Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RZP.271.91.2017.AG Dostawa i ustawienie kontenerowej toalety publicznej, wolnostojącej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych

Aleksandra Goszczyńska
Urząd Miejski w Elblągu Oddział: Departament Gospodarki Miasta i Ochrony Środowiska
Termin:
Zamieszczenia : 08-12-2017 12:21:49
Składania : 14-12-2017 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 398/2017 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 14 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

RZP.271.91.2017.AG
Dostawa i ustawienie kontenerowej toalety publicznej, wolnostojącej dostosowanej
do potrzeb osób niepełnosprawnych


I. ZAMAWIAJĄCY:

GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i ustawienie 1 sztuki kontenerowej toalety publicznej, wolnostojącej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych.

2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) dostarczenie ww. toalety do Parku im. Generała Bolesława Nieczuja-Ostrowskiego w Elblągu – załącznik nr 1 do wzoru umowy,
2) montaż toalety i jej ustawienie w miejscu wskazanym na załączniku nr 1 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO, w tym wykonanie fundamentu zgodnie z wymaganiami producenta oraz podłączenie instalacji wewnętrznej toalety do przyłączy wod.-kan.,
3) dostarczenie dokumentacji technicznej zawierającej wymagania producenta dotyczące podłączenia instalacji wewnętrznej (energetycznej, wod.-kan.) z przyłączami w terminie 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy oraz udzielanie Zamawiającemu wyjaśnień w tym zakresie.

3. Wymagania w zakresie budowy, wyposażenia, elewacji i kolorystyki:
1) Budowa:
a. toaleta jednokabinowa, dostępna bez rozróżniania płci, odpowiadająca normom budownictwa dla osób niepełnosprawnych,
b. sześcian o boku do 3 m,
c. drzwi o wymiarach 90 cm x 200 cm przystosowane dla osób niepełnosprawnych (przestrzeń manewrowa dla wózków),
d. ściany wewnętrzne wykonane z blachy kwasoodpornej,
e. podłoga wykonana z blachy aluminiowej ryflowanej,
f. podświetlone jedno okno reklamowe wykonane z poliwęglanu odpornego na akty wandalizmu,
g. między ścianą zewnętrzną a wewnętrzną izolacja ocieplająca.
2) Wyposażenie:
a. wentylacja grawitacyjna,
b. oświetlenie zewnętrzne z czujnikiem zmierzchowym,
c. oświetlenie wewnętrzne toalety włączane automatycznie po otwarciu drzwi wejściowych,
d. wieszak umieszczony na wysokości przystosowanej dla osób niepełnosprawnych,
e. uchwyt uchylany dla osób niepełnosprawnych,
f. ceramiczny kompakt WC,
g. ceramiczny pisuar,
h. ceramiczna umywalka,
i. pojemnik do papieru toaletowego,
j. dozownik mydła w płynie,
k. pojemnik do ręczników papierowych,
l. kosz na śmieci, przytwierdzony na stałe do podłoża,
ł. lustro,
m. włącznik sygnalizacji alarmowej,
n. zamek wrzutowy na monety o nominale 1 złoty (w przypadku awarii możliwość otwierania ręcznego), umieszczony na wysokości odpowiadającej potrzebom osób niepełnosprawnych,
o. ogrzewanie podłogowe z możliwością odłączenia,
p. samozamykacz drzwiowy,
q. stół do przewijania niemowląt w formie blatu odkładanego na ścianę.
3) Elewacja i kolorystyka:
a. elewacja zewnętrzna z płyt HPL o grubości min. 6 mm, zewnętrzna warstwa dekoracyjna impregnowana żywicami w kolorze jasnego drewna,
b. zewnętrzna okładzina zabezpieczona w sposób umożliwiający usuwanie graffiti,
c. konstrukcja stalowa odporna na akty wandalizmu,
d. na zewnątrz toalety, w widocznym miejscu, umieszczone elementy informacyjne, piktogramy: mężczyzny, kobiety i osoby niepełnosprawnej na wózku, zakazu palenia.
4) Rozwiązania konstrukcyjne, materiały wewnątrz i na zewnątrz toalety muszą być odporne na akty wandalizmu (oderwanie, odkręcenie, porysowanie itp.).
4. Dostarczona toaleta wraz z wyposażeniem musi spełniać wymagania wskazane w pkt II. ppkt 3. ZAPYTANIA OFERTOWEGO oraz musi być fabrycznie nowa (nieużywana), dopuszczona do obrotu oraz wolna od wad technicznych i prawnych.
5. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy gwarancji jakości licząc od dnia kiedy przedmiot dostawy został wydany w całości Zamawiającemu.

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Dostarczenie dokumentacji technicznej zawierającej wymagania producenta dotyczące podłączenia instalacji wewnętrznej (energetycznej, wod.-kan.) z przyłączami – w terminie 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy
2. Termin wykonania zamówienia - 27 kwietnia 2018 r.

Dopuszcza się zmianę terminu umowy w przypadku nie wybudowania przez Zamawiającego przyłączy, z powodu niesprzyjających warunków atmosferycznych.

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawy kontenerowej toalety wolnostojącej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych z podaniem jej wartości brutto, daty wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana.

Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez zamawiającego dla wartości dostaw należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych dostaw, podając datę i kurs.

Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU DOSTAW, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO, dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie.

Zamawiający oceniać będzie wyłącznie oferty Wykonawców, którzy spełnią przedmiotowy warunek udziału w postępowaniu.

V. DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE, ŻE OFEROWANA DOSTAWA SPEŁNIANIA WYMAGANIA OKREŚLONE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
1. certyfikatu bezpieczeństwa, deklaracji zgodności dla oferowanej toalety, atestu i certyfikatu zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Dokumenty te należy złożyć w formie skanu dokumentów,
2. zdjęcia oferowanej toalety na zewnątrz oraz proponowanych rozwiązań w jej wnętrzu i na zewnątrz.
Zamawiający informuje, że nie będzie wzywać Wykonawcy, który nie złoży wymaganych dokumentów bądź dokumenty te będą zawierały braki, do ich uzupełnienia, a oferta tego Wykonawcy nie będzie oceniana.

VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Zamawiający żąda od Wykonawcy, pod rygorem nieoceniania tej oferty, wpłacenia Zamawiającemu wadium w wysokości 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych),
Wadium należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert, w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy NR: 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632
2. Jeżeli Wykonawca, mimo wyboru jego oferty, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może pobraną sumę zachować. W pozostałych wypadkach zapłacone wadium Zamawiający niezwłocznie zwróci.
3. Jeżeli Wykonawca nie wpłaci wadium przed upływem terminu składania ofert oferta nie będzie podlegała ocenie.
VII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cena (brutto) oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
2. Cena nie podlega waloryzacji.

VIII. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu: cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: XC x 100%
Sposób obliczenia: XC = cena (brutto) najniższa x 10 pkt / cena (brutto) badanej oferty

IX. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 14 grudnia 2017 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać:
1) wypełniony WYKAZ DOSTAW, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO, oraz dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie (dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie muszą być wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, i należy je złożyć w formie skanu dokumentu),
2) zdjęcia oferowanej toalety na zewnątrz oraz proponowanych rozwiązań w jej wnętrzu i na zewnątrz,
3) certyfikat bezpieczeństwa, deklaracje zgodności dla oferowanej toalety, atest i certyfikat zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami (należy je złożyć w formie skanu dokumentów).

X. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Aleksandra Goszczyńska – Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239 31 28, e-mail: rzp@umelblag.pl

Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

XI. WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ALBO OGÓLNE WARUNKI UMOWY OKREŚLAJĄCE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRE PO DOKONANIU WYBORU WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM

Zamawiający przekazuje wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.

XII. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

XIII. ZAŁĄCZNIKI
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 - wzór umowy + załącznik nr 1 (mapa)
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 – WYKAZ DOSTAW

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
91.wz.um..pdf pdf 782.55 2017-12-08 12:21:49 Postępowanie
91.WYKAZ DOSTAW.pdf pdf 18.5 2017-12-08 12:21:49 Postępowanie
91.WYKAZ DOSTAW.pdf pdf 18.5 2017-12-08 12:21:49 Kryterium
zawd o uniewazn 91.pdf pdf 142.37 2017-12-15 12:33:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2017-12-15 12:33 Aleksandra Goszczyńska Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania z powodu braku ofert.

zawd o uniewazn 91.p [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa i ustawienie kontenerowej toalety publicznej, wolnostojącej dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2993 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin realizacji zamówienia - 1. Dostarczenie dokumentacji technicznej zawierającej wymagania producenta dotyczące podłączenia instalacji wewnętrznej (energetycznej, wod.-kan.) z przyłączami – w terminie 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy 2. Termin wykonania zamówienia - 27 kwietnia 2018 r., proszę potwierdzić (0)
2 WYKAZ DOSTAW - należy złożyć wypełniony WYKAZ DOSTAW, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO, oraz dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie (dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie muszą być wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, i należy je złożyć w formie skanu dokumentu)

91.WYKAZ DOSTAW.pdf

(0)
3 Zdjęcia oferowanej toalety - należy złożyć zdjęcia oferowanej toalety na zewnątrz oraz proponowanych rozwiązań w jej wnętrzu i na zewnątrz (0)
4 certyfikaty, deklaracje, atesty - należy złożyć certyfikat bezpieczeństwa, deklaracje zgodności dla oferowanej toalety, atest i certyfikat zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Dokumenty te należy złożyć w formie skanu dokumentów. (0)
5 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 300