- Strona główna
- Postępowanie ID 1040623
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wymiana pompy w agregacie próżni ELVAC AP-100
Wystawiający
-
UżytkownikSekcja Infrastruktury i Logistyki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-19 14:50:00
-
Składania2024-12-24 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
W imieniu Szpitala Powiatowego w Złotowie informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na "Wymiana pompy w agregacie próżni AP-100"
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Termin składania ofert i realizacji:
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Termin wykonania do 14 dni od zlecenia
- utylizacja odpadów po stronie Wykonawcy
- miejsce wykonywania usługi: Złotów, ul Szpitalna 28
- Po wykonaniu przeglądu należy stworzyć protokół który będzie zawierał miedzy innymi: typ urządzenia, numer seryjny, numer inwentarzowy, miejsce montażu, zakres wykonanych czynności wraz z podaniem materiałów zużytych
Opis wymagań stawianych wykonawcy:
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają prawo do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia
d) Zamawiający dopuszcza realizację prac w godzinach od 8.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku
W celu wykonania prawidłowej wyceny przeglądu urządzeń wentylacyjnych, Zamawiający wymaga wizji lokalnej (brak parametrów technicznych central wentylacyjnych).
Płatność za przedmiot zamówienia:
- Jednorazowo po wykonaniu prac oraz po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego, faktura musi być potwierdzona przez Zamawiającego protokołem odbioru.
- Termin płatności do 21 dni, przelew .
- Zamawiający nie dopuszcza przedpłat.
Kryterium oceny ofert:
Kryterium wyboru oferty będzie cena ofertowa (100%)
Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty:
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Oferenta e-mailem lub telefonicznie.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 67 263 22 33 wew. 420 w godz. 8.00-14.00, osoba kontaktowa Jakub Sztekel
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?