- Strona główna
- Postępowanie ID 1040532
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DI.26.57.2024 Wykonywanie przeglądów technicznych, napraw i konserwacji sprzętu i urządzeń medycznych (zwanych dalej sprzętem), eksploatowanych i stanowiących wyposażenie Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.
Wystawiający
-
UżytkownikPatrycja Sadowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-20 14:01:00
-
Składania2025-01-10 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-01-10 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Szczegółowe informacje dotyczące postępowania zawarte są w Załącznikach do postępowania.
Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty (Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego).
Do oferty należy załączyć:
- Załącznik(-i) do Formularza oferty (formularze asortymentowo-cenowe) – odpowiednio dla Pakietów, na które składana jest oferta
- Oświadczenie (Załącznik nr 4)
Ocena ofert dokonana zostanie na podstawie oferowanych danych przedstawionych przez Wykonawcę w Formularzu oferty (zgodnie z kryteriami oceny ofert opisanych w pkt. 11.3 Zapytania ofertowego)
Kryterium oceny ofert:
- Cena - 60%
- Cena brutto za 1 rbg - 10%
- Naprawy - 30%
Wszelkie dodatkowe koszty, po stronie Wykonawcy.
Osoba uprawniona przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami:
Robert Pilarczyk, tel. 75 64 59 715, kom. 697 071 534, e-mail: rpilarczyk@dcro.org.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA dotycząca RODO:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii ul.Janusza Korczaka 1, 58-400 Kamienna Góra.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Dolnośląskim Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Kamiennej Górze jest Pan Jan Suchecki, kontakt: adres e-mail iod@dcro.org.pl, telefon 697 071 511
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Wykonywanie przeglądów technicznych, napraw i konserwacji sprzętu i urządzeń medycznych (zwanych dalej sprzętem), eksploatowanych i stanowiących wyposażenie Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze", numer postępowania DI.26.57.2024.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. Posiada Pani/Pan:
−na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
−prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?