- Strona główna
- Postępowanie ID 1046765
Postępowanie ID: 1046765 :
SA.270.5.106.2024 Usługi sprzątania w budynku administracyjno-biurowym Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne przy ul. Rynek 6 w Ustrzykach Dolnych
Wystawiający
-
UżytkownikMonika Wójcik
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-01-13 15:08:00
-
Składania2025-01-21 12:00:00
-
TrybOgłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
1. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu utrzymania czystości i porządku pomieszczeń w budynku administracyjno-biurowym Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne przy ul. Rynek 6 w Ustrzykach Dolnych, tj. korytarzy, schodów i pomieszczeń piwnicy, parteru, pierwszego piętra oraz pokoi gościnnych, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.
Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego, tj.: Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne, ul. Rynek 6, 38-700 Ustrzyki Dolne.
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, ale nie wcześniej niż od 01.02.2025 r. do 31.01.2026 r.
3. Oferty należy złożyć w terminie do 21.01.2025 r. do godz. 12.00 w formie pisemnej (papierowej).
Ofertę w formie pisemnej (papierowej) należy złożyć w Sekretariacie Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne lub przesyłać adres: Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne, ul. Rynek 6, 38-700 Ustrzyki Dolne.
Godziny pracy Sekretariatu Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne – od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do godz. 15.00.
Załączniki do postępowania
2025-01-24
11:10:46
|
Monika Wójcik |
Informacja
o
wyborze
oferty.
Załączniki |
2025-01-21
14:50:54
|
Monika Wójcik |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
Załączniki
Uwaga, nie jesteś zalogowany
Drogi Wykonawco,
jest to postępowanie, które wymaga użycia elektronicznego kwalifikowanego podpisu, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w zależności od procedury.
Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, które chcą złożyć ofertę muszą kontynuować proces niezalogowani. Zachęcamy Cię, abyś przed złożeniem oferty, zalogował się lub jeżeli nie masz jeszcze konta, założył je w tym momencie. Nie powinno Ci to zająć dłużej niż minutę.
Posiadając konto na platformie będziesz miał:
- podgląd do wszystkich złożonych ofert - na bieżąco będziesz mógł monitorować co dzieje się z Twoją ofertą,
- kontrolę nad każdą złożoną ofertą - w każdym momencie trwania postępowania będziesz mógł szybko i łatwo wycofać ofertę oraz złożyć ponownie nową,
- swobodny kontakt z zamawiającym - poprzez wewnętrzny system komunikacji będziesz mógł bezpośrednio korespondować z zamawiającym danego postępowania,
- szansę na otrzymanie większej ilości zaproszeń do złożenia ofert - możesz być informowany o nowych postępowaniach kilkudziesięciu tysięcy zamawiających z ponad 2000 organizacji.
Komunikaty