- Strona główna
- Postępowanie ID 1110748
Postępowanie ID: 1110748 :
ZG1.804.3.2025 zakup szyszek sosnowych po wyłuszczeniu z Wyłuszczarni Nasion w Klosnowie, mieszczącej się w Klosnowie, 89-620 Klosnowo
Wystawiający
-
UżytkownikMariusz Chabowski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-16 07:25:00
-
Składania2025-06-03 10:00:00
-
TrybOgłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
OGŁOSZENIE O PRZETARGU
(ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT)
SKARB PAŃSTWA – PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO RYTEL
z siedzibą w miejscowości Rytel-Dworzec 4, 89-642 Rytel
zaprasza do złożenia oferty na:
zakup szyszek sosnowych po wyłuszczeniu z Wyłuszczarni Nasion w Klosnowie, mieszczącej się w Klosnowie, 89-620 Klosnowo
1. Opis przedmiotu postępowania:
Przedmiotem postępowania jest sprzedaż szyszek otwartych po wyłuszczeniu nasion z drzew sosnowych, niesortowanych (możliwa niewielka domieszka innych gatunków szyszek). Szyszki przeszły proces technologiczny suszenia i wyłuszczania nasion i posiadają nieznaczną wilgotność powierzchniowo-powietrzną. Dostępna ilość to 10 ton (20 partii po 500 kg szyszek; 500 kg odpowiada 2,5 mp szyszek). Nadleśnictwo Rytel nie zapewnia załadunku, opakowań ani transportu towaru. Z warunkami załadunku należy zapoznać się przed złożeniem oferty, w tym celu należy skontaktować się z kierownikiem Wyłuszczarni Nasion w Klosnowie. Nabywca będzie zobowiązany odebrać zakupione szyszki nie później niż do dnia 30.06.2025 r. Nadleśnictwo Rytel dopuszcza złożenie oferty przez Oferenta na wszystkie partie. Spośród wszystkich ofert wybrane zostaną oferty z najkorzystniejszą ceną za partię (500 kg). Płatność odbywać się będzie przelewem na konto Nadleśnictwa Rytel po podpisaniu umowy i przed odbiorem szyszek.
2. Termin odbioru szyszek: do dnia 30.06.2025r.
3. Kryteria wyboru ofert:
Zostaną wybrane oferty z najwyższą ceną netto za 1 partię (500 kg) wyłuszczonych szyszek. Cena minimalna wynosi 400,00 zł netto za 1 partię (500 kg) szyszek.
Zaoferowana cena musi być równa lub wyższa od w/w ceny.
· Uczestnik przetargu jest związany ofertą w terminie 30 dni od daty otwarcia ofert.
· W przypadku złożenia dwóch lub więcej równorzędnych najkorzystniejszych ofert, będzie decydował termin wpływu oferty. W takim przypadku wygrywa oferta złożona wcześniej.
· W przypadku chęci złożenia ofert o zróżnicowanej cenie, konieczne będzie złożenie kilku odrębnych ofert.
· Nadleśnictwo Rytel zapewnia oferentowi, który złożył najkorzystniejszą ofertę , taką ilość szyszek, jaką zadeklarował w swojej ofercie.
· Nadleśnictwo Rytel uprawnione jest do zmiany warunków niniejszego ogłoszenia lub odwołania przetargu bez podania przyczyny na każdym jego etapie.
4. Sposób przygotowania oferty:
Oferta winna zawierać:
a) nazwę firmy (lub imię i nazwisko),
b) adres składającego ofertę,
c) nr NIP ( w przypadku podmiotów gospodarczych),
d) nr telefonu lub adres e-mail (w celu ułatwienia korespondencji),
e) oferowaną cenę netto za 1 kg szyszek,
f) deklarowaną ilość partii.
W tym celu prosimy o skorzystanie ze wzoru formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do tego ogłoszenia. Załącznik ten musi być podpisany przez oferenta.
5. Warunki płatności - Nadleśnictwo Rytel po rozstrzygnięciu postępowania, podpisze z wygranym oferentem umowę oraz wystawi fakturę VAT. Płatność musi nastąpić przelewem na konto Nadleśnictwa Rytel przed odbiorem szyszek. Istnieje też możliwość zapłaty kartą płatniczą w siedzibie Nadleśnictwa Rytel. Do zaoferowanej ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w stawce 23 %.
6. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 03.06.2025 roku, do godziny 10:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Oferta – zakup wyłuszczonych szyszek. Nie otwierać przed 03.06.2025 roku, do godziny 11:00"
7. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi 03.06.2025 roku o godz. 11:00 w siedzibie Nadleśnictwa Rytel, adres: Rytel Dworzec 4, 89-642 Rytel.
8. Miejsce i sposób uzyskania dodatkowych informacji:
Witold Prabucki – kierownik Wyłuszczarni Nasion i Stacji Oceny Nasion,
Tel.: 52 398 56 15; kom. 694 439 405
witold.prabucki@torun.lasy.gov.pl
Załączniki do postępowania
Załączniki
Uwaga, nie jesteś zalogowany
Drogi Wykonawco,
jest to postępowanie, które wymaga użycia elektronicznego kwalifikowanego podpisu, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w zależności od procedury.
Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, które chcą złożyć ofertę muszą kontynuować proces niezalogowani. Zachęcamy Cię, abyś przed złożeniem oferty, zalogował się lub jeżeli nie masz jeszcze konta, założył je w tym momencie. Nie powinno Ci to zająć dłużej niż minutę.
Posiadając konto na platformie będziesz miał:
- podgląd do wszystkich złożonych ofert - na bieżąco będziesz mógł monitorować co dzieje się z Twoją ofertą,
- kontrolę nad każdą złożoną ofertą - w każdym momencie trwania postępowania będziesz mógł szybko i łatwo wycofać ofertę oraz złożyć ponownie nową,
- swobodny kontakt z zamawiającym - poprzez wewnętrzny system komunikacji będziesz mógł bezpośrednio korespondować z zamawiającym danego postępowania,
- szansę na otrzymanie większej ilości zaproszeń do złożenia ofert - możesz być informowany o nowych postępowaniach kilkudziesięciu tysięcy zamawiających z ponad 2000 organizacji.

Komunikaty