- Main page
- Proceeding ID 1095300
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 1095300 :
2025/BZP 00195116/01 Kompleksowy ubezpieczenie Gminy Lubień Kujawski
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Sawicka
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2025-04-17 07:48:00
-
Placing offers2025-05-08 10:00:00
-
Opening of offers2025-05-08 10:05:00
-
ProcedurePL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
TypeService
Requirements and specifications
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Attachments
Download all attachments
Announcements Send a message to buyer
2025-05-15
11:59:09
|
Joanna Sawicka |
Zamawiający
zamieszcza
informacje
o
wyborze
oferty.
Z poważaniem Joanna Sawicka Załączniki |
2025-05-08
11:06:26
|
Joanna Sawicka |
Zamawiający
zamieszcza
informację
z
otwarcia
ofert.
Z poważaniem Joanna Sawicka Załączniki |
2025-05-08
10:00:00
|
Buyer message | Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę łączną 325 350,00 zł ( w tym I część zamówienia 291 000,00 zł, II część zamówienia 27 600,00 zł, III część zamówienia 6 750,00 zł). |
2025-04-28
14:36:44
|
Joanna Sawicka |
Zamawiający
zamieszcza
ogłoszenie
o
zmianie
ogłoszenia
oraz
informację
o
zmianie
treści
SWZ.
Termin składania ofert został przesunięty na 08.05.2025 r. Załączniki |
2025-04-28
14:33:25
|
Joanna Sawicka |
Zamawiający
zamieszcza
wyjaśnienia
treści
SWZ.
Załączniki |
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
