- Strona główna
- Postępowanie ID 1067120
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1067120 :
KZP.25.20.2025 Dobór, dostawa i uruchomienie urządzeń do kompensacji mocy biernej dla ANS w N. Targu
Wystawiający
-
UżytkownikPaweł Rodziński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-03-10 13:46:00
-
Składania2025-03-14 14:00:00
-
Otwarcie ofert2025-03-14 14:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr
sprawy: KZP 25.20.2025r
ROZDZIAŁ
I NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu
z siedzibą: 34-400 Nowy Targ , ul. Kokoszków 71;
NIP: 735-24-32-038, REGON: 492722404.
ROZDZIAŁ II TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie realizowane na podst. Regulaminu udzielania zamówień publicznych, który został wprowadzony Zarządzeniem nr 86/2024.BGD Rektora ANS z dnia 28 listopada 2024 r. Z uwagi na wartość, do udzielonego zamówienia, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1, nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).
ROZDZIAŁ III Cel Zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : „Dobór, dostawa i uruchomienie urządzeń do kompensacji mocy biernej dla ANS w N. Targu.”
1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie analizy na podstawie której zostaną dobrane, dostarczone i zamontowane urządzenia do kompensacji mocy biernej mające na celu zredukowanie w wysokości minimum 90 % ponoszonych kosztów energii biernej w stosunku do tych samych kosztów ponoszonych obecnie przez Zamawiającego.
2) Dobór odpowiednich urządzeń musi zostać poprzedzony szczegółową analizą parametrów sieci, przez odpowiedni okres który nie może być krótszy niż 7 dni w celu zapewnienia prawidłowego doboru kompensatorów. Dobór i analiza musi zostać potwierdzona odpowiednią dokumentacją techniczną.
3) W ramach rękojmi za wady należy przeprowadzić dwa audyty pozwalające na określenie stopnia zniwelowania przekroczeń mocy biernej energii elektrycznej oraz potwierdzające sprawność wykonanej instalacji. Pierwszy audyt zostanie wykonany po około 4 tygodniach od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Drugi audyt zostanie wykonany po około 12 miesiącach od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Przeprowadzenie audytów zostanie zakończone stosownymi protokołami potwierdzającymi osiągnięcie celu inwestycji jakim jest zredukowanie w wysokości minimum 90 % ponoszonych kosztów energii biernej w stosunku do tych samych kosztów ponoszonych w okresie bezpośrednio przed montażem kompensatorów.
Rozdział 3A Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Montaż analizatora parametrów sieci na potrzeby wykonania pomiarów pod kątem doboru kompensatorów mocy biernej w trzech rozdzielniach głównych „RG” budynków ANS w Nowym Targu. Pomiary należy przeprowadzić w RG budynków „Tatry”, „Gorce” i Adaptowanej części budynku Tatry. Okres prowadzonych pomiarów dla każdej z trzech rozdzielni RG nie może być krótszy niż 7 dni.
2) Dobór rozwiązań/kompensatorów mocy biernej na podstawie danych z wykonanych wcześniej pomiarów z uwzględnieniem minimalnych wymagań Zamawiającego zawartych w Zał. Nr 3 do niniejszego zapytania i przedstawienie dokumentacji technicznej w celu uzyskania akceptacji Zamawiającego w zakresie proponowanego rozwiązania.
3) Demontaż i utylizacja zużytych, istniejących baterii kompensacji mocy biernej wraz z dostosowaniem pola RG do montażu dobranego rozwiązania kompensacji mocy biernej:
a.
Budynek
Tatry:
i. demontaż baterii kompensacji mocy
biernej 60 kvar wraz utylizacją urządzenia,
ii. przebudowa i dostosowanie RG na
potrzeby podłączenia dobranego rozwiązania kompensacji mocy biernej,
iii. montaż analizatora parametrów sieci
(klasa 1 wg. IEC 61557-12 i IEC 62053-21, przekładniki prądowe klasy 0,2S) w RG
wraz podłączeniem analizatora do systemu archiwizacji danych SCADA w budynku
„Gorce” z wykorzystaniem portu komunikacji Modbus
b.
Budynek Gorce:
i. demontaż baterii kompensacji mocy
biernej 100 kvar wraz utylizacją elementów urządzenia – obudowa pola nr 2
rozdzielni RG w której znajdują się elementy baterii zostaje pusta jako
rezerwa,
ii. przebudowa i dostosowanie RG na
potrzeby podłączenia dobranego rozwiązania kompensacji mocy biernej,
iii. montaż analizatora parametrów sieci
(klasa 1 wg. IEC 61557-12 i IEC 62053-21, przekładniki prądowe klasy 0,2S) w RG
wraz podłączeniem analizatora do systemu archiwizacji danych SCADA w budynku
„Gorce” z wykorzystaniem portu komunikacji Modbus
c.
Budynek
adaptowany Tatry (część budynku Tatry posiadający oddzielną linię zasilania):
i. przebudowa i dostosowanie RG na
potrzeby podłączenia dobranego rozwiązania kompensacji mocy biernej,
ii. montaż analizatora parametrów sieci (klasa 1 wg. IEC 61557-12 i IEC 62053-21, przekładniki prądowe klasy 0,2S) w RG wraz podłączeniem analizatora do systemu archiwizacji danych SCADA w budynku „Gorce” z wykorzystaniem portu komunikacji Modbus
4) Dostawa i montaż dobranych rozwiązań do bezstopniowej kompensacji mocy biernej indukcyjnej i pojemnościowej w pomieszczeniach rozdzielni RG budynków
ANS w Nowym Targu:
a.
Dostawa i
montaż urządzeń w pomieszczeniach RG
b.
Dostawa i
montaż przekładników prądowych – 3 szt. dla każdego kompensatora
c.
Podłączenie
i uruchomienie kompensatora
d. Podłączenie każdego kompensatora do systemu archiwizacji danych SCADA w budynku Gorce – wyświetlanie alarmów i podgląd gromadzonych danych u Administratora budynków w systemie BMS
5) Przeprowadzenie dwóch audytów w ramach rękojmi za wady mających na celu potwierdzenie odpowiedniego stopnia zniwelowania przekroczeń poboru mocy biernej oraz sprawności wykonanej instalacji. Pierwszy audyt zostanie wykonany po około 4 tygodniach od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Drugi audyt zostanie wykonany po około 12 miesiącach od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Przeprowadzenie audytów zostanie zakończone stosownymi protokołami potwierdzającymi osiągnięcie celu inwestycji jakim jest zredukowanie w wysokości minimum 90 % ponoszonych kosztów energii biernej w stosunku do tych samych kosztów ponoszonych w okresie bezpośrednio przed montażem kompensatorów.
Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów wynikających z nienależytego wykonania umowy, to jest opłat za ponad umowny pobór mocy biernej powyżej wskaźnika określonego w umowie dla każdego z obiektów, wobec którego wskaźnik nie został osiągnięty, za okres 12 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy.
Rozdział 3B Wymagania dla wykonawców -obligatoryjne :
- Wykonawca posiada ważną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 500 000,00 zł.
- Wykonawca
dysponuje zasobami ludzkimi które posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z
wymaganiami stawianymi jako warunki udziału w postępowaniu (rozdział VII, pkt. c).
- Dobrane
urządzenia techniczne oraz dokładne miejsca montażu muszą być uzgodnione i
zatwierdzone przez Zamawiającego.
- Dobór układu
kompensacji dla każdego obiektu należy wykonać na podstawie danych z
przeprowadzonych wcześniej przez wykonawcę pomiarów. Po uruchomieniu układu
należy dokonać pomiarów współczynnika tgϕ. Wyniki pomiarów należy dołączyć do
dokumentacji powykonawczej.
- Zastosowane
urządzenia kompensacji mocy biernej powinny spowodować zniwelowanie opłat z
tytułu poboru mocy biernej do poziomu nie wyższego niż 10% względem wartości
wyjściowej opłaty z okresu 12 miesięcy dla każdego z obiektów.
- Zamawiający
nie dopuszcza w okresie 12 miesięcy po wdrożeniu rozwiązania technicznego
możliwości zwiększenia opłat z tytułu poboru mocy biernej dla każdego z
obiektów do poziomu wyższego niż 10% celu wskazanego jako referencyjny.
- W przypadku nie osiągnięcia określonych wskaźników Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia kosztów wynikających z nienależytego wykonania umowy. Tj. opłat za pobór mocy biernej powyżej określonego wskaźnika dla każdego z obiektów wobec którego wskaźnik nie został osiągnięty, za cały okres wykonania przedmiotu umowy.
- Uruchomienie i praca ciągła urządzenia w miejscu instalacji będzie zgodna z przepisami ppoż, BHP i innymi dotyczącymi lokalizacji i eksploatacji urządzeń.
- Pracownicy Wykonawcy wyznaczeni do montażu w obiektach Zamawiającego urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia zobowiązani są posiadać uprawnienia SEP do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń instalacji i sieci o napięciu do 30kV.
- Dostarczone urządzenia objęte gwarancją mają być fabrycznie nowe, nieuszkodzone i nieużywane i nieobciążona prawami podmiotów trzecich.
- Na dostarczone urządzenia i wykonaną instalację Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji.
W ofercie należy uwzględnić dostawę urządzenia do wskazanego miejsca na terenie uczelnia ANS w N. Targu ,ul. Kokoszków 71 34-400 Nowy Targ .
ROZDZIAŁ IV CZAS I MIEJSCE REALIZACJI:
1.Termin realizacji
Zamówienia: od dnia podpisania umowy- realizacja do 60 dni.
2.Miejsca dostarczenia przedmiotów zamówienia:
Akademia Nauk Stosowanych
w Nowym Targu, ul. Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ;
ROZDZIAŁ V – WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W
przedmiotowym postępowaniu może złożyć ofertę Wykonawca, który spełnia łącznie
poniższe warunki, mianowicie:
a)
Przeprowadzi
wizję lokalną na terenie ANS w Nowym Targu,
b) Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł – weryfikacja na etapie podpisywania umowy,
c)
Wykaże że
dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie:
a. Projektowania instalacji
elektrycznych i elektroenergetycznych,
b. Kierowania robotami budowlanymi w
branży elektrycznej i elektroenergetycznej,
c. Wykonywania czynności w zakresie
eksploatacji – „E” i dozoru – „D” urządzeń, instalacji i sieci
elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i
zużywających energię elektryczną o napięciu znamionowym nie wyższym niż 30kV,
d)
nie istnieją
podstawy do ogłoszenia jego upadłości, likwidacji, ani nie prowadzono
postępowania restrukturyzacyjnego;
e)
nie zalega z
zapłatą należności wobec ZUS i US;
f) nie toczą się względem niego postępowania sądowe o zapłatę nieuregulowanych wierzytelności, ani postępowania egzekucyjne,
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa.
g) Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu lub przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
h) Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 21 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres.
I) W przypadku dostarczenia towaru wadliwego -nie działającego mimo naprawy zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt dostawcy/wykonawcy.
j) Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy.
k) Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
W przypadku braku zgody na powyższe warunki - nie należy składać oferty.
Dostawca oświadcza, że Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z akcyzą. Sprzedający dostarcza tylko fakturę Vat.
ROZDZIAŁ VI KRYTERIA I
WARUNKI FORMALNE
1) Oświadczamy, iż oferujemy przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami i warunkami opisanymi oraz określonymi przez Zamawiającego w ww. Zapytaniu ofertowym
2) W przypadku wybrania
mojej oferty, zobowiązuję się do zawarcia umowy lub zlecenia na warunkach
określonych w ww. Zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami oraz w miejscu i terminie
wskazanym przez Zamawiającego.
3) Oświadczam, że akceptuję warunki płatności oraz warunki rozliczeń określone przez Zamawiającego w ww. Zapytaniu ofertowym przedmiotowego postępowania.
4) Oświadczam, iż
zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych
przez Akademię Nauk Stosowanych w Nowym Targu z ROZDZIAŁU VII. ww.
Zapytania ofertowego.
5) Oświadczam, że podane przez mnie dane są prawdziwe i aktualne.
ROZDZIAŁ
VII PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH – RODO
KLAUZULA
INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym RODO:
1. Administratorem danych
osobowych jest Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu, ul. Kokoszków 71,
34-400 Nowy Targ.
2. Z Inspektorem Ochrony
Danych można skontaktować się pisząc na adres Administratora, podany powyżej
lub na adres: iod@ans-nt.edu.pl.
3. Dane osobowe będą
przetwarzane w celu przeprowadzenia Zapytania ofertowego
dot. „Dobór, dostawa i uruchomienie urządzeń do kompensacji mocy biernej dla ANS w N. Targu.” Dane osobowe będą przetwarzane na
podstawie:
- art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne
do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
- art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadnionego interesu
realizowanego przez Administratora lub przez stronę trzecią, którym jest
umożliwienie wzięcia udziału w ww. zapytaniu ofertowym w celu niniejszego prowadzenia
zapytania ofertowego.
4. Dane osobowe mogą być
przekazywane organom państwowym i podmiotom publicznym w ramach posiadanych
uprawnień wynikających z przepisów prawa oraz podmiotom, którym Administrator
zleca wykonanie czynności, z którymi wiąże się konieczność przetwarzania danych
osobowych (podmioty przetwarzające).
5. Dane osobowe nie będą
przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
6. Dane osobowe będą
przechowywane przez okres niezbędny do realizacji obowiązku prawnego ciążącego
na administratorze oraz dochodzenia lub obrony roszczeń.
7. Osoby udostępniające dane
osobowe posiadają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do
przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
8. Osoby udostępniające dane
osobowe mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie
przepisów w zakresie ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Podanie danych osobowych
jest wymogiem ustawowym i jest niezbędne do wypełnienia obowiązków
prawnych ciążących na administratorze. Niepodanie danych może skutkować nieuwzględnieniem
osoby w procedurze Zapytania ofertowego.
10. Dane osobowe nie będą
przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu.
ROZDZIAŁ
VIII – INNE POSTANOWNIENIA
1. Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych
2.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do:
a. zmiany lub unieważnienia niniejszego postepowania,
b. zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego,
c. żądania od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, uzupełnienia treści oferty,
d. odrzucenia oferty Wykonawcy który mimo wezwania do wyjaśnień nie złożył ich w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie,
e. częściowej realizacji zamówienia,
f. dokonania zwrotu na koszt dostawcy/wykonawcy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego - nie działającego mimo podjętej próby naprawy
g. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postepowania bez podania przyczyny.
ROZDZIAŁ IX OCENA OFERT :
1)
Przy wyborze
najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:
a. Cena oferty brutto (C) - waga
kryterium 60 %, tj. max. 60 pkt.
b. Gwarancja na wykonane roboty (G) -
waga kryterium 40 %, tj. max. 40 pkt.
Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg
wzoru: L = C + G
gdzie:
L–całkowita
liczba punktów
C-liczba
punktów uzyskana w kryterium „Cena ofertowa brutto”
G-liczba
punktów uzyskana w kryterium „Gwarancja”
2)
Sposób oceny
ofert:
a. Ocena oferty w kryterium „Cena” (C)
- punkty za kryterium zostaną obliczone w następujący sposób:
Cena = |
najniższa cena oferty spośród
ofert niepodlegających odrzuceniu |
x 60 pkt |
cena oferty ocenianej
|
3)
Ocena oferty
w kryterium „Gwarancja” - punkty za kryterium zostaną obliczone w następujący
sposób:
a. Zamawiający informuje, że okres
gwarancji musi się mieścić w przedziale od 24 do 48 miesięcy (w zakresie
punktacji).
b. Wykonawca który zaproponuje wymagany
przez Zamawiającego 24 miesięczny okres gwarancji otrzyma 0 punktów.
c. Wykonawca który zaproponuje okres
gwarancji w wymiarze 25 - 36 miesięcy otrzyma 15 punktów.
d. Wykonawca który zaproponuje okres
gwarancji w wymiarze 37 - 47 miesięcy otrzyma 30 punktów.
e. Wykonawca który zaproponuje termin
gwarancji 48 miesięcy lub dłuższy otrzyma 40 punktów.
f. W przypadku, gdy Wykonawca nie
wskaże terminu gwarancji właściwego dla kryterium oceny Zamawiający przyjmie,
że Wykonawca zaoferował minimalny okres, tj. 24 miesiące.
g. Okres gwarancji podaje się w pełnych
miesiącach.
- ocena ofert będzie dokonana w oparciu o oświadczenie wykonawcy złożone w formularzu oferty,
- punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
- za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą całkowitą sumę punktów ze wszystkich kryteriów.
Rozdział X Sposób komunikacji :
W przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
Rozdział XI Termin składania ofert:
Termin składania ofert podano bezpośrednio na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania - Platforma Zakupowa
Rozdział XII INSTRUKCJA OBSŁUGI WYPEŁNIENIA FORMULARZA /ZGODY
Zamawiający
wymaga udzielenia odpowiedzi tak lub nie w kwestii
-warunki płatności,
-termin realizacji,
-dodatkowe koszty,
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postepowania,
-oświadczenie o spełnianiu warunków w zapytaniu ofertowym
ROZDZIAŁ
X – ZAŁĄCZNIKI
Załącznikami do niniejszego zaproszenia stanowiącymi jego integralną część są:
1. Zał. nr 1 Oświadczenie o braku wykluczenia z postepowania
2. Zał. nr 2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w zapytaniu
3. Zał. nr 3 Minimalne wymagania dla standardowego urządzenia
4. Zał. nr 4 Formularz ofertowy
5. Zał. nr 5 Zapytanie ofertowe
6. Zał. nr 6 Wzór umowy
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-18
10:38:52
|
Paweł Rodziński |
„KOMUNIKAT
O
UNIEWAŻNIENIU
POSTĘPOWANIA Szanowni Państwo, Zamawiający – Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Targu – informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego KZP.25.20.2025 – Dobór, dostawa i uruchomienie urządzeń do kompensacji mocy biernej zostaje unieważnione. (zapytanie ofertowe rozdział VIII pkt. 2a) Powodem tej decyzji jest fakt, że najkorzystniejsza oferta niepodlegająca odrzuceniu przekracza wysokość środków finansowych, jakie Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. W związku z powyższym, nie jest możliwe jego udzielenie w ramach dostępnego budżetu. Dziękujemy wszystkim Wykonawcom za udział w postępowaniu i zainteresowanie współpracą. Z poważaniem, mgr Paweł Rodziński ANS w N. Targu |
2025-03-12
11:20:23
|
Paweł Rodziński |
Dotyczy
postępowania
o
udzielenie
zamówienia
publicznego,
prowadzonego
w
formie
zapytania
ofertowego,
pn.
„Dobór,
dostawa
i
uruchomienie
urządzeń
do
kompensacji
mocy
biernej
dla
ANS
w
N.
Targu
ID1067120” Zamawiający informuje, że w dniu 11.03.2025r Wykonawca/y zwrócił/li się z prośbą o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający przedstawia poniżej treść pytań oraz odpowiedzi na nie, bez ujawniania źródła zapytania. 1. Z wypisanych parametrów wynika, że potrzebują Państwo urządzenie typu SVG? Ad. 1 Zamawiający nie określa konkretnego typu urządzenia. Zadanie wykonania pomiarów, analizy i prawidłowego doboru rozwiązania spełniającego wymagania i potrzeby zamawiającego jest w zakresie niniejszego postępowania i leży po stronie wykonawcy. Akceptację zamawiającego w zakresie prawidłowego doboru rozwiązania należy uzyskać na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej przez osoby posiadające wymagane uprawnienia. 2. Czy można zastosować urządzenie również bezstopniowe, równoważne rodzimej Polskiej produkcji ? Ad. 2 Zamawiający nie określa konkretnego typu urządzenia. Zadanie wykonania pomiarów, analizy i prawidłowego doboru rozwiązania spełniającego wymagania i potrzeby zamawiającego jest w zakresie niniejszego postępowania i leży po stronie wykonawcy. Akceptację zamawiającego w zakresie prawidłowego doboru rozwiązania należy uzyskać na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej przez osoby posiadające wymagane uprawnienia. 3. Na jakiej podstawie wykazano, że należy niwelować wyższe harmoniczne do 13 rzędy? Czy są jakieś pomiary ? Ad.3 Zadanie wykonania pomiarów, analizy i prawidłowego doboru rozwiązania spełniającego wymagania i potrzeby zamawiającego jest w zakresie niniejszego postępowania i leży po stronie wykonawcy. Pracownicy techniczni zamawiającego posiadają ogólną wiedzę w zakresie poziomu zawartości zakłóceń harmonicznych w sieci który określono jako wysoki. 4. Do demontażu i utylizacji są urządzenia z dławikami czy kondensatorami ? Ad. 4 Urządzenia przeznaczone do demontażu i utylizacji posiadają takie elementy jak dławiki i kondensatory. 5. Czy konieczny jest montaż przekładników klasy 0,2s ? Montaż przekładników klasy 0,5 lub 1,0 jest w zupełności wystarczający i o wiele tańszym rozwiązaniem. Ad. 5 Wymagania w zakresie klasy przekładników prądowych zostały określone w postępowaniu. Wykonywane pomiary i archiwizowane dane w systemie SCADA będą stanowić podstawę do rozliczenia z wykonawcą w zakresie spełnienia warunku zredukowania minimum 90% ponoszonych kosztów energii biernej. 6. Czy jest konieczność montażu 3 urządzeń? Ad. 6 Wymagania dotyczące montażu urządzeń kompensacji mocy biernej i analizatorów zostały określone w postępowaniu na podstawie wcześniej przeprowadzonej analizy przez zamawiającego która uwzględnia możliwości techniczne, specyfikę obiektów i budowy sieci na terenie ANS w Nowym Targu. 7. Czy wizja lokalna jest obowiązkowa ? Ad. 7 Warunki udziału wykonawców w postępowaniu zawiera rozdział V 8. Czy dla przedstawionego zamówienia jest jeden układ pomiarowo-rozliczeniowy ? Jeśli tak to czy zasadny jest montaż 3 szt. kompensatorów jeśli można wykonać to 1 urządzeniem na całość ? Ad. 8 Zamawiający posiada kilka układów pomiarowo-rozliczeniowych. Na potrzeby rozliczenia z dostawcą energii elektrycznej jest jeden układ pomiarowo-rozliczeniowy po stronie średniego napięcia z którego zasilane są transformatory ANS w Nowym Targu. 9. Czy możliwe jest przedłużenie terminu postępowania ? Zamawiający nie przewiduje przedłużenia terminu postepowania |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
