- Strona główna
- Postępowanie ID 1070341
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1070341 :
2/ZP/2025 Dostawa artykułów spożywczych do końca roku 2025 (Przedszkole Samorządowe nr 3 w Wieliczce)
Wystawiający
-
UżytkownikMarcin Jagodziński
-
Organizacja
-
OddziałPrzedszkole Samorządowe nr 3
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-01 11:17:00
-
Składania2025-03-11 13:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-11 13:10:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-25
15:00:17
|
Marcin Jagodziński |
W
załączeniu
publikuję
informację
o
wyniku
postępowania. Z poważaniem Marcin Jagodziński Załączniki |
2025-03-11
22:35:22
|
Marcin Jagodziński |
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2025-03-11
13:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
1. Kwota
przeznaczona
na
realizację
zamówienia
to
w: 2) Część 2 dostawa nabiału 24633,27 zł 3) Część 3 dostawa tzw. produktów suchych 57692,51 zł 4) Część 4 dostawa mrożonek 17811,68 zł 5) Część 5 dostawa jajek 3675,00 zł |
2025-03-04
15:28:04
|
Marcin Jagodziński |
Szanowni
Państwo, informuję, że wpłynął wniosek o wyjaśnienie treści SWZ, który wraz z odpowiedzią Zamawiającego niniejszym publikuję. Z poważaniem Marcin Jagodziński Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
