- Strona główna
- Postępowanie ID 1036647
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Usługa sukcesywnego wykonywania pieczątek dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach
Wystawiający
-
UżytkownikMonika Mazurkiewicz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-12 11:44:00
-
Składania2024-12-18 09:30:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Referat Administracji i Kadr Urzędu Miejskiego w Starachowicach, w imieniu Zamawiającego - Gminy Starachowice zaprasza do złożenia oferty dla niżej opisanego zamówienia: „Usługa sukcesywnego wykonywania pieczątek dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach”. I. Zamawiający: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice
II. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie. Zamawiający każdorazowo skieruje do Wykonawcy zamówienie, w którym sprecyzuje jakie rodzaje, w jakich ilościach oraz o jakiej treści asortyment należy wykonać i dostarczyć do Zamawiającego. Koszty dostawy pokrywa Wykonawca.
Pieczątki dostarczane będą w oryginalnych, fabrycznych opakowaniach producenta. Wszystkie wkładki tuszujące w przekazanych automatach muszą być nasączone tuszem, którego kolor każdorazowo zostanie określony przez Zamawiającego w chwili przesłania zamówienia. Rodzaj i ilość określono w formularzu ofertowym.
Automaty, które zostaną użyte do wykonania pieczątek powinny odpowiadać parametrom automatów typu „Wagraf”. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania automatów innego typu, jednak przy zachowaniu parametrów nie gorszych niż „Wagraf”.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany asortymentu danego rodzaju na inny asortyment wymieniony w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego w ramach wartości umowy.
Treści pieczątek, wymiary, czcionka oraz układ graficzny pieczątek będą każdorazowo przesyłane do Wykonawcy elektronicznie na adres e-mail osoby upoważnionej ze strony Wykonawcy do realizacji zamówienia, a realizacja nastąpi po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego przygotowanego wzoru treści pieczątki.
III. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025 roku.
IV. Kryterium wyboru oferty: Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria: Cena- 100% brutto.
V. Sposób przygotowania oferty:
• Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS.
• Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto całego przedmiotu zamówienia.
• Do oferty należy przedłożyć formularz oferty- załącznik nr 2.
VI. Badania ofert:
1 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2 Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3 Oferta zostanie odrzucona jeśli:
• jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym
• Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.
VII. Miejsce oraz termin składania ofert:
• Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS
Termin składania ofert- 18.12.2024 r. do godz. 9:30.
VIII. Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
IX. Osoba uprawniona do kontaktów:
Urząd Miejski w Starachowicach, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, Referat Administracji i Kadr, pokój nr 231 tel.41/322 1055.
Załączniki:
1- Formularz ofertowy
2- Projekt umowy
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel…41/322 1055.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-13
10:57:36
|
Monika Mazurkiewicz |
wielkości
pieczątek: 1) 26x09 mm -A1 Wagraf Polan 2) 38x14 mm- A2 Wagraf Polan 3) 48x18 mm- A3 Wagraf Polan 4) 58x21 mm - A4 Wagraf Polan 5) księgowe wymiar najbardziej odpowiedni: 64x40 mm- A7 Wagraf Polan lub równoznaczny z modelem Trodat Printy 4927 |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?