- Strona główna
- Postępowanie ID 1069453
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1069453 :
G.6845.17.2025.O.GK Przeprowadzenie okresowych przeglądów w budynkach handlowo-usługowych położonych w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 2A,2B,2D.
Wystawiający
-
UżytkownikJoanna Dubiel
-
Organizacja
-
OddziałWydział Geodezji Kartografii i Godpodarki Nieruchomościami
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-27 08:59:00
-
Składania2025-03-11 09:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-11 09:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
G.6845.17.2025.O.GK Krosno, 2025-02-26
Ogłoszenie
Dotyczące zamówienia o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych
GMINA MIASTO KROSNO
38-400 Krosno, ul. Lwowska 28A
NIP 6840013798; REGON 000526989 , tel. 13 47 43 117, fax. 13 47 43 561
ogłasza
że zamierza udzielić zamówienia na
Przeprowadzenie okresowych przeglądów w budynkach handlowo-usługowych położonych w Krośnie przy ul. Bieszczadzkiej 2A,2B,2D.
Opis przedmiotu zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
KOD: 71630000-3 Usługi kontroli i nadzoru technicznego.
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu:
a) 5-letniej okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego, estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.
b) okresowych kontroli instalacji wentylacji mechanicznej w budynkach.
c) okresowej kontroli instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów.
Usługa zostanie wykonana dla:
· budynku przy ul. Bieszczadzkiej 2A o numerze ewidencyjnym 3906 posadowiony na działce nr 3088/4 o pow. 0,0124 ha, łączna powierzchnia użytkowa budynku 77,12 m2.
L.p. |
Pawilon |
Powierzchnia użytkowa |
1. |
Bieszczadzka 2A/1 |
14,52 m2 |
2. |
Bieszczadzka 2A/2 |
14,97 m2 |
3. |
Bieszczadzka 2A/3 |
19,45 m2 |
4. |
Bieszczadzka 2A/4 |
13,51 m2 |
5. |
Bieszczadzka 2A/5 |
14,67 m2 |
· budynku przy ul. Bieszczadzkiej 2B o numerze ewidencyjnym 3905 posadowiony na działce nr 3201 o pow. 0,0148 ha, łączna powierzchnia użytkowa budynku 92,48 m2.
L.p. |
Pawilon |
Powierzchnia użytkowa |
1. |
Bieszczadzka 2B/1 |
22,25 m2 |
2. |
Bieszczadzka 2B/2 |
16,96 m2 |
3. |
Bieszczadzka 2B/3 |
27,69 m2 |
4. |
Bieszczadzka 2B/4 |
25,58 m2 |
· budynku przy ul. Bieszczadzkiej 2D o numerze ewidencyjnym 3903 posadowiony na działce nr 3199 o pow. 0,0081 ha, łączna powierzchnia użytkowa budynku 51,27 m2.
L.p. |
Pawilon |
Powierzchnia użytkowa |
1. |
Bieszczadzka 2D/1 |
25,31 m2 |
2. |
Bieszczadzka 2D/2 |
25,96 m2 |
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2025r. (jest to ostateczny termin dostarczenia dokumentacji z wykonanych z przeglądów oraz wystawienia faktury za wykonaną usługę).
3. Warunki płatności: przelew bankowy w ciągu 14
dni od daty otrzymania faktury VAT lub rachunku
(w przypadku podmiotów nie będących płatnikiem podatku VAT), po uprzednim
dostarczeniu protokołów
z przeprowadzonych kontroli wraz z dokumentami potwierdzającymi aktualne
uprawnienia wykonawcy
i podwykonawców.
4. Inne istotne warunki zamówienia:
a) w celu dokonania oględzin budynków mających na celu zapoznanie z zakresem prac niezbędnych do realizacji zamówienia, należy kontaktować się z osobami dysponującymi kluczami do wszystkich pomieszczeń.
b) w ofercie należy podać łączną cenę za wykonanie
każdego rodzaju przeglądu, które są wymienione
w pkt 1 lit. od a) do b).
c) do oferty należy dołączyć podpisane przez osobę upoważnioną oświadczenie potwierdzające, że wykonawca zleci przeprowadzenie poszczególnych przeglądów podmiotom posiadającym aktualne i odpowiednie do tego uprawnienia zawodowe (druk oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do ogłoszenia).
d) wykonawca zobowiązany zostanie umową do
dostarczenia protokołów z przeprowadzonych kontroli wraz
z dokumentami potwierdzającymi odpowiednie do tego aktualne uprawnienia
wykonawcy i podwykonawców.
5. Sposób przygotowania oferty:
a) ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „OFERTA” (załącznik nr 2).
b) ofertę (załącznik nr 2) wraz z oświadczeniem (załączniki nr 1) należy sporządzić w formie elektronicznej opatrzona podpisem kwalifikowanym lub w postaci elektronicznej opatrzona podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
c) ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krosno .
6. Termin składania ofert upływa dnia 11 marca 2025.. o godz. 9.00. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Urzędu Miasta Krosna przy ul. Lwowskiej 28A,pok. Nr 117 w dniu 11 marca 2025r. godz. 9.15.
7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
8. Kryterium oceny ofert: cena – 100%.
9. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Joanna Dubiel – Inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Krosna ul. Lwowska 28A, w godz. pon. od 7.30 do 16.30, wt.-cz. od 7.30 do 15.30, pt. 7.30 do 14.30, (tel. (13) 47 43 117, e-mail dubiel.joanna@um.krosno.pl
10. Uwagi
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn na każdym jego etapie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
3. Zamawiający zastrzega, ze postępowanie może zakończyć się brakiem oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
4.
Zamawiający poprawia w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie – dotyczące w szczególności:
a) przypadkowego przeoczenia lub oczywistego błędu pisarskiego, który dotyczy
mylnego użycia wyrazu, jego pisowni albo opuszczenia jakiegoś wyrazu lub jego części – poprzez uzupełnienie bądź poprawienie pisarskiego
błędu,
b) pomyłek w jednostkach miar – poprzez zmianę błędnie podanej jednostki i jej
ilości na wymaganą,
2) oczywiste omyłki rachunkowe.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 13 47 43 117.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-12
12:46:08
|
Joanna Dubiel | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Z powodu stwierdzenia błędów w formularzu ofertowym, które uniemożliwiają prawidłową ocenę ofert, przetarg zostaje unieważniony. Brak możliwości dokonania właściwej analizy ofert stanowi podstawę do zakończenia postępowania. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
