- Strona główna
- Postępowanie ID 1049132
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1049132 :
01/2025/PPv1 Jednorazowa dostawa 200 kg masy prasowniczej dwutlenku cyrkonu stabilizowanego 3,25 % wag. tlenku magnezu
Wystawiający
-
UżytkownikJolanta SZELA
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-17 11:21:00
-
Składania2025-01-27 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-27 10:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Zapraszamy do złożenia oferty w postępowaniu na dostawę 200 kg masy prasowniczej dwutlenku cyrkonu stabilizowanego 3,25 % wag. tlenku magnezu.
Wszystkie informacje niezbędne do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-02-03
12:23:50
|
Jolanta SZELA |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Postępowanie
zostało
unieważnione
na
podstawie
art.
255
ust.
1
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych.
Szczegóły
znajdują
się
w
dokumencie
załączonym
do
niniejszego
komunikatu.
Załączniki |
2025-02-03
10:46:22
|
Jolanta SZELA |
Zamawiający
w
załączniku
do
niniejszego
komunikatu
informuje
o
wyniku
postępowania.
Załączniki |
2025-01-27
13:47:56
|
Jolanta SZELA |
Zamawiający,
działając
na
podstawie
art.
260
ust.
1
i
ust.
2
ustawy
z
dnia
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2022
poz.
1710
ze
zm.;
dalej
ustawa
Pzp)
informuje,
że
postępowanie
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
prowadzone
zgodnie
z
przepisami
ustawy
w
trybie
podstawowym
bez
przeprowadzenia
negocjacji
na
podstawie
art.
275
pkt
1
ustawy
Pzp,
którego
wartość
szacunkowa
jest
niższa
od
progów
unijnych,
określonych
na
podstawie
art.
3
ustawy
Pzp;
pn.
„Jednorazowa
dostawa
200
kg
masy
prasowniczej
dwutlenku
cyrkonu
stabilizowanego
3,25
%
wag.
tlenku
magnezu
(numer
sprawy:
01/2025/PPv1)”
zostało
unieważnione. Podstawa prawna unieważnienia postępowania: Art. 255 pkt.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty. Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęła żadna oferta. Załączniki |
2025-01-27
11:29:13
|
Jolanta SZELA |
W
załączniku
do
niniejszej
wiadomości,
Zamawiający
podaje
informację
o
braku
ofert
w
postępowaniu,
z poważaniem, Jolanta Szela Załączniki |
2025-01-27
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
W
załączniku
znajduje
się
informacja
na
temat
kwoty,
jaką
Zamawiający
przeznaczył
na
sfinansowanie
niniejszego
postępowania.Załączniki |
2025-01-22
12:12:02
|
Jolanta SZELA |
ZMIANA
W
TREŚCI
SPECYFIKACJI
WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA
(SWZ)
ORAZ
TREŚCI
ZAŁĄCZNIKA
NR
2
DO
SWZ Zamawiający poprawił zauważone omyłki pisarskie: 1) w Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. w punkcie 6.1: Było: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 10 tygodni od daty podpisania umowy. Jest: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 70 dni (tj. 10 tygodni) od daty podpisania umowy. Plik Specyfikacji w poprawnej wersji został zamieszczony na stronie postępowania. 2) w załączniku nr 1 do SWZ „Projektowane postanowienia umowy” w § 2 ust. 2.: Było: Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w nieprzekraczalnym terminie, do ………………….. tygodni1 od daty podpisania umowy. Jest: Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w nieprzekraczalnym terminie, do ………………….. dni2 od daty podpisania umowy. Plik po zmianie został zamieszczony w miejsce dotychczasowego, na stronie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 3) w załączniku nr 2 do SWZ „Formularz ofertowy” w punkcie E. Termin dostawy: Było: Oferuję/emy dostawę przedmiotu zamówienia w terminie do ……………… - tygodni (słownie:………. tygodni) od daty podpisania umowy. Jest: Oferuję/emy dostawę przedmiotu zamówienia w terminie do ……………… - dni (słownie:………. dni) od daty podpisania umowy. Plik po zmianie został zamieszczony w miejsce dotychczasowego, na stronie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Stosowna zmiana została także dokonana w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2025/BZP 00043246/01. Ze względu na charakter zmiany, Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
