- Strona główna
- Postępowanie ID 1039628
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
- Dostawa zaworów kulowych do wspawania
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Budzińska
-
Organizacja
-
OddziałHZ – Dział Zamówień i Umów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-18 10:29:00
-
Składania2024-12-23 11:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-23 11:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Elbląskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę zaworów kulowych do wspawania
Wymagania Zamawiającego:
1. Dostarczony towar powinien posiadać deklaracje zgodności które upoważniają do oznaczenia wyrobu znakiem CE, wg obowiązującego prawa i norm.
2.
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania Umowy-31
grudnia 2025 r.
3.
Miejsce dostawy: franco Magazyn EPEC ul.
Fabryczna 3 82-300 Elbląg.
4.
Dostawy odbywać się będą w oparciu o każdorazowe
pisemne (elektroniczne) zamówienie, sporządzone przez Zamawiającego.
5.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę w
terminie 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
6.
Podana ilość jest ilością szacunkową i może ulec
zmianie.
7.
Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar
fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do pracy.
8. Koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w szczególności koszty transportu i rozładunku, ubezpieczenia na czas transportu, rozładunku, posiadania niezbędnych certyfikatów jakości ponosi Wykonawca.
9. Cena
ofertowa jest stała i nie ulega zmianie w 2025 r.
10. Wynagrodzenie
Wykonawcy będzie rozliczane, jako iloczyn dostarczonych sztuk danej rzeczy i
ceny ofertowej za daną rzecz. Ilość dostarczonych rzeczy, jakość i kompletność
każdorazowo potwierdzi Zamawiający w dokumencie odbioru. Wyłącznie podpisany
przez Zamawiającego dokument odbioru, bez zastrzeżeń stanowi podstawę
wystawienia faktury VAT. Do kwot wskazanych w fakturach zostanie doliczony
należny podatek VAT.
11. Warunki
płatności:
a) Zapłata wynagrodzenia za przedmiot Umowy nastąpi po
dostawie, na podstawie obustronnie podpisanego dokumentu odbioru, bez
zastrzeżeń Zamawiającego i faktury.
b) Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty faktury za
przedmiot dostawy w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury na rachunek
bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze.
c) Za moment zapłaty strony uznają dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego
Do oferty należy załączyć:
a) Karty katalogowe oferowanych produktów
b) Dopuszczenia PZH i KDWU lub Deklarację zgodności oferowanych produktów
c) Certyfikaty potwierdzające jakość powłok (GSK RAL) lub równoważny
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?