- Strona główna
- Postępowanie ID 1042574
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ROŚ/2/2024/JG Wykonanie usług w zakresie interwencyjnego usuwania i utylizacji martwych zwierząt z terenów gminnych Gminy Kosakowo w 2025 roku
Wystawiający
-
UżytkownikJustyna Gajzler
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-30 15:14:00
-
Składania2025-01-03 15:30:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
1. Przedmiotem zapytania jest wykonanie usług w zakresie interwencyjnego usuwania martwych zwierząt z terenów gminnych Gminy Kosakowo w 2025 roku.
2. W ramach świadczenia przedmiotowej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) usuwania z terenów gminnych Gminy Kosakowo padłych zwierząt lub ich szczątek z uwzględnieniem załadunku, transportu oraz unieszkodliwienia poprzez przekazanie ich do zakładu utylizacji, posiadającego zezwolenie i spełniającego wymagane warunki do unieszkodliwiania przedmiotowych odpadów;
2) całodobowej, przez 7 dni w tygodniu gotowości i realizacji przedmiotu umowy;
3) wykonania ww. usług w nieprzekraczalnym czasie 4 godzin od chwili zgłoszenia;
4) sporządzania i przekazywania Zamawiającemu comiesięcznego zestawienia wykonanych w ramach niniejszej umowy usług oraz dokumentacji stosowanej przy przewozie produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi lub produktów pochodnych.
3. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) dysponują odpowiednią wiedzą i zapleczem technicznym, niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy;
2) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu umowy.
4. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025 r.
5.
Cena
ofertowa nie będzie łączną ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia w 2025 r.,
gdyż zawiera jedynie ceny jednostkowe. Płatności za wykonane usługi rozliczane
będą w systemie miesięcznym za faktycznie wykonane odłowienia, zgodnie z umową.
6. Do oceny ofert zamawiający przyjmie średnią z trzech lat liczbę odbiorów (80) oraz masę zutylizowanych zwierząt (1170 kg), które zostaną pomnożone przez oferowane ceny jednostkowe
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 058 660 43 06
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?