- Strona główna
- Postępowanie ID 1032442
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Zbieranie, transport i utylizacja martwych zwierząt z terenu Gminy Pruszcz Gdański w roku 2025 - szacowana ilość zdarzeń około 60 sztuk
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Laskowska
-
Organizacja
-
OddziałReferat Gospodarki Komunalnej
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-05 14:32:00
-
Składania2024-12-11 07:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-11 08:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
ZAPYTANIE OFERTOWE
Którego wartość jest mniejsza niż 130 000 zł
netto.
I. Zamawiający:
Gmina
Pruszcz Gdański
ul. Zakątek
1
83-000 Juszkowo
II. Przedmiot zamówienia:
Zbieranie, transport i utylizacja
martwych zwierząt z terenu Gminy Pruszcz Gdański w roku 2025- szacowana ilość
zdarzeń około 60 szt.
III. Termin
realizacji zamówienia: od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
IV. Miejsce
wykonywania usługi: teren gminy
Pruszcz Gdański
V. Kryteria wyboru oferty: cena – 100%
VI. Sposób przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez
Platformę Zakupową Open NEXUS.
2) Do oferty
cenowej należy dołączyć:
·
Decyzję
właściwego Powiatowego Lekarza Weterynarii zezwalającego na zbieranie i
transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego.
·
Umowę
ze zbiornicą uppz kat. 1lub posiadanie
własnej zbiornicy uppz kat.1 na terenie powiatu gdańskiego.
3) Do oceny ofert
Zamawiający weźmie pod uwagę łączną wartość brutto przedmiotu zamówienia.
4) Cena powinna obejmować wszystkie koszty i opłaty
ponoszone przez Wykonawcę, w tym koszt transportu, badań i utylizacji martwych
zwierząt.
VII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający
może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta
zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się
do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ
na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom
formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie
udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
- Z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzą
przesłanki wykluczenia z postępowania określone w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz. U. 2024r. poz. 507).
2) W celu wykazania braku
podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, wykonawca do oferty załącza skan
podpisanego przez siebie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu sporządzonego
według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
3) W celu ustalenia braku
podstaw wykluczenia, o których mowa w pkt 1, Zamawiający najpierw bada tę
ofertę Wykonawcy, która została oceniona jako najkorzystniejsza.
4) Jeżeli wykonawca, którego
oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie złożył wraz z tą ofertą
oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu w formie wskazanej w pkt 2,
Zamawiający wezwie go za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub
platformy zakupowej do uzupełnienia braku w terminie 3 dni. Po
bezskutecznym upływie ww. terminu Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy
VIII. Sposób i termin złożenia oferty:
Sposób: Ofertę należy złożyć
wyłącznie za pomocą Platformy Zakupowej Open Nexus.
Termin złożenia oferty: 5 dni od daty umieszczenia na Platformie
Zakupowej Open Nexus.
IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia
negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę
przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego
2)
W przypadku wybrania
oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany elektronicznie
lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
3)
Jeżeli Dostawca, którego
oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać
kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia
ich ponownej oceny.
4)
Zapytania dotyczące
zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową Open
NEXUS.
5)
Termin
płatności faktury - 21 dni od daty wpływu.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o
udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania
przyczyny.
XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony
prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U.
z 2024r., poz. 1320)
XII. Osoby upoważnione do udzielania informacji ze strony
Zamawiającego:
Agnieszka Laskowska, tel. 58 692 94 68
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą Platformy Open
Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 22 101 02
02
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-18
13:45:46
|
Agnieszka Laskowska |
Oferta
została
wybrana
ze
względu
na
najkorzystniejszą
cenę.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?