Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 13:34:42
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1158382
W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym w zależności od rodzaju procedury. Informujemy, że pliki stanowiące ofertę/wniosek powinny być uprzednio podpisane i dołączone w formularzu już z naniesionym podpisem. Na platformie nie uwierzytelnia się dokumentów podpisem elektronicznym. Pełna lista polskich wykonawców dostarczających kwalifikowany podpis elektroniczny dostępna jest pod linkiem.
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1158382 : ZP-16/25-USL/12 - 2 postępowanie "Usługa organizacji szkoleń dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów"

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Urszula Sochacka
  • Organizacja
    Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-08-20 13:11:00
  • Składania
    2025-09-02 23:59:00
  • Otwarcie ofert
    2025-09-03 11:00:00
  • Tryb
    PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym. 

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
ogłoszenie 2025_BZP 00383056_01.pdf pdf 206.02
2025-08-20 13:11:00
Postępowanie
SWZ (ZP-16- 2 postępowanie).pdf pdf 625.31
2025-08-20 13:11:00
Postępowanie
formularz oferty z załącznikami (ZP-16- 2 postępowanie).docx docx 2150.54
2025-08-20 13:11:00
Postępowanie
Modyfikacja SWZ nr 1.pdf pdf 175.69
2025-08-27 15:43:07
Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia 2025_BZP 00394553_01.pdf pdf 35.19
2025-08-27 15:43:07
Publiczna wiadomość
wyjaśnienia nr 1 do treści SWZ.pdf pdf 207.04
2025-08-27 15:44:27
Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 177.25
2025-09-03 15:35:38
Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania _część I zamówienia.pdf pdf 164.57
2025-09-29 15:36:24
Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania _część II zamówienia.pdf pdf 186.92
2025-10-03 14:33:33
Publiczna wiadomość

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-10-03 14:33:33
Aleksandra Pancer Na podstawie art. 253 p.z.p., Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi uprzejmie informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji na „Usługę organizacji szkoleń dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów” – część I zamówienia
Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne, ul. J. Sowińskiego 7/6, 20-040 Lublin, który zaoferował wykonanie usługi szkoleniowej za cenę jednostkową brutto: 59,00 zł/os, a także zadeklarował skierowanie do realizacji zamówienia kadry dydaktycznej posiadającej doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń odpowiadających tematyce zamówienia wynoszące ponad 31 szkoleń i który zaproponował ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, zgodnie z art. 239 p.z.p. tj. który uzyskał od członków Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 50,85 pkt. w kryterium dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia: 40,00 pkt., a ogółem: 90,85 pkt.

W postępowaniu złożono następujące oferty:
1. Centrum Kształcenia i Doradztwa „IKKU” Sp. z o.o., al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, który zaoferował wykonanie usługi szkoleniowej za cenę jednostkową brutto: 50,00 zł/os., a także zadeklarował skierowanie do realizacji zamówienia kadry dydaktycznej posiadającej doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń odpowiadających tematyce zamówienia wynoszące ponad 31 szkoleń i który uzyskał od członków Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 60 pkt w kryterium dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia: 0 pkt., a ogółem: 60 pkt.
Nie uwzględniono szkoleń, dla których nie przedstawiono dowodu należytego ich wykonania, a jedynie oświadczenie własne podmiotu (firmy szkoleniowej), który usługę wykonywał. Zgodnie z zapisami SWZ (ust. 13 pkt. 4 części I SWZ) wymagano aby w przypadku przedłożenia oświadczeń własnych, Wykonawca uzasadnił i wykazał obiektywne przyczyny uniemożliwiające mu posłużenie się poświadczeniami wystawionymi przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonane (referencjami, innymi dokumentami np. protokołami odbioru) – oświadczenia własne, dla których Wykonawca nie wykaże obiektywnego braku możliwości przedstawienia poświadczeń nie zostaną uwzględnione podczas oceny oferty. Zamawiający wyraźnie wskazał, że: „dokumenty wystawiane przez firmy szkoleniowe traktowane będą jako oświadczenia własne Wykonawcy. Aby skutecznie się nimi posłużyć należy spełnić ww. warunki lub wykazać że firma szkoleniowa wystawiająca dokument referencyjny była podmiotem na rzecz którego usługę wykonano - odbiorcą usługi (a nie Wykonawcą) np. że szkoleni byli jej pracownicy. Co do zasady pod pojęciem odbiorcy usługi szkoleniowej rozumiane będą osoby/podmioty do których docierał przekaz/szkolenie.” Tym samym należy uznać że Wykonawca nie dopełnił warunków dla posłużenia się oświadczeniami własnymi i dlatego nie zostały one uznane.
2. CKSP Sp. z o.o., ul. Powązkowska 15, 01-797 Warszawa, który zaoferował wykonanie usługi szkoleniowej za cenę jednostkową brutto: 890,00 zł/os., a także zadeklarował skierowanie do realizacji zamówienia kadry dydaktycznej posiadającej doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń odpowiadających tematyce zamówienia wynoszące ponad 31 szkoleń i który uzyskał od członków Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 3,37 pkt w kryterium dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia: 0 pkt., a ogółem: 3,37 pkt.
Nie uwzględniono szkoleń z powodu nie przedstawienia dowodów należytego ich wykonania. Zgodnie z zapisami SWZ (ust. 7 pkt 1 lit. g oraz ust. 13 pkt 4 części I SWZ) Zamawiający wyraźnie wskazał, że: „wykaz osób z załączeniem dowodów służyć będą potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami oceny ofert, zgodnie z art. 107 ust. 3 p.z.p. nie będą podlegały uzupełnieniu w przypadku niezłożenia, czy złożenia niekompletnych”. Tym samym brak złożenia dowodów należytego wykonania usług w treści oferty, skutkuje nie uwzględnieniem deklaracji Wykonawcy.
3. Kancelaria Doradcza Progressio Przemysław Kuderczak, ul. Bolesława Prusa 12, 55-050 Sobótka, który zaoferował wykonanie usługi szkoleniowej za cenę jednostkową brutto: 68,00 zł/os., a także zadeklarował skierowanie do realizacji zamówienia kadry dydaktycznej posiadającej doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń odpowiadających tematyce zamówienia wynoszące ponad 31 szkoleń i który uzyskał od członków Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 44,12 pkt w kryterium dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia: 40,00 pkt., a ogółem: 84,12 pkt.
4. Karina Lniska, ul. dr. A. Majkowskiego 8 lok.1, 83-300 Kartuzy, która zaoferowała wykonanie usługi szkoleniowej za cenę jednostkową brutto: 300,00 zł/os., a także zadeklarowała skierowanie do realizacji zamówienia kadry dydaktycznej posiadającej doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń odpowiadających tematyce zamówienia wynoszące ponad 31 szkoleń i która uzyskała od członków Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 10,00 pkt, w kryterium dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia: 0,00 pkt., a ogółem: 10,00 pkt.
Nie uwzględniono szkoleń, dla których nie przedstawiono dowodu należytego ich wykonania, a jedynie oświadczenie własne podmiotu (firmy szkoleniowej), który usługę wykonywał. Zgodnie z zapisami SWZ (ust. 13 pkt. 4 części I SWZ) wymagano aby w przypadku przedłożenia oświadczeń własnych, Wykonawca uzasadnił i wykazał obiektywne przyczyny uniemożliwiające mu posłużenie się poświadczeniami wystawionymi przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonane (referencjami, innymi dokumentami np. protokołami odbioru) – oświadczenia własne, dla których Wykonawca nie wykaże obiektywnego braku możliwości przedstawienia poświadczeń nie zostaną uwzględnione podczas oceny oferty. Zamawiający wyraźnie wskazał, że: „dokumenty wystawiane przez firmy szkoleniowe traktowane będą jako oświadczenia własne Wykonawcy. Aby skutecznie się nimi posłużyć należy spełnić ww. warunki lub wykazać że firma szkoleniowa wystawiająca dokument referencyjny była podmiotem na rzecz którego usługę wykonano - odbiorcą usługi (a nie Wykonawcą) np. że szkoleni byli jej pracownicy. Co do zasady pod pojęciem odbiorcy usługi szkoleniowej rozumiane będą osoby/podmioty do których docierał przekaz/szkolenie.” Wykonawca w treści oferty złożył oświadczenie, w którym uzasadnił brak dowodów należytego wykonania usług okresem urlopowym osób upoważnionych do wystawienia ww. dokumentów, jednak nie zostało ono przez Wykonawcę poparte jakimkolwiek dowodem, z uwagi na powyższe nie można uznać, że Wykonawca wykazał, iż wskazane okoliczności wystąpiły. Tym samym należy uznać że Wykonawca nie dopełnił warunków dla posłużenia się oświadczeniami własnymi i dlatego nie zostały one uznane.

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia, zgodnie z art. 308 ust. 2 p.z.p., zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

Załączniki

  • Informacja o wyniku [...].pdf
2025-09-29 15:36:24
Aleksandra Pancer Na podstawie art. 253 p.z.p., Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi uprzejmie informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji na „Usługę organizacji szkoleń dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów” – część I zamówienia
Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy Kancelaria Doradcza Progressio Przemysław Kuderczak, ul. Bolesława Prusa 12, 55-050 Sobótka, który zaoferował wykonanie usługi szkoleniowej za cenę jednostkową brutto: 250,00 zł/os, a także zadeklarował skierowanie do realizacji zamówienia kadry dydaktycznej posiadającej doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń odpowiadających tematyce zamówienia wynoszące ponad 31 szkoleń i który zaproponował ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ, zgodnie z art. 239 p.z.p. tj. który uzyskał od członków Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 50,40 pkt. w kryterium dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia: 40,00 pkt., a ogółem: 90,40 pkt.

W postępowaniu złożono następujące oferty:
1. Centrum Kształcenia i Doradztwa „IKKU” Sp. z o.o., al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, który zaoferował wykonanie usługi szkoleniowej za cenę jednostkową brutto: 210,00 zł/os., a także zadeklarował skierowanie do realizacji zamówienia kadry dydaktycznej posiadającej doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń odpowiadających tematyce zamówienia wynoszące ponad 31 szkoleń i który uzyskał od członków Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 60 pkt w kryterium dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia: 0 pkt., a ogółem: 60 pkt.
Nie uwzględniono szkoleń, dla których nie przedstawiono dowodu należytego ich wykonania, a jedynie oświadczenie własne podmiotu (firmy szkoleniowej), który usługę wykonywał. Zgodnie z zapisami SWZ (ust. 13 pkt. 4 części I SWZ) wymagano aby w przypadku przedłożenia oświadczeń własnych, Wykonawca uzasadnił i wykazał obiektywne przyczyny uniemożliwiające mu posłużenie się poświadczeniami wystawionymi przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonane (referencjami, innymi dokumentami np. protokołami odbioru) – oświadczenia własne, dla których Wykonawca nie wykaże obiektywnego braku możliwości przedstawienia poświadczeń nie zostaną uwzględnione podczas oceny oferty. Zamawiający wyraźnie wskazał, że: „dokumenty wystawiane przez firmy szkoleniowe traktowane będą jako oświadczenia własne Wykonawcy. Aby skutecznie się nimi posłużyć należy spełnić ww. warunki lub wykazać że firma szkoleniowa wystawiająca dokument referencyjny była podmiotem na rzecz którego usługę wykonano - odbiorcą usługi (a nie Wykonawcą) np. że szkoleni byli jej pracownicy. Co do zasady pod pojęciem odbiorcy usługi szkoleniowej rozumiane będą osoby/podmioty do których docierał przekaz/szkolenie.” Tym samym należy uznać że Wykonawca nie dopełnił warunków dla posłużenia się oświadczeniami własnymi i dlatego nie zostały one uznane.
2. CKSP Sp. z o.o., ul. Powązkowska 15, 01-797 Warszawa, który zaoferował wykonanie usługi szkoleniowej za cenę jednostkową brutto: 1.200,00 zł/os., a także zadeklarował skierowanie do realizacji zamówienia kadry dydaktycznej posiadającej doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń odpowiadających tematyce zamówienia wynoszące ponad 31 szkoleń szkoleń i który uzyskał od członków Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 10,50 pkt w kryterium dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia: 0 pkt., a ogółem: 10,50 pkt.
Nie uwzględniono szkoleń z powodu nie przedstawienia dowodów należytego ich wykonania. Zgodnie z zapisami SWZ (ust. 7 pkt 1) Zamawiający wyraźnie wskazał, że: „wykaz osób z załączeniem dowodów służyć będą potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami oceny ofert, zgodnie z art. 107 ust. 3 p.z.p. nie będą podlegały uzupełnieniu w przypadku niezłożenia, czy złożenia niekompletnych”. Tym samym brak złożenia dowodów należytego wykonania usług skutkuje nie uwzględnieniem deklaracji Wykonawcy.
3. Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne, ul. J. Sowińskiego 7/6, 20-040 Lublin,
który zaoferował wykonanie usługi szkoleniowej za cenę jednostkową brutto: 379,95 zł/os., a także zadeklarował skierowanie do realizacji zamówienia kadry dydaktycznej posiadającej doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń odpowiadających tematyce zamówienia wynoszące ponad 31 szkoleń i który uzyskał od członków Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 33,16 pkt w kryterium dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia: 40,00 pkt., a ogółem: 73,16 pkt.
4. Karina Lniska, ul. dr. A. Majkowskiego 8 lok.1, 83-300 Kartuzy, która zaoferowała wykonanie usługi szkoleniowej za cenę jednostkową brutto: 540,00 zł/os., a także zadeklarowała skierowanie do realizacji zamówienia kadry dydaktycznej posiadającej doświadczenie zawodowe w realizacji szkoleń odpowiadających tematyce zamówienia wynoszące ponad 31 szkoleń i która uzyskała od członków Komisji Przetargowej w kryterium ceny: 23,33 pkt, w kryterium dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia: 0,00 pkt., a ogółem: 23,33 pkt.
Nie uwzględniono szkoleń, dla których nie przedstawiono dowodu należytego ich wykonania, a jedynie oświadczenie własne podmiotu (firmy szkoleniowej), który usługę wykonywał. Zgodnie z zapisami SWZ (ust. 13 pkt. 4 części I SWZ) wymagano aby w przypadku przedłożenia oświadczeń własnych, Wykonawca uzasadnił i wykazał obiektywne przyczyny uniemożliwiające mu posłużenie się poświadczeniami wystawionymi przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonane (referencjami, innymi dokumentami np. protokołami odbioru) – oświadczenia własne, dla których Wykonawca nie wykaże obiektywnego braku możliwości przedstawienia poświadczeń nie zostaną uwzględnione podczas oceny oferty. Zamawiający wyraźnie wskazał, że: „dokumenty wystawiane przez firmy szkoleniowe traktowane będą jako oświadczenia własne Wykonawcy. Aby skutecznie się nimi posłużyć należy spełnić ww. warunki lub wykazać że firma szkoleniowa wystawiająca dokument referencyjny była podmiotem na rzecz którego usługę wykonano - odbiorcą usługi (a nie Wykonawcą) np. że szkoleni byli jej pracownicy. Co do zasady pod pojęciem odbiorcy usługi szkoleniowej rozumiane będą osoby/podmioty do których docierał przekaz/szkolenie.” Tym samym należy uznać że Wykonawca nie dopełnił warunków dla posłużenia się oświadczeniami własnymi i dlatego nie zostały one uznane.

Umowa w sprawie przedmiotowego zamówienia, zgodnie z art. 308 ust. 2 p.z.p., zostanie zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.

Załączniki

  • Informacja o wyniku [...].pdf
2025-09-03 15:35:38
Aleksandra Pancer INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
dotycząca postępowania

Usługa organizacji szkoleń dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów
sygnatura postępowania: ZP-16/25-USL/12 – 2 postępowanie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 2025/BZP 00383056/01 z dnia 20.08.2025 r.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA 2025/ BZP 00394553/01 z dn. 27.08.2025 r.

Na podstawie art. 222 ust. 1 pkt. 5 p.z.p., Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu złożone zostały następujące oferty:

Część I zamówienia:
1. Centrum Kształcenia i Doradztwa „IKKU” Sp. z o.o., al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, cena jednostkowa brutto: 210,00 zł/os.
2. CKSP Sp. z o.o., ul. Powązkowska 15, 01-797 Warszawa, cena jednostkowa brutto: 1.200,00 zł/os.
3. Kancelaria Doradcza Progressio Przemysław Kuderczak, ul. Bolesława Prusa 12,
55-050 Sobótka, cena jednostkowa brutto: 250,00 zł/os.
4. Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne, ul. J. Sowińskiego 7/6, 20-040 Lublin,
cena jednostkowa brutto: 379,95 zł/os.
5. Karina Lniska, ul. dr. A. Majkowskiego 8 lok.1, 83-300 Kartuzy, cena jednostkowa brutto: 540,00 zł/os.

Część II zamówienia:
1. Centrum Kształcenia i Doradztwa „IKKU” Sp. z o.o., al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, cena jednostkowa brutto: 50,00 zł/os.
2. CKSP Sp. z o.o., ul. Powązkowska 15, 01-797 Warszawa, cena jednostkowa brutto: 890,00 zł/os.
3. Kancelaria Doradcza Progressio Przemysław Kuderczak, ul. Bolesława Prusa 12,
55-050 Sobótka, cena jednostkowa brutto: 68,00 zł/os.
4. Mirosław Ciołek Szkolenia Specjalistyczne, ul. J. Sowińskiego 7/6, 20-040 Lublin, cena jednostkowa brutto: 59,00 zł/os.
5. Karina Lniska, ul. dr. A. Majkowskiego 8 lok.1, 83-300 Kartuzy, cena jednostkowa brutto: 300,00 zł/os.

Załączniki

  • Informacja z otwarci [...].pdf
2025-09-02 23:59:00
Komunikat Zamawiającego Na podstawie art. 222 ust. 1 pkt. 4 p.z.p., Zamawiający informuje, że kwota przewidziana na sfinansowanie danego postępowania wraz z dwukrotnym wznowieniem wynosi: 42.000,00 zł brutto, w tym:
postępowanie: 28.000,00 zł; 21.000,00 zł (Część I zamówienia), 7.000,00 zł (Część II zamówienia).
wznowienie 1: 7.000,00 zł (Część II zamówienia)
wznowienie 2: 7.000,00 zł (Część II zamówienia).


Przedmiotowe postępowanie stanowi część zamówienia na usługi szkoleniowe w zakresie zagadnień ustrojowych WE, projektów...
2025-08-27 15:44:27
Aleksandra Pancer Na podstawie art. 284 ust 2 i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania dotyczące SWZ:

Pytanie 1:
1. w związku z postępowaniem wnoszę o przedłużenie terminu realizacji zamówienia do 90 dni zamiast obecnych 21 dni.
Zamawiający w postępowaniu zastosował nieproporcjonalny do przedmiotu zamówienia termin realizacji, który jest niemożliwy do zrealizowania.
Termin 21 dni jest niemożliwy do dotrzymania przez wykonawcę przy zachowaniu należytej staranności. Jeżeli termin jest niemożliwy do spełnienia, może stanowić podstawę do podważenia zasadności zamówienia lub być powodem unieważnienia postępowania.
Zważając na tzw. wysoki sezon szkoleniowy w firmach szkoleniowych (po wakacyjny czas) tzw. Jesiennozimowe zakończenie roku jest zbyt krótki, aby wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z jego charakterem i jakością, co może prowadzić do nienależytego wykonania.
Wykonawcy i Zamawiającemu zabraknie dni aby zrealizować tak obszerny przedmiot zamówienia.
Zamawiający powinien dbać o to, aby terminy były realne i zgodne z zasadami Prawa zamówień publicznych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dwóch (identycznych szkoleń) w krótkim przedziale co:
- utrudnia w ogóle możliwość przeprowadzenia rekrutacji na szkolenie, a tym bardziej na dwa takie same
- rekrutacja co do zasady trwa kilkadziesiąt dni, a żeby w ogóle mogła być przeprowadzona musi być zakończone: ustalanie terminu, rezerwowanie sali, ustalenia i wybór podwykonawców, rekrutacja trenera,
zawarcie z nim umowy i ich dostępność wolnych terminów, ustalenia dotyczące harmonogramu, ustalenia dotyczące programu, konsultacje merytoryczne z pracownikami zamawiającego, publikacja ogłoszenia i akceptacja dokumentów przez przełożonych itd., opracowanie wzoru ogłoszenia, formularza zgłoszeniowego, treści rodo, prezentacji, logotypów, dyplomów
- uczestnicy częściej korzystają ze szkoleń które są w odstępach czasu (ktoś np. przebywa na L4, urlopie, pracuje nad projektem,, musi znaleźć zastępstwo w pracy aby móc wziąć udział w szkoleniu
-rekrutacja może wymagać ponowienia (np. w przypadku sezonu wysokiego, małego odstępu między ogłoszeniem rekrutacji a dniem szkolenia).
- 21 dni to także zbyt krótki termin aby znaleźć, wyprodukować, zamówić notesy i długopisy zgodne z OPZ
- 21 dni to także zbyt krótki termin aby znaleźć, ustalić wszystko z firmą cateringową które także nie obsługują zamówień cateringowych „na ostatnią chwilę” z uwagi na posiadane zasoby sprzętowe i kadrowe (ekspresy, stoły, wyposażenie) co może im kolidować z terminami szkoleń.
-21 dni to także mało dni aby zrekrutować minimum 60, maksymalnie 80 osób. Są to dosyć liczne grupy szkoleniowe, a rekrutacja jest otwarta, nie zamknięta.
-21 dni to także zbyt krótki termin aby Zamawiający i Wykonawca mogli przygotować się do zgłoszonych
przez uczestników/czek tzw. Specjalnych potrzeb w formularzach zgłoszeniowych (np. piktogramy, pętle indykcyjne, tłumacz). Taki obowiązek wynika z Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027.
- 21 dni to także zbyt krótki termin aby trener zapoznał się dokumentami regionalnymi Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Termin powinien także obejmować sytuacje nieprzewidziane, inne trudności nie wymienione powyżej.
Zbyt krótki termin realizacji podnosi także ryzyko po stronie Wykonawcy i niekorzystnie wpływa na koszt szkolenia (patrz poprzednie zamówienie zamawiającego - zerowe zainteresowanie wykonawców i bardzo niekorzystne cenowo oferty skutkujące unieważnieniem poprzedniego postępowania.
Z uwagi na powyższe argumenty merytoryczne poparte wieloletnim doświadczeniem w branży szkoleniowej (od strony praktycznej) wnoszę o przedłużenie terminu realizacji zamówienia do 90 dni zamiast obecnych 21 dni.

Odpowiedź 1:
Zgodnie z orzecznictwem i piśmiennictwem wyjaśnianie treści SWZ polega na doprecyzowaniu zapisów niejasnych, dopracowaniu braków lub ewentualnych sprzeczności. Wykonawca nie zadaje pytania, polemizuje z treścią specyfikacji i zwraca się o jej zmianę.
W nawiązaniu do wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 25.01.2022r., KIO 73/22 Zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiedzi na pytania, które nie dotyczą treści SWZ. Jeżeli czegoś w SWZ nie ma, a wykonawca wnosi pytanie do SWZ sprowadzające się do żądania uzupełnienia treści SWZ o określone zapisy, to nie ma obowiązku odpowiadania na to.
Zamawiający wyjaśnia, że usługi powinny zostać zrealizowane w terminie nie przekraczającym 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
W przypadku skorzystania ze wznowień, każde wznowienie powinno zostać zrealizowane nie później niż w ciągu 21 dni kalendarzowych od dnia przekazania Wykonawcy oświadczenia o wznowieniu zamówienia. Ponad to zgodnie z ust. 15 pkt 5 części I SWZ Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem jednak iż okres realizacji po zmianie nie może przekroczyć dnia 16 grudnia 2025 r.
Z uwagi na powyższe Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ.

Pytanie 2:
Proszę o zmianę sposobu rozliczania za szkolenia - na osoby zgłoszone, zrekrutowane na szkolenie, a nie osoby uczestniczące. Wykonawca nie ma wpływu na frekwencję/nieobecności uczestników, a jest zmuszony do zamówienia cateringu przed szkoleniem nie znając liczby osób za które utrzyma wynagrodzenie. Inne urzędy nie przerzucają tego ryzyka na wykonawcę.

Odpowiedź 2:
Jak wskazano we wstępie w pojęciu wyjaśnień nie mieszczą się odpowiedzi na wnioski
o zmianę specyfikacji czy polemika z jej treścią, celem wyjaśnień jest bowiem zgodnie z orzecznictwem w tym zakresie: „usunięcie wątpliwości, doprecyzowanie i uszczegółowienie oświadczenia woli Zamawiającego”.


Zamawiający dokonał zmiany treści SWZ, w szczególności:
Ust. 12 pkt. 4 Części I SWZ w wyniku modyfikacji uzyskał brzmienie:
„Wynagrodzenie ostateczne stanowić będzie iloczyn kwoty wynagrodzenia
jednostkowego za uczestnictwo w szkoleniu oraz liczby osób, które miały w nich uczestniczyć zgodnie z informacjami przekazanymi przez Zamawiającego 1 dzień roboczy przed rozpoczęciem szkolenia, ale nie może być wyższe od kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.”

Załączniki

  • wyjaśnienia nr 1 do [...].pdf
2025-08-27 15:43:07
Aleksandra Pancer Na podstawie art. 286 p.z.p. Zamawiający wprowadza następujące zmiany do treści SWZ:

Ust. 12 pkt. 4 Części I SWZ uzyskuje brzmienie:
„Wynagrodzenie ostateczne stanowić będzie iloczyn kwoty wynagrodzenia
jednostkowego za uczestnictwo w szkoleniu oraz liczby osób, które miały w nich uczestniczyć zgodnie z informacjami przekazanymi przez Zamawiającego 1 dzień roboczy przed rozpoczęciem szkolenia, ale nie może być wyższe od kwoty przeznaczonej przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.”

Ust. 10 pkt. 2 Części I SWZ uzyskuje brzmienie:
„Termin składania ofert upływa 02.09.2025 r. do godz. 23:59”

Ust. 10 pkt. 6 Części I SWZ uzyskuje brzmienie:
„Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert - następnego dnia po dniu w którym upłynął termin składania ofert tj. w dniu 03.09.2025 r., godz. 11:00.”

Ust. 11 pkt. 1 Części I SWZ uzyskuje brzmienie:
„Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień w którym upływa termin składania ofert. Termin związania ofertą upływa w dniu 02.10.2025 r.”

Załączniki

  • Modyfikacja SWZ nr 1 [...].pdf
  • Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. 0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Przeciągnij i upuść lub wybierz jednorazowo wszystkie pliki. Nie należy wgrywać załączników pojedynczo. Maksymalna wielkość pojedynczego załączonego pliku - 150 MB. Dopuszczalna ilość plików - 10.

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
518
Odblokuj formularz

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt