- Strona główna
- Postępowanie ID 1034170
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
EZ/10820/2024/MR Sukcesywna dostawa worków do zbiórki odpadów komunalnych w roku 2025
Wystawiający
-
UżytkownikMonika Romaszewska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-09 13:30:00
-
Składania2024-12-12 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-12 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Miejskie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego
Sp. z o.o. zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.:
,, Sukcesywna
dostawa worków do zbiórki odpadów komunalnych w roku 2025"
Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w
trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, co oznacza postępowanie w
formie uproszczonej, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września
2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 t.j.) w
przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza kwoty
130 000 zł netto.
Zapraszamy do złożenia
ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego,
- braku przyznania środków finansowych,
które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę
o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
lub pod nr tel. 32 24 20 133 wew. 138 (Biuro Utrzymania Zieleni) w
godzinach pracy biura:
- poniedziałek, wtorek, środa 7:30-15:30
- czwartek 7:30-17:00
- piątek 7:30-14:00
- związanych z obsługą
platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open
Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach
od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
- e-mail:
cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że
oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest
wysłanie zamówienia zlecenia.
Wiadomości z platformy
zakupowej mają charakter informacyjny.
Termin składania ofert upływa w dniu 12 grudnia 2024 roku o godz. 09:00:00.
Ofertę prosimy składać jedynie za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl.
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa
Społecznego Spółka z o. o. w Rudzie Śląskiej niniejszym zaprasza do złożenia
oferty cenowej na kompleksową oraz sukcesywną dostawę worków z
polietylenu z przeznaczeniem do zbiórki odpadów komunalnych w mieście Ruda
Śląska na terenach zarządzanych przez MPGM TBS Sp. z o.o. w roku 2025 r. w
łącznej ilości około 38 200 szt.
Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia:
- Worki powinny być wykonane z folii polietylenowej o pojemności 60, 120,
160 litrów do gromadzenia odpadów komunalnych o następujących
ilościach i grubościach:
a) Worki o pojemności 60l – łącznie 1.800 szt. – 30-35 mikronów grubości
b) Worki o pojemności 120l – łącznie 15.300 szt. – 30-35 mikronów grubości
c) Worki o pojemności 160l – łącznie 21.100 szt. – 30-35 mikronów grubości
- Worki o w/w parametrach Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć
Zamawiającemu,
do jego siedziby tzn. do Biura Utrzymania Zieleni ul. Janasa 13a, 41-700 Ruda Śląska w ilościach wymienionych w formularzu elektronicznym.
Rolki worków
wymienionych w pkt 1 powinny być dostarczane ostatniego roboczego dnia miesiąca.
Łączna ilość
dostarczanych worków w kompletach w okresie realizacji umowy
(12 m-cy) ok.: 38 200 szt.
- Pierwszą
partię worków
o których mowa w pkt 1 Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć
Zamawiającemu w terminie do 31 stycznia 2025 r. Kolejne
partie worków, o których mowa w pkt 1 w ilościach podanych w pkt 2
Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć w następujących terminach
part.: II.
do 28 lutego 2025 r.
III. do 31 marca 2025 r.
IV. do 30 kwietnia 2025 r.
V. do 30 maja 2025 r.
VI. do 30 czerwca 2025 r.
VII. do 31 lipca 2025 r.
VIII. do 29 sierpnia 2025 r.
IX. do 30 września 2025 r.
X. do 31 października 2025 r.
XI. do 28 listopada 2025 r.
XII. do 31 grudzień 2025 r.
4.
Dostawa poszczególnych partii worków może odbywać się sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość
zmiany terminów dostawy oraz ilości poszczególnych partii worków w okresie
realizacji umowy. W szczególnych przypadkach zamawiający zastrzega sobie prawo
do odbioru worków własnym transportem.
6. Zamawiający w
ramach zawartej umowy przewiduje możliwość zwiększenia i zmniejszenia ilości
zakupionych worków na poszczególne pojemności odpadów do 30% łącznej
ilości każdego rodzaju worków, przy zachowaniu niezmienionej ceny jednostkowej.
7. Dostawa do
siedziby Zamawiającego powinna być wliczona w cenę worka.
8. Worki muszą być zgodne z wytycznymi zawartymi w Ustawie z dnia 14 kwietnia 2023 r. o zmianie Ustawy o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz o opłacie produktowej oraz niektórych innych ustaw dotyczącej m.in. produktów jednorazowego użytku z tworzyw sztucznych (tzw. SUP) wynikającej z Dyrektywy Single-Use Plastics, przyjętej w maju 2019.
9. Dopuszczalne kolory: czarne lub ciemno szare.
Wymiary:
- 60 l ok 60 cm x 80cm
- 120 l ok 70cm x 100 cm
- 160 l ok 90cm x 110 cm
Worki muszą być bez nadruku i taśmy, rolowane z perforacją.
Ilość sztuk na rolce nie ma znaczenia.
Sposób złożenia i
sporządzenia oferty:
Ofertę należy
złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową, do dnia:
12.12.2024 r. do godziny 09:00. Należy wypełnić wszystkie pozycje
oferty. Kryterium oceny ofert:
cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia.
W ofercie
należy podać koszt brutto dostawy 1 szt. worka:
- gr. 30-35 mikronów o poj. 60l,
- gr. 30-35 mikronów o poj. 120l
- gr. 30-35 mikronów o poj. 160l
(koszt dostawy
worków powinien być wliczony w cenę worków.)
Wybór
najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający
dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.
W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie
złożoną poprzez platformę zakupową ofertę. Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku gdy koszt wykonania
zadania podany przez Wykonawcę - przekracza możliwości finansowe
Zamawiającego.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez
Zamawiającego jest wysłanie zlecenia zamawiającego.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Termin składania ofert upływa w dniu 12 grudnia 2024 roku o godz. 09:00:00.
Ofertę prosimy składać jedynie za pośrednictwem www.platformazakupowa.pl.
Otrzymana oferta nie zobowiązuje Spółki do zawarcia umowy.
Spółka zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości zleconych prac.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w
przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.
Prosimy o weryfikację poprawności złożonej oferty, w szczególności w zakresie prawidłowego wpisania kwoty jednostkowej.
Załącznik:
1. Harmonogram dostaw
Otrzymana oferta nie zobowiązuje Spółki do zawarcia
umowy.
Termin realizacji: od dnia podpisania Umowy – 31 grudnia 2025r.
Termin płatności: 30 dni od daty wpływu faktury za dany miesiąc
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-10
13:30:29
|
Monika Romaszewska |
Dzień
dobry, Ze względu na wymogi ustawy dotyczącej obowiązków przedsiębiorców, do treści zapytania ofertowego zostały dodane dwa dodatkowe punkty (8 i 9), które rozszerzają zakres przedmiotu zamówienia. Monika Romaszewska |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?