- Strona główna
- Postępowanie ID 1036658
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wynajem kabin WC z umywalkami na potrzeby AWL we Wrocławiu.
Wystawiający
-
UżytkownikDorota Sulej
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-12 11:52:00
-
Składania2024-12-17 09:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
W imieniu Akademii Wojsk Lądowych we Wrocławiu zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na Wynajem kabin WC z umywalkami na potrzeby AWL z siedzibą mieszczącą się przy ul. Czajkowskiego 109 we Wrocławiu.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga zabezpieczenia :
- Zabezpieczenie kabin sanitarnych z umywalkami- 2 szt. wraz dostawą, ustawieniem i serwisem we wskazanym miejscu i zwrotnym odbiorem (miejsce ustawienia na terenie AWL przy ul Czajkowskiego109 - będzie wskazane przy ustawianiu)
- Dostawa i ustawienie kabin w dniu 02.01.2025 r. w godzinach 7.00-08.00
- Odbiór w dniu 31.07.2025 r. w godzinach 14.30 - 15.30
- Zabezpieczenie serwisu kabin 1 raz co 2 tygodnie.
UWAGA:
W ofercie proszę podać łączną kwotę za wynajem i obsługę (przyjąć do oferty 211 dni wynajmu 2 kabin i 16 usług serwisowych i jedna końcowa).
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: wg opisu
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku zprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że AdministratoremPani/Pana danych osobowych jest Akademia Wojsk Lądowych imienia generała TadeuszaKościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-147 Wrocław.
1. Administrator danych powołał Inspektora Ochrony Danychnadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można sięskontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: iod@awl.edu.pl lub za pośrednictwempoczty na adres Akademii;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie zgody(art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w celu realizacjiprocedur związanych z realizacją zamówień i konkursów, których wartość nieprzekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;
3. Pani/Panadane mogą byćprzekazywane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania w oparciu o przepisy ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
4. Pani/Pana danebędą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 2, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisypowszechnie obowiązującego prawa.
5. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzjenie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6. Posiada Pani/Pan- prawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - prawo dosprostowania Pani/Pana danych osobowych;- prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
7. Nieprzysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych;- prawo do przenoszenia danychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;- prawo do wniesieniasprzeciwu wobec przetwarzania w związku z art. 21 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?