- Main page
- Proceeding ID 106110
Your offer was not placed. Encryption of offer failed. Please try again later.
Bid bond
Bid bond in 2 minutes
Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Proceeding ID: 106110 :
Dostawa środków czystości, art. sanitarnych i innych artykułów (Nr sprawy: RZ.2711.33.2017)
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Piekarzewicz
-
Organization
-
Message to the buyer
Terminy
-
Published2017-11-21 10:33:29
-
Placing offers2017-12-07 09:00:00
-
Opening of offers-
-
Procedure
-
Type-
Requirements and specifications
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości, art. sanitarnych i innych artykułów do Urzędu Miejskiego w Lubsku w 2018 roku.
Szczegóły dotyczące niniejszego zamówienia zawiera:
załącznik nr 1 - zapytania ofertowe
załącznik nr 2 - projekt umowy
załącznik nr 3 - formularz asortymentowo-cenowy
załącznik nr 4 - wykaz wykonanych dostaw
załącznik nr 5 - oświadczenie wykonawcy
załącznik nr 6 - Regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, obowiązującego
w Urzędzie Miejskim w Lubsku, przyjęty Zarządzeniem Burmistrza Lubska nr 79/w/2017 z dnia 20.10.2017 r.
Wykonawca składając niniejszą ofertę zobowiązany jest do załączenia wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (m .in. wypełniony formularz asortymento-cenowo, wykaz wykonanych dostaw, oświadczenie wykonawcy).
Szczegóły dotyczące niniejszego zamówienia zawiera:
załącznik nr 1 - zapytania ofertowe
załącznik nr 2 - projekt umowy
załącznik nr 3 - formularz asortymentowo-cenowy
załącznik nr 4 - wykaz wykonanych dostaw
załącznik nr 5 - oświadczenie wykonawcy
załącznik nr 6 - Regulamin udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, obowiązującego
w Urzędzie Miejskim w Lubsku, przyjęty Zarządzeniem Burmistrza Lubska nr 79/w/2017 z dnia 20.10.2017 r.
Wykonawca składając niniejszą ofertę zobowiązany jest do załączenia wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (m .in. wypełniony formularz asortymento-cenowo, wykaz wykonanych dostaw, oświadczenie wykonawcy).
Attachments
Download all attachments
Announcements Send a message to buyer
2017-11-21
12:56:32
|
Justyna Piekarzewicz |
WAŻNE: 1) w rubryce "CENA NETTO/JM" - proszę wpisać łączną kwotę BRUTTO (z formularza asortymentowo-cenowego; 2) w rubryce "VAT" proszę wpisać: 0% |
2017-11-21
12:48:13
|
Justyna Piekarzewicz | Have edited the following elements of transactions: description of the item no. %numer% 1 |
2017-11-21
11:20:55
|
Justyna Piekarzewicz | Have edited the following elements of transactions: description of the item no. %numer% 1 |
2017-11-21
11:01:19
|
Justyna Piekarzewicz | Have edited the following elements of transactions: description of the item no. %numer% 1 |
Subject of the request Importuj dane z XLS
The message hasn"t been sent
Your message will not be sent. Are you sure you want to quit?
Attachments
