- Strona główna
- Postępowanie ID 1041418
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Znak sprawy FZ.38.267.2024.TK Wykonanie badań zagęszczenia gruntu w pasach drogowych po awariach (robotach) na sieci wod - kan w okresie 12 miesięcy.
Wystawiający
-
UżytkownikTomasz Kotowski
-
Organizacja
-
OddziałDział Zakupów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-23 06:54:00
-
Składania2025-01-03 11:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-03 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Znak sprawy FZ.38.267.2024.TK
Toruńskie
Wodociągi Sp. z o.o. (zwana dalej „Zamawiającym”) zaprasza do złożenia oferty
poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego § 5 pkt. II „Regulaminu udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty
budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.”
Zamawiający, zgodnie z art. 2 ust.
1 pkt. 2) w związku z art. 3 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.,
zwanej dalej „PZP”), nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu do
stosowania w/w ustawy PZP, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza
równowartości 443 000,00 €, a samo zamówienie przedmiotowo zakwalifikowane jest
jako zamówienie sektorowe w rozumieniu art. 7 pkt. 35) PZP, tzn. przedmiot
zamówienia jest niezbędny do wykonywania statutowej, sektorowej działalności
Spółki, a ramy tej działalności określono m. in. w ustawie z dnia 7 czerwca
2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzania ścieków
(tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 757).
W związku z powyższym Zamawiający
będzie kierował się w/w "Regulaminem".
- Wymagania
Zamawiającego:
- Podana cena dostawy musi zawierać
wszystkie koszty Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia z
uwzględnieniem kosztów usługi, kosztów wynikających z obowiązujących
przepisów.
- Termin wykonania usługi zgodnie z
zapisami w umowie.
- Wykonawca jest związany złożoną przez
siebie ofertą przez okres 60 dni od daty składania ofert.
- Termin płatności na rzecz Wykonawcy
wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo
wystawionej faktury VAT.
- Wykonawca gwarantuje, że usługa
spełnia wszystkie parametry określone przez Zamawiającego.
- Jeżeli dostarczony usługa, przedmiot
umowy jest niezgodny ze
specyfikacją , Zamawiający odeśle przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko
Wykonawcy.
- Złożenie oferty przez Wykonawcę jest
jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w zaproszeniu.
- Ofertę należy złożyć poprzez platformę
zakupową OPEN NEXUS.
- Zamawiający dopuszcza podpisanie oferty drogą elektroniczną,
za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego
upoważnionego pracownika / przedstawiciela Wykonawcy,
- Wykonawca składający ofertę w
postępowaniu zobowiązany jest do:
- załączenia skanu formularza oferty oraz
pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów
- Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu
postępowania przesłać wymagane dokumenty w formie papierowej na adres:
Dział Zakupów Toruńskie Wodociągi Sp. z
o.o.
ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń
Wszelkich informacji udziela Dział Zakupów
– Tomasz Kotowski.
·
Wykonawcy
nie przysługują środki ochrony prawnej („Sprzeciw”) przewidziane w Regulaminie udzielenia zamówienia
na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. -
§ 9 pkt 1.
2.
Zgodnie
z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp.
z o.o., informuje, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31-35
87-100 Toruń
tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51
e-mail:
sekretariat@wodociagi.torun.com.pl
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail:
iod@wodociagi.torun.com.pl
Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień
publicznych zgodnie z przepisami.
Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od
zakończenia postępowania
Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej
podstawie prawnej:
Regulamin udzielenia zamówienia na
dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.,
który jest dostępny na stronie internetowej
www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „przetargi” /regulacje
wewnętrzne).
Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i
aktualizacji podanych danych.
Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do
zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje
profilowanie.
Dane nie będą
udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.
3. Na
podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie
sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), Zamawiający informuje, iż w Toruńskich
Wodociągach Sp. z o.o. obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych z
dnia 18 września 2024 r. (zwana dalej „Procedurą”).
Procedura
dostępna jest do wglądu w siedzibie Spółki przy ul. Rybaki 31- 35 w Toruniu.
Zgłoszenia
ewentualnego naruszenia prawa z obszaru wskazanego w ust. 1 działu II Procedury
można dokonać w trybie opisanym w dziale III Procedury.
Załączniki:
1.
Formularz
oferty- zał. nr 1, 1 A
2.
Projekt
Umowy – zał. nr 2
3.
Wytyczne
postępowania dla Wykonawców i Dostawców działających na zlecenie Toruńskich
Wodociągów Sp. z o.o.
4. Polityka Jakości i Środowiska Toruńskich wodociągów Sp. z o.o.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?