- Strona główna
- Postępowanie ID 1070882
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1070882 :
RRG.271.7.2025.1.MW.PZ Dostawa i montaż sześciu wiat przystankowych
Wystawiający
-
UżytkownikMarcin Wójcik
-
Organizacja
-
OddziałUrząd Gminy Giżycko - RRG
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-03 09:56:00
-
Składania2025-04-11 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-11 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez, formularz elektroniczny.
Przedmiot zamówienia:
1.
Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie zamówienia publicznego, polegającego na
dostawie i montażu sześciu wiat przystankowych „ATENA”.
2. Na przedmiot zamówienia składa się realizacja dostawy i montażu:
a) sześciu kompletów elementów pozwalających na złożenie czterech wiat przystankowych „ATENA”,
b) montaż sześciu wiat z dostarczonych elementów na placu magazynowym Zamawiającego.
3. Montaż wiat odbędzie się na placu magazynowym Zamawiającego – w siedzibie Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Bystrym, Bystry 1 H.
4.
Dostarczone wiaty
przystankowe będące przedmiotem zamówienia – winne odpowiadać parametrom
określonym i opisanym w charakterystyce wzoru wiaty przystankowej – będącym załącznikiem
nr 1
do projektu umowy. Użyte w
charakterystyce wzoru wiat przystankowych, rysunki i opisy został podane
przykładowo. Dostawca oferując przedmiot podobny do opisanego w rozpoznaniu
cenowym, jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów
jakościowych, użytkowych
i funkcjonalnych, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez
Zamawiającego.
5.
Termin
realizacji zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż
do 20 czerwca 2025 r.
6. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert:
cena 100 %.
7. Sposób przygotowania oferty:
Formularz przesłany pocztą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej.
Zamawiający nie dopuszcza złożenie ofert częściowych.
8. Miejsce i termin złożenia ofert:
· pocztą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej,
· do dnia 11 kwietnia 2025 r. do godziny 12.00.
9. Termin otwarcia ofert:
w dniu 11 kwietnia 2025 r. o godzinie 12.05.
10. Osoba upoważniona do kontaktu z Dostawcami:
podinspektor Referatu Rozwoju Gospodarczego Urzędu Gminy Giżycko – Marcin Wójcik.
11. Oświadczenie Wykonawcy:
·
Dostawca, oświadcza, że cena podana w ofercie
jest obowiązująca w całym okresie ważności umowy
i zawiera wszystkie koszty niezbędne do
realizacji zamówienia, jak również inne koszty w nich nie ujęte, a bez których
nie można wykonać zamówienia.
·
Dostawca oświadcza, że nie jest
Dostawcą w stosunku do którego zachodzi którakolwiek
z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r., poz. 1497
– ze zmianami).
11. Postępowanie oznaczone jest jako – RRG.271.7.2025.1.MW.PZ.
12. Informacja Zamawiającego o podziale zamówienia:
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części.
Uzasadnienie: Zamawiający, po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Dostawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr
tel. 87 429 99 41.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
