Zakupowa logo
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?

Używamy plików cookies, aby zapewnić prawidłowe działanie serwisu oraz – za Twoją zgodą – do celów analitycznych. Wykorzystujemy w tym zakresie rozwiązania naszych partnerów: Google i Meta. Możesz zaakceptować wszystkie pliki cookies, odrzucić wszystkie poza niezbędnymi albo wybrać szczegółowe ustawienia Polityce prywatności

Niezbędne pliki cookies

Niezbędne pliki cookie są nieodzowne dla prawidłowego funkcjonowania serwisu. Umożliwiają podstawowe działania, takie jak nawigacja po stronie, logowanie czy zapewnienie bezpieczeństwa. Bez tych plików strona nie może działać poprawnie. Nie wymagają zgody użytkownika.

Analityczne pliki cookies

Analityczne pliki cookies pomagają nam lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dzięki nim możemy zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i analizować wydajność strony, co pozwala nam ją systematycznie ulepszać. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody.

Google Analytics

Umożliwia nam zbieranie anonimowych informacji statystycznych o sposobie korzystania ze strony (np. liczba wizyt, źródła ruchu, najczęściej odwiedzane podstrony). Dzięki temu możemy analizować i ulepszać funkcjonalność serwisu.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta wykorzystuje dane z narzędzi takich jak Pixel również do celów analitycznych – m.in. do pomiaru konwersji, analizy skuteczności kampanii i lepszego zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej witryny. Dane te pomagają nam optymalizować treści i działania marketingowe.

Clarity Microsoft

Clarity to narzędzie analityczne od Microsoft, które pomaga nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie – np. które elementy klikają, jak przewijają treści czy jak wygląda ich ścieżka wizyty. Dzięki temu możemy poprawiać wygodę korzystania z serwisu i usuwać ewentualne problemy techniczne.

Marketingowe pliki cookies

Marketingowe pliki cookies służą do śledzenia aktywności użytkowników w różnych serwisach internetowych. Umożliwiają wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań i potrzeb, a jednocześnie pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych. Ich stosowanie wymaga Twojej zgody. W ramach tych plików mogą działać dostawcy tacy jak Google (Ads / DoubleClick / Analytics 4), Meta (Pixel / Conversions API), LinkedIn (Insight Tag) oraz narzędzia zarządzające tagami (Google Tag Manager). Dane z tych narzędzi mogą być łączone w celach remarketingowych — co pozwala ponownie kierować reklamy do osób, które wcześniej odwiedziły nasze strony lub korzystały z Platformy.

Meta Pixel (Meta Platforms Ireland Ltd.)

Meta Pixel pozwala rejestrować działania podejmowane przez użytkowników na stronie (np. odwiedzenie określonej podstrony, wysłanie formularza). Umożliwia to kierowanie spersonalizowanych reklam w serwisach Meta (Facebook, Instagram), mierzenie skuteczności kampanii i docieranie do osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę (remarketing). Dodatkowo Meta może korzystać z funkcji Conversions API, która przekazuje zaszyfrowane dane o zdarzeniach (np. odwiedziny, kliknięcia) w celu lepszego dopasowania reklam do odbiorców.

Google Ads / DoubleClick (Google LLC)

Google wykorzystuje marketingowe pliki cookies do śledzenia aktywności użytkownika w różnych serwisach internetowych. Dzięki nim możliwe jest wyświetlanie reklam dopasowanych do zainteresowań, prowadzenie remarketingu oraz mierzenie skuteczności kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google, na YouTube i w sieci reklamowej Google. Google może łączyć dane pochodzące z różnych usług (np. Google Ads, Analytics 4, YouTube) w celu oceny skuteczności kampanii.

LinkedIn Insight Tag

LinkedIn Insight Tag umożliwia analizę efektywności reklam i kierowanie ich do użytkowników LinkedIn, którzy odwiedzili naszą stronę. Dane są agregowane i wykorzystywane do tworzenia statystyk konwersji oraz remarketingu w obrębie serwisu LinkedIn.

Google Tag Manager (GTM)

Google Tag Manager nie zbiera samodzielnie danych osobowych. Umożliwia jednak uruchamianie tagów innych dostawców (np. Google Ads, Meta Pixel, LinkedIn Insight Tag). Zarządzanie tagami odbywa się zgodnie z ustawieniami Twojej zgody na pliki cookies.

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na Twoim urządzeniu podczas korzystania ze strony. Ułatwiają one prawidłowe działanie serwisu, poprawiają jego funkcjonalność i pozwalają nam lepiej dopasowywać treści oraz usługi do potrzeb użytkowników.

Zgodnie z prawem, bez Twojej zgody możemy stosować wyłącznie te cookies, które są niezbędne do działania strony. Wszystkie pozostałe – w szczególności cookies analityczne – wykorzystujemy wyłącznie wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę.

W tym zakresie współpracujemy z naszymi partnerami: Google, Microsoft i Meta. Dane zbierane przy użyciu ich narzędzi są przetwarzane zgodnie z politykami prywatności tych podmiotów i mogą być – w niektórych przypadkach – przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (np. do USA). Partnerzy ci stosują mechanizmy ochrony danych, w tym EU-US Data Privacy Framework.

Pamiętaj, że w każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies lub wycofać zgodę – wystarczy skorzystać z opcji „Ustawienia cookies” dostępnej w stopce strony.

Dostawca: Open Nexus Sp. z o.o
Dowiedz się więcej: https://platformazakupowa.pl/strona/polityka-prywatnosci
Dostawca: Google LLC
Dowiedz się więcej: https://business.safety.google/privacy/
Zakupowa logo
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 09:18:28
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1150509
W tym postępowaniu oferty, wnioski lub prace konkursowe nie są zbierane przez ten formularz. Sposób przekazywania tych informacji został podany w treści ogłoszenia.

Postępowanie ID: 1150509 : 38/2025/ZP Dostawa urzadzeń RTG do kontroli bagażu - 10 kpl. (z opcją)

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Zbigniew Bożyk
  • Organizacja
    Służba Ochrony Państwa
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-07-29 09:14:00
  • Składania
    2025-08-08 11:00:00
  • Tryb
    Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
  • Rodzaj
    Dostawy

Wymagania i specyfikacja


Zgodnie z art. 401. ust. 5 ustawy Pzp wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej (sporządzony w formie papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem). Wniosek wraz z załącznikami (nr 1, 2, 3, 4, 5) musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z dokumentami rejestrowymi lub przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w jego imieniu, a w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez ustanowionego pełnomocnika. 

UWAGA: wydrukowany w formie papierowej dokument z widocznym podpisem elektronicznym wymaga ponownego opatrzenia własnoręcznym podpisem. 

Wymienione dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za „zgodność z oryginałem” przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty winny być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. Jeżeli Wykonawcę będzie reprezentował pełnomocnik, do wniosku powinno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo powinno wskazywać zakres uprawnień i być podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden
wniosek. 

Dokumenty należy złożyć w siedzibie Służby Ochrony Państwa, 00-463 Warszawa ul. Podchorążych 38, w „kancelarii ogólnej” bud. 1 część B pokój 7 nie później niż do dnia 08.08.2025 r. do godz. 11:00 (kancelaria jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.15 16.00) z dopiskiem "Dostawa urządzeń RTG do kontroli bagażu, nr sprawy 38/2025/ZP nie otwierać przed 08.08.2025 r. godz. 11.30".

O zamówienie może ubiegać się Wykonawca mający siedzibę albo miejsce zamieszkania w jednym z państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państwie, z którym Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień (art. 404 ust. 1 ustawy Pzp), który nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie: art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1 i 7 pkt 4 ustawy Pzp, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.), art. 5k. - Rozporządzenia 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie. 

W celu wykazania braku podstaw wykluczenia w postępowaniu Wykonawca wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu składa: 

1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 

2) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy Pzp, art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,

– sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: 

a) zaświadczenia lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 

b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w pkt 2 – składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w pkt 2. 

Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 4 i 7 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. 

Zgodnie z art. 127 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia/uzupełnienia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. 

Warunkiem dostępu Wykonawcy do informacji niejawnych o klauzuli „Zastrzeżone” w związku z ubieganiem się o udzielenie przedmiotowego zamówienia jest zdolność Wykonawcy do ochrony informacji niejawnych. Ustawa o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. z 2024 r., poz. 632,1222), zwana dalej ustawą OIN, w art. 54 ust. 1 określa wymagania, które powinni spełniać przedsiębiorcy wykonujący umowy / zadania związane z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „Zastrzeżone”, ale nieprzetwarzający tych informacji w użytkowanych przez siebie obiektach:

- kierownik jednostki organizacyjnej (kierownik przedsiębiorcy) – aktualne przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych; 

- pracownicy przedsiębiorcy realizujący umowę / zadanie związane z dostępem do informacji niejawnych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia o klauzuli „Zastrzeżone” – pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej (w przypadku braku poświadczenia bezpieczeństwa), aktualne przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych . 

Przedsiębiorca zamierzający realizować umowy lub zadania związane z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „Zastrzeżone” nie ma obowiązku posiadania świadectwa przemysłowego – art. 54 ust. 9 ustawy OIN. Jednak jest on zobowiązany spełnić wymagania ustawy w zakresie ochrony informacji niejawnych z wyjątkiem wymogu zatrudnienia pełnomocnika ochrony, jeżeli w ramach wykonywania umowy związanej z dostępem do informacji niejawnych, nie przetwarza ich w użytkowanych przez siebie obiektach tylko na terenie obiektów jednostki organizacyjnej zlecającej wykonanie umowy. Kierownik jednostki organizacyjnej realizującej przedmiot zamówienia (Wykonawca) składa pisemne oświadczenie, że firma spełnia wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „Zastrzeżone”. Dostęp do informacji niejawnych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia posiadać będą osoby ujęte przez Wykonawcę w Wykazie osób Wykonawcy wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia związanego z dostępem do informacji niejawnych (załącznik nr 5). Do wykazu należy dołączyć kopie poświadczone za zgodność z oryginałem dokumentów uprawniających do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „Zastrzeżone” i zaświadczeń o odbytym szkoleniu z zakresu ochrony informacji niejawnych. W razie zamiaru wspólnej realizacji zamówienia w ramach konsorcjum ww. wymagania, musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców (członków konsorcjum). Lider konsorcjum musi wskazać w umowie konsorcjum, wykonawcę odpowiedzialnego za ochronę informacji niejawnych. 

W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna, że Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia to taki, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedną dostawę urządzeń rentgenowskich do prześwietlania bagażu o wartości co najmniej 900 000 zł brutto każda. Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawca, dołącza do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wykaz dostaw – (wzór - załącznik nr 4) – wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda złożenia wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej . Wykonawca musi posiadać zezwolenie, wydane na podstawie Ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz.U.2023.1173 t.j. z dnia 22 czerwca 2023 r.) na wykonywanie działalności związanej z narażeniem, polegającej na uruchamianiu różnych typów urządzeń wytwarzających promieniowanie jonizujące, które są przedmiotem składanej oferty.                                                                                                                                                                                          

Dokument: Zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki w zakresie typów uruchamianych urządzeń wytwarzających promieniowanie jonizujące będących przedmiotem składanej oferty.

Załączniki do postępowania

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Załącznik nr 3.docx docx 31.2
2025-07-29 09:14:00
Postępowanie
Załącznik nr 4.doc doc 46
2025-07-29 09:14:00
Postępowanie
Załącznik nr 5.doc doc 45
2025-07-29 09:14:00
Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 108.04
2025-07-29 09:14:00
Postępowanie
Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.doc doc 88
2025-07-29 09:14:00
Postępowanie
Załącznik nr 1.docx docx 21.86
2025-07-29 09:14:00
Postępowanie
Załącznik nr 2.doc doc 109.5
2025-07-29 09:14:00
Postępowanie
Wyjaśnienie treści wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.pdf pdf 309.92
2025-08-01 11:22:25
Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 175.63
2025-12-19 08:05:57
Publiczna wiadomość

Komunikaty

2025-12-19 08:05:57
Zbigniew Bożyk Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Załączniki

  • Ogłoszenie o udziele [...].pdf
2025-08-01 11:22:25
Zbigniew Bożyk Wyjaśnienia do treści przedmiotowego postępowania (w załączeniu)

Załączniki

  • Wyjaśnienie treści w [...].pdf
Liczba odsłon strony:
775
Wyślij wiadomość do zamawiającego

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego

(0)

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Załączniki

Uwaga, nie jesteś zalogowany

Drogi Wykonawco,
jest to postępowanie, które wymaga użycia elektronicznego kwalifikowanego podpisu, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w zależności od procedury.

Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, które chcą złożyć ofertę muszą kontynuować proces niezalogowani. Zachęcamy Cię, abyś przed złożeniem oferty, zalogował się lub jeżeli nie masz jeszcze konta, założył je w tym momencie. Nie powinno Ci to zająć dłużej niż minutę.

Posiadając konto na platformie będziesz miał:

  • podgląd do wszystkich złożonych ofert - na bieżąco będziesz mógł monitorować co dzieje się z Twoją ofertą,
  • kontrolę nad każdą złożoną ofertą - w każdym momencie trwania postępowania będziesz mógł szybko i łatwo wycofać ofertę oraz złożyć ponownie nową,
  • swobodny kontakt z zamawiającym - poprzez wewnętrzny system komunikacji będziesz mógł bezpośrednio korespondować z zamawiającym danego postępowania,
  • szansę na otrzymanie większej ilości zaproszeń do złożenia ofert - możesz być informowany o nowych postępowaniach kilkudziesięciu tysięcy zamawiających z ponad 2000 organizacji.
Zaloguj się

lub

Załóż konto
Zakupowa
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt