musi zapewnić możliwość pobrania najnowszych certyfikowanych wersji bezpośrednio z Internetu (ze strony producenta):
- Wsparcie techniczne: ogólnopolska infolinia producenta dostępna w czasie trwania gwarancji, umożliwiająca:
- podanie numeru seryjnego do weryfikacji sprzętu,
- sprawdzenie modelu i typu dysków, procesora, ilości zainstalowanej pamięci RAM i typu systemu operacyjnego,
- konfigurację sprzętową serwera.
Zamawiający dopuszcza realizację powyższych wymagań za pośrednictwem strony internetowej producenta.
Oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty, szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu.
Kary umowne
i inne postanowienia:
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w wykonaniu zamówienia w wysokości 0,5% wynagrodzenia za każdy dzień.
2. W przypadku gdy
zwłoka w realizacji zamówienia przekroczy 21 dni Zamawiający może
odstąpić od zamówienia z przyczyn za które odpowiedzialność ponosi
Wykonawca.
3. Wykonawca zapłaci
Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od realizacji zamówienia z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 10% wartości
zamówienia.
4. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zamówieniu.
Dodatkowe warunki realizacji zamówienia:
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zamówienia, a będących należnościami Wykonawcy, na rzecz innych podmiotów
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
