Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności
Niezbędne pliki cookies
Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.
Analityczne pliki cookies
Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.
Google Analytics
Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.
Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)
Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.
Clarity Microsoft
Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.
Marketingowe pliki cookies
Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.
Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)
Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.
Google Ads / DoubleClick (Google LLC)
Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.
LinkedIn Insight Tag
LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.
Google Tag Manager (GTM)
Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.
Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.
W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.
Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.
Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
- Strona główna
- Postępowanie ID 1163100
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1163100 :
ZP-19/25-USL/15 Usługi ochrony
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Szczepańska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-08-28 13:46:00
-
Składania2025-09-10 23:59:00
-
Otwarcie ofert2025-09-11 11:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
|
2025-11-04
14:06:54
|
Agnieszka Szczepańska |
INFORMACJA
O
WYBORZE
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
OFERTY CZĘŚĆ III zamówienia sygn. postępowania: ZP-19/25 - USL/15 Na podstawie art. 253 p.z.p., Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Usługi ochrony” dla Części III prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji: Część III zamówienia: Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy: Konsorcjum: TRANSFER OCHRONA Sp. z o.o., ul. Zielona 7, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, AGENCJA OCHRONY TRANSFER Sp. z o.o., ul Targowa 10B, 97-300 Piotrków Trybunalski, który zaoferowało cenę brutto za monitorowanie SSWiN: 307,50 zł/mc, cenę brutto za przegląd SSWiN: 307,50 zł/kw.. oraz czas reakcji grupy interwencyjnej do 15 minut i czas reakcji na zgłoszenie awarii najpóźniej do godziny 10 w dniu roboczym następującym po dniu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia od Zamawiającego. Zgodnie z art. 239 p.z.p. oraz postanowieniami SWZ, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy, który zaproponował ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. który uzyskał od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 60,00 pkt., czas reakcji grupy interwencyjnej: 20,00 pkt., czas reakcji na zgłoszenie awarii w okresie między przeglądami: 20,00 pkt., a ogółem: 100,00 pkt. W przedmiotowym postępowaniu oferty na daną część zamówienia złożyli również Wykonawcy: 1) Konsorcjum: HOLDING HUNTERS Sp. z o.o., Sp.k., ul. Bukowska 114, 62-065 Grodzisk Wielkopolski (Lider), BLUE HUNTERS Sp. o.o., Sp. k., al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, GREEN HUNTERS Sp. z o.o., Sp. k., al. Jerozolimskie 151 lok. 4U, 02-326 Warszawa, HUNTERS OCHRONA PLUS Sp. z o. o., ul. Sulejowska 45, 97-300 Piotrków Trybunalski, HUMAN HUNTERS Sp. z o.o., Sp.k., al. Jerozolimskie 151 lok. 4U, 02-326 Warszawa, HUNTERS 24 Sp. z o.o., Sp. k., ul. Bukowska 114, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, które zaoferowało cenę brutto za monitorowanie SSWiN: 217,71 zł/mc, cenę brutto za przegląd SSWiN: 578,10 zł/kw. oraz zadeklarowało czas reakcji grupy interwencyjnej do 15 minut oraz czas reakcji na zgłoszenie awarii: najpóźniej do godziny 10 w dniu roboczym następującym po dniu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 p.z.p., z powodu braku zgody Wykonawcy na przedłużenie terminu związania ofertą. Termin związania ofertą upłynął 09.10.2025 r. Zamawiający w dn. 06.10.2025 r. zwrócił się do Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Wykonawca pozostawił wezwanie bez odpowiedzi. Brak pisemnej zgody Wykonawcy skutkuje obowiązkiem odrzucenia oferty. Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia, zgodnie z art. 308 ust. 2 p.z.p., zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia. Załączniki |
|
2025-10-27
15:04:10
|
Agnieszka Szczepańska |
Część
II
komunikatu
publicznego Część II zamówienia: Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy: ELECTRONICS BOX Sp. z o.o, ul. Legionów 109, 91-073 Łódź, która zaoferowała następujące ceny brutto: za monitorowanie SSWiN oraz zalania: 369,00 zł/mc, za monitorowanie SSP: 688,80 zł/mc, za przegląd SSWiN oraz zalania: 738,00 zł/kw., za przegląd SSP: 1476,00 zł/kw oraz zadeklarował czas reakcji grupy interwencyjnej do 15 minut oraz czas reakcji na zgłoszenie awarii: najpóźniej do godziny 10 w dniu roboczym następującym po dniu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia Zgodnie z art. 239 p.z.p. oraz postanowieniami SWZ, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy, który zaproponował ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. który uzyskał od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 60,00 pkt., w kryterium czas reakcji grupy interwencyjnej 20,00 pkt., w kryterium czas reakcji na zgłoszenie awarii: 20,00 pkt. a ogółem: 100,00 pkt. W przedmiotowym postępowaniu oferty na daną część zamówienia złożyli również Wykonawcy: 1) Konsorcjum: "STEKOP" S.A., ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa (Lider), "STEKOP - OCHRONA" Sp. z o.o., ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa, który zaoferował następujące ceny brutto: za monitorowanie SSWiN oraz zalania: 430,50 zł/mc, za monitorowanie SSP: 420,66 zł/mc zł/mc, za przegląd SSWiN oraz zalania: 1230,00 zł/kw., za przegląd SSP: 2693,70 zł/kw, zadeklarował czas reakcji grupy interwencyjnej do 15 minut oraz czas reakcji na zgłoszenie awarii: najpóźniej do godziny 10 w dniu roboczym następującym po dniu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia. uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 49,91 pkt., w kryterium czas reakcji grupy interwencyjnej 20,00 pkt., w kryterium czas reakcji na zgłoszenie awarii: 20,00 pkt. a ogółem: 89,91 pkt. 2) Konsorcjum: HOLDING HUNTERS Sp. z o.o., Sp.k., ul. Bukowska 114, 62-065 Grodzisk Wielkopolski (Lider), BLUE HUNTERS Sp. o.o., Sp. k., al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, GREEN HUNTERS Sp. z o.o., Sp. k., al. Jerozolimskie 151 lok. 4U, 02-326 Warszawa, HUNTERS OCHRONA PLUS Sp. z o. o., ul. Sulejowska 45, 97-300 Piotrków Trybunalski, HUMAN HUNTERS Sp. z o.o., Sp.k., al. Jerozolimskie 151 lok. 4U, 02-326 Warszawa, HUNTERS 24 Sp. z o.o., Sp. k., ul. Bukowska 114, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, które zaoferowało następujące ceny brutto: za monitorowanie SSWiN oraz zalania: 217,71 zł/mc, za monitorowanie SSP: 217,71 zł/mc, za przegląd SSWiN oraz zalania: 578,10 zł/kw., za przegląd SSP: 578,10 zł/kw oraz zadeklarował czas reakcji grupy interwencyjnej do 15 minut oraz czas reakcji na zgłoszenie awarii: najpóźniej do godziny 10 w dniu roboczym następującym po dniu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8 p.z.p. w zw. z art. 224 ust. 6 p.z.p., jako zawierająca rażąco niską cenę. Zamawiający w dniu 29.09.2025 r. zwrócił się do Wykonawcy o wyjaśnienie ceny oferty, celem wykazania że nie jest ona rażąco niska. Z uwagi na pozostawienie wezwania bez odpowiedzi, oferta podlega odrzuceniu Ponadto, Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 p.z.p., z powodu braku zgody Wykonawcy na przedłużenie terminu związania ofertą. Termin związania ofertą upłynął 09.10.2025 r. Zamawiający w dn. 06.10.2025 r. zwrócił się do Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Wykonawca pozostawił wezwanie bez odpowiedzi. Brak pisemnej zgody Wykonawcy skutkuje obowiązkiem odrzucenia oferty. Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia, zgodnie z art. 308 ust. 2 p.z.p., zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia. Załączniki |
|
2025-10-27
15:02:48
|
Agnieszka Szczepańska |
Część
I
komunikatu
publicznego Na podstawie art. 253 p.z.p., Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Usługi ochrony” dla Części I prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji: Część I zamówienia: Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy: NEPTUN SECURITY Sp. z o.o., ul. Aleja Grunwaldzka 309, 80-309 Gdańsk, który zaoferował cenę brutto za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony 31,24 zł oraz wdrożenie systemu kontroli obchodów. Zgodnie z art. 239 p.z.p. oraz postanowieniami SWZ, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy, który zaproponował ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, tj. który uzyskał od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 60,00 pkt., w kryterium wdrożenie systemu kontroli obchodów: 40,00 pkt., a ogółem: 100,00 pkt. W przedmiotowym postępowaniu oferty na daną część zamówienia złożyli również Wykonawcy: 1) LION SYSTEM Sp. z o.o., ul. Mogilska 16 lok. 7, 31-516 Kraków, która zaoferowała cenę za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 34,44 zł brutto oraz wdrożenie systemu kontroli obchodów, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 54,43 pkt, w kryterium wdrożenie systemu kontroli obchodów: 40,00 pkt, a ogółem: 94,43 pkt. 2) SKAREM Sp. z o.o., ul. 1 sierpnia 24, 37-450 Stalowa Wola, która zaoferowała cenę za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 36,29 zł brutto oraz wdrożenie systemu kontroli obchodów, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 51,65 pkt, w kryterium wdrożenie systemu kontroli obchodów: 40,00 pkt, a ogółem: 91,65 pkt. 3) Konsorcjum: TIME GROUP POLSKA Sp. z o.o. ul. Plac Wolności 2, 41-400 Mysłowice (Lider), SKY ONE Sp. z o.o. ul. Plac Wolności 2, 41-400 Mysłowice, które zaoferowało cenę za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 31,87 zł brutto oraz wdrożenie systemu kontroli obchodów, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 58,81 pkt, w kryterium wdrożenie systemu kontroli obchodów: 40,00 pkt, a ogółem: 98,81 pkt. 4) ARMA SERVICE Sp. z o. o, ul. Aleja Jana Pawła II 80 lok. 5, 00-175 Warszawa, która zaoferowała cenę za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 38,01 zł brutto oraz wdrożenie systemu kontroli obchodów, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 49,31 pkt, w kryterium wdrożenie systemu kontroli obchodów: 40,00 pkt, a ogółem: 89,31 pkt. 5) Konsorcjum: GRUPAALFA Sp. z o.o. Sp. komandytowa, Rokocin 4D, 83-200 Starogard Gdański (Lider), "ALFA GUARD SECURITY" Sp. z o.o., ul. Dr. Floriana Ceynowy 27, 83-200 Starogard Gdański, które zaoferowało cenę za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 36,86 zł brutto oraz wdrożenie systemu kontroli obchodów, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 50,85 pkt, w kryterium wdrożenie systemu kontroli obchodów: 40,00 pkt, a ogółem: 90,85 pkt. 6) Konsorcjum: AGENCJA OCHRONY – GOT Sp. z o.o., ul. Erazma Ciołka 13 lok. 1, 01-445 Warszawa (Lider), GOT SECURITY Sp. z o.o., ul. Erazma Ciołka 13 lok. 1, 01-445 Warszawa, które zaoferowało cenę za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 42,93 zł brutto oraz wdrożenie systemu kontroli obchodów, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 43,66 pkt, w kryterium wdrożenie systemu kontroli obchodów: 40,00 pkt, a ogółem: 83,66 pkt. 7) MUSI Sp. z o.o., ul. Topolowa 45, 97-300 Piotrków Trybunalski, które zaoferowało cenę za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 39,36 zł brutto oraz wdrożenie systemu kontroli obchodów, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 47,62 pkt, w kryterium wdrożenie systemu kontroli obchodów: 40,00 pkt, a ogółem: 87,62 pkt. 8) Konsorcjum: MM SERVICE MONITORING Sp. z o.o., ul. Trybunalska 21, 95-080 Kruszów (Lider), MAXUS Sp. z o.o., ul. 3 maja 64/66N, 93-408 Łódź, MM SERVICE SECURITY Sp. z o.o., ul. 3 maja 64/66N, 93-408 Łódź, które zaoferowało cenę za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 34,37 zł brutto oraz wdrożenie systemu kontroli obchodów. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 p.z.p., z powodu braku zgody Wykonawcy na przedłużenie terminu związania ofertą. Termin związania ofertą upłynął 09.10.2025 r. Zamawiający w dn. 06.10.2025 r. zwrócił się do Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Wykonawca pozostawił wezwanie bez odpowiedzi. Brak pisemnej zgody Wykonawcy skutkuje obowiązkiem odrzucenia oferty. 9) Konsorcjum: SECURITY EMPORIO Sp. z o.o., Sp. komandytowa, ul. Czernichowska 28, 61-334, Poznań (Lider), EMPORIO Sp. z o.o., ul. Czernichowska 28, 61-334, Poznań, które zaoferowało cenę za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 42,03 zł brutto oraz wdrożenie systemu kontroli obchodów. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 p.z.p., z powodu braku zgody Wykonawcy na przedłużenie terminu związania ofertą. Termin związania ofertą upłynął 09.10.2025 r. Zamawiający w dn. 06.10.2025 r. zwrócił się do Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Wykonawca pozostawił wezwanie bez odpowiedzi. Brak pisemnej zgody Wykonawcy skutkuje obowiązkiem odrzucenia oferty 10) SKORPION SERVICES Sp. z o.o., Jeziorko 34, 95-040 Jeziorko, która zaoferowała cenę za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 44,00 zł brutto oraz wdrożenie systemu kontroli obchodów, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 42,60 pkt, kryterium wdrożenie systemu kontroli obchodów: 40,00 pkt, a ogółem: 82,60 pkt. 11) Konsorcjum: TS SERVICE Sp. z o.o., ul. Strzeszyńska 31, 60-476 Poznań (Lider), ST PLUS Sp. z o.o., ul. Strzeszyńska 31, 60-476 Poznań, PROTECTOR PLUS Sp. z o.o., ul. Strzeszyńska 31, 60-476 Poznań, PROTECT TECHNOLOGY Sp. z o.o., ul. Wały Piastowskie 1, 80-855 Gdańsk, które zaoferowało cenę za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 36,75 zł brutto oraz wdrożenie systemu kontroli obchodów. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 p.z.p., z powodu braku zgody Wykonawcy na przedłużenie terminu związania ofertą. Termin związania ofertą upłynął 09.10.2025 r. Zamawiający w dn. 06.10.2025 r. zwrócił się do Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Wykonawca pozostawił wezwanie bez odpowiedzi. Brak pisemnej zgody Wykonawcy skutkuje obowiązkiem odrzucenia oferty. 12) Konsorcjum: "STEKOP" S.A., ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa (Lider), "STEKOP - OCHRONA" Sp. z o.o., ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa, które zaoferowało cenę za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 39,73 zł brutto oraz wdrożenie systemu kontroli obchodów, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 47,18 pkt, kryterium wdrożenie systemu kontroli obchodów: 40,00 pkt, a ogółem: 87,18 pkt. 13) Konsorcjum: HOLDING HUNTERS Sp. z o.o., Sp. komandytowa ul. Bukowska 114, 62-065 Grodzisk Wielkopolski (Lider), BLUE HUNTERS Sp. o.o., Sp. komandytowa, al. Jerozolimskie 151 lok. 4U, 02-326 Warszawa, GREEN HUNTERS Sp. z o.o., Sp. komandytowa, al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, HUNTERS OCHRONA PLUS Sp. z o.o., al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, HUMAN HUNTERS Sp. z o.o., Sp. komandytowa, al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, HUNTERS 24 Sp. z o.o., Sp. komandytowa, al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, HUNTERS MONITORING Sp. z o.o., al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, które zaoferowało cenę za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 41,57 zł brutto oraz wdrożenie systemu kontroli obchodów. Oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 12 p.z.p., z powodu braku zgody Wykonawcy na przedłużenie terminu związania ofertą. Termin związania ofertą upłynął 09.10.2025 r. Zamawiający w dn. 06.10.2025 r. zwrócił się do Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Wykonawca pozostawił wezwanie bez odpowiedzi. Brak pisemnej zgody Wykonawcy skutkuje obowiązkiem odrzucenia oferty. 14) Konsorcjum: MULTI SECURITY Sp. z o.o., ul. Pabianicka 119/131, 93-490 Łódź (Lider), TOKEN SECURITY Sp. z o.o., ul. Pokojowa 10, 93-403 Łódź, które zaoferowało cenę za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 37,49 zł brutto oraz wdrożenie systemu kontroli obchodów, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 50,00 pkt, kryterium wdrożenie systemu kontroli obchodów: 40,00 pkt, a ogółem: 90,00 pkt. 15) CORPS Sp. z o.o., ul. 11 Listopada 65,95-040 Koluszki, które zaoferowało cenę za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 38,75 zł brutto oraz wdrożenie systemu kontroli obchodów, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 48,37 pkt, w kryterium wdrożenie systemu kontroli obchodów: 40,00 pkt, a ogółem: 88,37 pkt. 16) Konsorcjum: TRANSFER OCHRONA Sp. z o.o., ul. Zielona 7, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, AGENCJA OCHRONY TRANSFER Sp. z o.o., ul Targowa 10B, 97-300 Piotrków Trybunalski, które zaoferowało cenę za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 31,35 zł brutto oraz wdrożenie systemu kontroli obchodów, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 59,79 pkt, w kryterium wdrożenie systemu kontroli obchodów: 40,00 pkt, a ogółem: 99,79 pkt. 17) Konsorcjum: AGENCJA OCHRONY WARTA Sp. z o.o., ul. Sieradzka 6, 98-290 Warta (Lider), WARTA OCHRONA Sp. z o.o., ul. Sieradzka 6, 98-290 Warta, które zaoferowało cenę za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 32,44 zł brutto oraz wdrożenie systemu kontroli obchodów, uzyskując od każdego członka Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 57,78 pkt, kryterium wdrożenie systemu kontroli obchodów: 40,00 pkt, a ogółem: 97,78 pkt. Załączniki |
|
2025-09-12
14:00:00
|
Aleksandra Pancer |
Na
podstawie
art.
222
ust.
1
pkt.
5
p.z.p.,
Zamawiający
informuje,
że
w
przedmiotowym
postępowaniu
złożone
zostały
następujące
oferty:
Część I zamówienia: 1. LION SYSTEM Sp. z o.o., ul. Mogilska 16 lok. 7, 31-516 Kraków, cena za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 34,44 zł brutto. 2. SKAREM Sp. z o.o., ul. 1 SIERPNIA 24, 37-450 Stalowa Wola, cena za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 36,29 zł brutto. 3. Konsorcjum: TIME GROUP POLSKA Sp. z o.o. ul. Plac Wolności 2, 41-400 Mysłowice (Lider), SKY ONE Sp. z o.o. ul. Plac Wolności 2, 41-400 Mysłowice, cena za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 31,87 zł brutto. 4. ARMA SERVICE Sp. z o. o, ul. Aleja Jana Pawła II 80 lok. 5, 00-175 Warszawa; cena za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 38,01 zł brutto. 5. Konsorcjum: GRUPAALFA Sp. z o.o. Sp. komandytowa, Rokocin 4D, 83-200 Starogard Gdański (Lider), "ALFA GUARD SECURITY" Sp. z o.o., ul. Dr. Floriana Ceynowy 27, 83-200 Starogard Gdański, cena za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 255 940,50 zł brutto. 6. Konsorcjum: AGENCJA OCHRONY – GOT Sp. z o.o., ul. Erazma Ciołka 13 lok. 1, 01-445 Warszawa (Lider), GOT SECURITY Sp. z o.o., ul. Erazma Ciołka 13 lok. 1, 01-445 Warszawa, cena za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 42,93 zł brutto. 7. MUSI Sp. z o.o., ul. Topolowa 45, 97-300 Piotrków Trybunalski, cena za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 39,36 zł brutto. 8. Konsorcjum: MM SERVICE MONITORING Sp. z o.o., ul. Trybunalska 21, 95-080 Kruszów (Lider), MAXUS Sp. z o.o., ul. 3 maja 64/66N, 93-408 Łódź, MM SERVICE SECURITY Sp. z o.o., ul. 3 maja 64/66N, 93-408 Łódź, cena za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 34,37 zł brutto. 9. Konsorcjum: SECURITY EMPORIO Sp. z o.o., Sp. komandytowa, ul. Czernichowska 28, 61-334, Poznań (Lider), EMPORIO Sp. z o.o., ul. Czernichowska 28, 61-334, Poznań, cena za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 42,03 zł brutto. 10. SKORPION SERVICES Sp. z o.o., Jeziorko 34, 95-040 Jeziorko, cena za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 44,00 zł brutto. 11. Konsorcjum: TS SERVICE Sp. z o.o., ul. Strzeszyńska 31, 60-476 Poznań (Lider), ST PLUS Sp. z o.o., ul. Strzeszyńska 31, 60-476 Poznań, PROTECTOR PLUS Sp. z o.o., ul. Strzeszyńska 31, 60-476 Poznań, PROTECT TECHNOLOGY Sp. z o.o., ul. Wały Piastowskie 1, 80-855 Gdańsk, cena za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 36,75 zł brutto. 12. Konsorcjum: "STEKOP" S.A., ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa (Lider), "STEKOP - OCHRONA" Sp. z o.o., ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa, cena za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 39,73 zł brutto. 13. Konsorcjum: HOLDING HUNTERS Sp. z o.o., Sp. komandytowa ul. Bukowska 114, 62-065 Grodzisk Wielkopolski (Lider), BLUE HUNTERS Sp. o.o., Sp. komandytowa, al. Jerozolimskie 151 lok. 4U, 02-326 Warszawa, GREEN HUNTERS Sp. z o.o., Sp. komandytowa, al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, HUNTERS OCHRONA PLUS Sp. z o.o., al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, HUMAN HUNTERS Sp. z o.o., Sp. komandytowa, al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, HUNTERS 24 Sp. z o.o., Sp. komandytowa, al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, HUNTERS MONITORING Sp. z o.o., al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, cena za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 41,57 zł brutto. 14. Konsorcjum: MULTI SECURITY Sp. z o.o., ul. Pabianicka 119/131, 93-490 Łódź (Lider), TOKEN SECURITY Sp. z o.o., ul. Pokojowa 10, 93-403 Łódź; cena za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 37,49 zł brutto. 15. NEPTUN SECURITY Sp. z o.o., ul. Aleja Grunwaldzka 309, 80-309 Gdańsk, cena za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 31,24 zł brutto. 16. CORPS Sp. z o.o., ul. 11 Listopada 65,95-040 Koluszki, cena za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 38,75 zł brutto. 17. Konsorcjum: TRANSFER OCHRONA Sp. z o.o., ul. Zielona 7, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, AGENCJA OCHRONY TRANSFER Sp. z o.o., ul Targowa 10B, 97-300 Piotrków Trybunalski, cena za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony została podana rozbieżnie słownie: 31,35/ liczbowo: 31,25 zł brutto. 18. Konsorcjum: AGENCJA OCHRONY WARTA Sp. z o.o., ul. Sieradzka 6, 98-290 Warta (Lider), WARTA OCHRONA Sp. z o.o., ul. Sieradzka 6, 98-290 Warta, cena za 1 roboczogodzinę pracy pracownika ochrony: 32,44 zł brutto. Część II zamówienia: 1. ELECTRONICS BOX Sp. z o.o, ul. Legionów 109, 91-073 Łódź, cena brutto za monitorowanie SSWiN oraz zalania: 369,00 zł/mc, cena brutto za monitorowanie SSP: 688,80 zł/mc, cena brutto za przegląd SSWiN oraz zalania: 738,00 zł/kw., cena brutto za przegląd SSP: 1476,00 zł/kw. 2. Konsorcjum: "STEKOP" S.A., ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa (Lider), "STEKOP - OCHRONA" Sp. z o.o., ul. Mołdawska 9, 02-127 Warszawa, cena brutto za monitorowanie SSWiN oraz zalania: 430,50 zł/mc, cena brutto za monitorowanie SSP: 420,66 zł/mc, cena brutto za przegląd SSWiN oraz zalania: 1230,00 zł/kw., cena brutto za przegląd SSP: 2693,70 zł/kw. 3. Konsorcjum: HOLDING HUNTERS Sp. z o.o., Sp. komandytowa ul. Bukowska 114, 62-065 Grodzisk Wielkopolski (Lider), BLUE HUNTERS Sp. o.o., Sp. komandytowa, al. Jerozolimskie 151 lok. 4U, 02-326 Warszawa, GREEN HUNTERS Sp. z o.o., Sp. komandytowa, al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, HUNTERS OCHRONA PLUS Sp. z o.o., al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, HUMAN HUNTERS Sp. z o.o., Sp. komandytowa, al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, HUNTERS 24 Sp. z o.o., Sp. komandytowa, al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, HUNTERS MONITORING Sp. z o.o., al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, cena brutto za monitorowanie SSWiN oraz zalania: 217,71 zł/mc, cena brutto za monitorowanie SSP: 217,71 zł/mc, cena brutto za przegląd SSWiN oraz zalania: 578,10 zł/kw., cena brutto za przegląd SSP: 578,10 zł/kw. Część III zamówienia: 1. Konsorcjum: HOLDING HUNTERS Sp. z o.o., Sp.k ul. Bukowska 114, 62-065 Grodzisk Wielkopolski (Lider), BLUE HUNTERS Sp. o.o., Sp. komandytowa, al. Jerozolimskie 151 lok. 4U, 02-326 Warszawa, GREEN HUNTERS Sp. z o.o., Sp. komandytowa, al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, HUNTERS OCHRONA PLUS Sp. z o.o., al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, HUMAN HUNTERS Sp. z o.o., Sp. komandytowa, al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, HUNTERS 24 Sp. z o.o., Sp. komandytowa, al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, HUNTERS MONITORING Sp. z o.o., al. Jerozolimskie 151 lok.4U, 02-326 Warszawa, cena brutto za monitorowanie SSWiN: 217,71 zł/mc, cena brutto za przegląd SSWiN: 578,10 zł/kw. 2. Konsorcjum: TRANSFER OCHRONA Sp. z o.o., ul. Zielona 7, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, AGENCJA OCHRONY TRANSFER Sp. z o.o., ul Targowa 10B, 97-300 Piotrków Trybunalski, cena brutto za monitorowanie SSWiN: 307,50 zł/mc, cena brutto za przegląd SSWiN: 307,50 zł/kw. Załączniki |
|
2025-09-10
23:59:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Na
podstawie
art.
222
ust.
1
pkt.
4
p.z.p.,
Zamawiający
informuje,
że
kwota
przewidziana
na
sfinansowanie
danego
postępowania
wynosi:
255.865,62
zł
brutto,
w
tym: Część I zamówienia: 229.304,60 zł brutto, Część II zamówienia: 22.773,14 zł brutto, Część III zamówienia: 3.787,88 brutto. |
|
2025-09-02
15:17:20
|
Aleksandra Pancer |
WYJAŚNIENIA
DO
SWZ Podstawę prawną do zapytań i obowiązku udzielania odpowiedzi ustanawia art. 284 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm). W pojęciu wyjaśnień nie mieszczą się odpowiedzi na wnioski o zmianę specyfikacji czy polemika z jej treścią. Na podstawie art. 284 ust 2 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania dotyczące SWZ: Pytanie 1: Zwracamy się do Zamawiającego z prośbą o odpowiedź na pytanie, czy w przypadku wybory oferty Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) i podpisaniem z nim umowy Zamawiający dopuszcza, aby każdy z członków konsorcjum wystawiał osobną fakturę VAT za realizację usług? Odpowiedź 1: Zamawiający wyjaśnia, że rozliczenie wzajemne konsorcjantów odbywa się na podstawie umowy konsorcjum. Jak wyjaśnił Sąd Najwyższy w wyroku z dnia 10 września 2015 r., sygn.akt II CSK 630/14 „Dopuszczalność zawierania umowy konsorcjum wynika z zasady swobody umów (art. 353 ze zn. 1 KC). Konsorcjum nie ma osobowości prawnej; jest umową pomiędzy dwoma podmiotami lub większą ich liczbą (osobami prawnymi, fizycznymi, ułomnymi osobami prawnymi – spółkami osobowymi), zawieraną w celu realizacji wspólnego przedsięwzięcia. W wyniku zawarcia takiej umowy nie powstaje osobny byt prawny posiadający zdolność prawną i zdolność do czynności prawnych. Taką zdolność posiadają wyłącznie członkowie tworzący konsorcjum…Treść wewnętrznego porozumienia pomiędzy uczestnikami konsorcjum decyduje o rodzaju więzi prawnej między nimi i zakresie samodzielności uczestnika, w działaniach względem zamawiającego”. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający nie ma możliwości ingerowania w sposób rozliczania pomiędzy członkami konsorcjum, a wynikać on musi z umowy wzajemnej konsorcjantów. Stanowisko to potwierdza opinia Krajowej Izby Odwoławczej, która uznała, że ingerencja Zamawiającego w treść umowy konsorcjum stanowiłaby działanie niedozwolone i jego uprawnienia w tym zakresie nie znajdują umocowania w obecnych przepisach ustawy Pzp i kodeksu cywilnego. Z tego punktu widzenia niedozwolone byłyby również zapisy w dokumentacji przetargowej, które by narzucały kształt współpracy między członkami konsorcjum – stanowiłyby naruszenie zasady swobody kształtowania sposobu realizacji przedsięwzięcia i sposobu współpracy członków konsorcjum poprzez opisanie przedmiotu zamówienia w sposób nieuwzględniający okoliczności mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty, a w konsekwencji na realizację zamówienia. Zgodnie z zapisami SWZ w przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisaniem umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Pytanie 2: Uprzejmie proszę o potwierdzenie, że pierwszą waloryzację wynagrodzenia wykonawcy z tytułu wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę Zamawiający przewiduje od 01.01.2026 r. Odpowiedź 2: Zamawiający wyjaśnia, że zgodnie z treścią SWZ, waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy jest przewidziana w przypadku zmiany cen materiałów lub kosztów, związanych z realizacją umowy i możliwa będzie na wniosek którejkolwiek ze Stron, na następujących zasadach: a) warunkiem zmiany wynagrodzenia będzie przedstawienie przez Stronę wnioskującą o waloryzację obiektywnych dowodów, w jaki sposób zmiana cen materiałów lub kosztów, związanych z realizacją umowy, wpływa na warunki realizacji umowy, w szczególności na cenę wykonania usługi; c) zmiana wynagrodzenia wykonawcy nastąpi w oparciu o komunikat w sprawie wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych w pierwszym półroczu 2026 r. - jeżeli zmiana cen materiałów lub kosztów, związanych z realizacją umowy, będzie wyższa/ niższa o co najmniej 15% od wysokości tychże cen lub kosztów w I półroczu 2025 r., ogłaszanego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w Dzienniku Urzędowym Rzeczpospolitej Polskiej „Monitor Polski”; d) wartość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy może odnosić się wyłącznie do wykazanych, udokumentowanych cen materiałów lub kosztów, z wyłączeniem kosztów pracy, tj. związanych ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów; Biorąc pod uwagę powyższe, Zamawiający nie jest w stanie określić w dniu dzisiejszym, czy waloryzacja wynagrodzenia po upływie wskazanej w pytaniu daty będzie zasadna. Pytanie 3 i 4: Czy Zamawiający dopuszcza do realizacji zamówienia osoby niepełnosprawne bez względu na orzeczony stopień niepełnosprawności? Czy Zamawiający dopuszcza do realizacji zamówienia osoby niepełnosprawne obarczone następującymi schorzeniami: choroba psychiczna 02P, upośledzenie umysłowe 01U, epilepsja 06E, zaburzenia wzroku 04O, całkowite zaburzenia rozwojowe 12C? Odpowiedź 3 i 4: Zamawiający wyjaśnia, że Zgodnie z zapisami SWZ do realizacji Części I przedmiotowego zamówienia, nie wymaga się aby usługa ochrony fizycznej siedziby Zamawiającego była realizowana przez kwalifikowanych pracowników ochrony. Pracownikiem ochrony fizycznej, nie wpisanym na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, któremu nie przysługują ww. uprawnienia, może zostać każda osoba pełnoletnia nieskazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, także niepełnosprawna. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji usługi ochrony fizycznej przez osoby niepełnosprawne, z zastrzeżeniem że rodzaj/stopień niepełnosprawności nie uniemożliwi realizacji zleconych usług w zakresie przewidzianym w zamówieniu. Pytanie 5: Czy wykonawca który zamierza kalkulować cenę oferty na podstawie płacy minimalnej ma przyjąć w kalkulacji wysokość płacy minimalnej obowiązującej w dniu składania oferty tj. 4666. zł brutto? Odpowiedź 5: Zamawiający wyjaśnia, że miarą należytej staranności wykonawców jest oszacowanie ceny lub kosztu oferty w taki sposób aby ekwiwalentnie odpowiadała świadczeniu w ramach danego zamówienia publicznego. W tym celu wykonawcy są obowiązani uwzględnić wszystkie elementy opisu przedmiotu zamówienia, specyficzne właściwości własnej działalności a także realia wykonywania zamówienia. W sytuacji, gdy znana jest zmieniona wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę (a zamawiający wymagał zatrudnienia pracowników w oparciu na umowę o pracę), która będzie obowiązywała w okresie realizacji zamówienia, całkowicie nieuzasadnionym jest jej pomijanie. Wykonawca bowiem każdorazowo, przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego musi liczyć się z tym, że zostanie wezwany do złożenia wyjaśnień w zakresie zaoferowanej ceny, stąd powinien wziąć pod uwagę wszystkie okoliczności, jakie mają wpływ na jej wysokość. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych (opinia pn. Dopuszczalność zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 i 4 oraz art. 455 ust. 2 ustawy Pzp, Warszawa dnia 24 marca 2022 r.) „uwzględnienie określonych ryzyk kontraktowych lub przyjętej w danej branży skali ich wystąpienia, gdy wynikają one ze specyfiki zamawianych przez inwestora dostaw, usług lub robót budowlanych, jest obowiązkiem każdego z podmiotów składających ofertę realizacji określonego świadczenia, w tym również ofertę wykonania zamówienia publicznego. Takie działanie jest bowiem naturalnym zjawiskiem towarzyszącym prowadzeniu działalności profesjonalnej lub zarobkowej”. Oznacza to, że zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę jest stałym elementem porządku prawnego, który w ramach należytej staranności wykonawców winien być brany pod uwagę przy szacowaniu ceny ofertowej. Pytanie 6: W związku z faktem, że nie ma jeszcze ogłoszonego rozporządzenia określającego minimalne wynagrodzenie za pracę w 2026 r. proszę o informację czy Zamawiający przewiduje wynagrodzenie za pracę od 01.01.2026r.? Odpowiedź 6: Zamawiający informuje, że odpowiedź na przedmiotowe pytanie znajduje się pod pytaniem nr 2. Pytanie 7: Czy Zamawiający wymaga aby Grupa Interwencyjna była wyposażona w broń palną. Odpowiedź 7: Zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 11 grudnia 2013 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (DZ. U. z 2013 poz. 1714) pod pojęciem grupy interwencyjnej należy rozumieć, co najmniej dwóch uzbrojonych pracowników ochrony, którzy po uzyskaniu za pośrednictwem uzbrojonego stanowiska interwencyjnego informacji z urządzeń lub systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób lub mienia wspólnie udają się na teren obszaru, obiektu lub urządzenia podlegającego obowiązkowej ochronie na podstawie art. 5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia lub innego podmiotu chronionego z bronią palną, na podstawie zawartej umowy, w celu sprawdzenia stanu ich bezpieczeństwa lub realizacji zadań ochrony osób lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. Zamawiający wymaga, aby grupa interwencyjna spełniania ww. wymagania. Pytanie 8: Prosimy o wyjaśnienie, czy kalkulując ofertę w niniejszym postępowaniu należy uwzględnić aktualnie obowiązującą wysokość minimalnego wynagrodzenia i minimalnej stawki godzinowej (2025 r.), czy też Zamawiający oczekuje, aby oferta już na etapie składania uwzględniała wysokość minimalnego wynagrodzenia obowiązującą od stycznia 2026 r., tj. od początku realizacji umowy. Odpowiedź 8: Zamawiający informuje, że odpowiedź na przedmiotowe pytanie znajduje się pod pytaniem nr 2. Pytanie 9: Proszę o informację czy przewidują Państwo zwaloryzowanie wynagrodzenia z tytułu wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę od 01.01.2026r. Odpowiedź 9: Zamawiający informuje, że odpowiedź na przedmiotowe pytanie znajduje się pod pytaniem nr 2. Załączniki |
|
2025-09-02
15:14:01
|
Aleksandra Pancer |
MODYFIKACJA
SWZ
dotycząca postępowania na „Usługi ochrony” (sygn. ZP-19/25-USL/15) OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 2025/BZP 00396191/01 z dnia 28.08.2025 r. OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA 2025/ BZP 00402899/01 z dn. 02.09.2025 r. Na podstawie art. 286 p.z.p. Zamawiający wprowadza następujące zmiany do treści SWZ: Ust. 10 pkt. 2 Części I SWZ uzyskuje brzmienie: „Termin składania ofert upływa 10.09.2025 r. do godz. 23:59” Ust. 10 pkt. 6 Części I SWZ uzyskuje brzmienie: „Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert - następnego dnia po dniu w którym upłynął termin składania ofert tj. w dniu 11.09.2025 r., godz. 11:00.” Ust. 11 pkt. 1 Części I SWZ uzyskuje brzmienie: „Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień w którym upływa termin składania ofert. Termin związania ofertą upływa w dniu 09.10.2025 r.” Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
