Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 13:40:17
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1155813
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1155813 : Remont kominów i wymiana ław kominiarskich w budynku przy ul. Anielewicza 9 w Lubawce

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Maciej Kosal
  • Organizacja
    Gmina Lubawka
  • Oddział
    Zakład Gospodarki Miejskiej
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-08-06 10:29:00
  • Składania
    2025-08-18 09:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-08-18 09:05:00
  • Tryb
    Zapytanie ofertowe
  • Rodzaj
    Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia:

1.         Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych – wykonanie remontu kominów ponad dachem i wymiany ław kominiarskich w budynku mieszkalnym przy ul. Anielewicza 9 w Lubawce.

2.         Przedmiar robót stanowi Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.

3.         UWAGA: Lokalizacja budynku przy ulicy, brak chodnika. Wykonawca będzie zobowiązany (we własnym zakresie i na własny koszt) do opracowania zmiany organizacji ruchu oraz opłaty za zajęcie pasa drogowego na czas prowadzenia robót, o ile wystąpi taka konieczność.

4.         Obowiązującym wynagrodzeniem będzie wynagrodzenie ryczałtowe na podstawie przedstawionej oferty. W przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych roboty te będą rozliczane w oparciu o kosztorys robót dodatkowych lub zamiennych zatwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego.

5.         Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność zorganizowania zaplecza socjalnego dla pracowników, zabezpieczenia placu budowy na czas wykonywanych robót oraz uporządkowania terenu po zakończeniu robót.

6.         Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.

7.         Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.

 

Termin wykonania zamówienia: do dnia 31.10.2025 r


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Ogłoszenie - remont kominów Anielewicza 9.docx docx 42.82
2025-08-06 10:29:00
Postępowanie
Załącznik nr 1 (oświadczenia) - remont kominów Anielewicza 9.docx docx 23.84
2025-08-06 10:29:00
Postępowanie
Załącznik nr 2 (umowa) - remont kominów Anielewicza 9.docx docx 32.91
2025-08-06 10:29:00
Postępowanie
Załącznik nr 3 (RODO) - remont kominów Anielewicza 9.docx docx 24.96
2025-08-06 10:29:00
Postępowanie
Załącznik nr 4 (przedmiar) - remont kominów Anielewicza 9.pdf pdf 89.2
2025-08-06 10:29:00
Postępowanie
Załącznik nr 5 (foto) - remont kominów Anielewicza 9.pdf pdf 4274.94
2025-08-06 10:29:00
Postępowanie

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-09-01 12:21:35
Maciej Kosal Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Szanowni Państwo! W postępowaniu nie została złożona żadna oferta, w związku z tym postępowanie zostaje unieważnione.

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie całości robót budowlanych Koszt wykonania robót 1 robota budowlana - 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 Termin realizacji - Wykonanie prac: do dnia 31.10.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Oświadczenia wykonawcy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i dołączyć podpisany dokument. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

6 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i dołączyć podpisany dokument. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

7 Oferta wg załącznika nr 4 - Proszę załączyć formularz ofertowy wg załącznika nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
209

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć