- Strona główna
- Postępowanie ID 1199260
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1199260 :
WSA-ZP-PP-50-2025 Dostawa kopert pocztowych dla potrzeb WSA w Warszawie w okresie od 01.01.2026 r do 30.04.2027 r.
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Kosicki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-10-22 11:04:00
-
Składania2025-10-31 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-10-31 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych.
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem umowy jest sukcesywne dostarczanie do siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Jana Kazimierza 10, 01-248 Warszawa oraz składanie przez Wykonawcę pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, kopert pocztowych, zgodnych z asortymentem określonym w kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do umowy.
2. Warunki realizacji umowy określa Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
II. TERMIN REALIZACJI
Umowa obowiązuje od dnia 1 stycznia 2026 r do dnia 30 kwietnia 2027 r. lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy.
III. WYJAŚNIENIA TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
1. Oferent może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert.
2. Zamawiający udzieli wyjaśnień i opublikuje wyjaśnienia na stronie prowadzonego postępowania bez ujawniania źródła zapytania.
3. Informacji na temat postępowania można uzyskać poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr telefonu:
1) 22 553-78-30 Mirosław Zawiślak - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia;
2) 22 553-78-65 Piotr Kosicki - sprawy proceduralne.
IV. ZAŁĄCZNIKI:
załącznik nr 1 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
załącznik nr 2 - Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
załącznik nr 3 – Kosztorys ofertowy (.xls)
załącznik nr 4 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.
V. POZOSTAŁE INFORMACJE:
1. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
2. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
3. Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest zawarcie Umowy.
4. W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
|
2025-11-05
09:28:00
|
Piotr Kosicki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Pismo Adm-290/231/25 z dn. 05.11.2025 Załączniki |
|
2025-10-28
08:07:12
|
Piotr Kosicki |
Pytanie:
Zwracam się z zapytaniem do poniższego postępowania, czy znana jest liczba zamówień na koperty w trakcie obowiązywania umowy, czy są to jakieś konkretne okresy, terminy? Jest to niezbędna wiedza do oszacowania kosztów transportu. Odpowiedź: Zgodnie z zapisami ust. 4 OPZ: „Koperty pocztowe będą dostarczane przez Wykonawcę partiami, przez cały okres obowiązywania umowy – minimalna dostawa 5000 zł.” Zamawiający przewiduje: 1) zamówienie całego asortymentu kopert w 10-12 partiach; 2) częstotliwość zamawiania każdej kolejnej partii kopert - jeden miesiąc. Zamówienia kopert będą realizowane wg potrzeb Zamawiającego. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
