- Strona główna
- Postępowanie ID 1031822
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP.271.2.27.2024 Dostawa paliw płynnych w formie doraźnych tankowań pojazdów służbowych Gminy Grudziądz oraz pojazdów Ochotniczych Straży Pożarnych na stacjach paliw wybranego Wykonawcy
Wystawiający
-
UżytkownikWeronika Chałubowicz
-
Organizacja
-
OddziałSamodzielne stanowisko ds. Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-05 10:43:00
-
Składania2024-12-11 12:30:00
-
Otwarcie ofert2024-12-11 12:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym Urzędu.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Termin realizacji zamówienia: 01.01.2025 r. – 31.12.2025 r.
Warunki płatności: przelew do 21 dni od daty otrzymania faktury VAT.
Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych.
2) Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów w przewidzianym okresie realizacji zamówienia wynosi odpowiednio:
a) gaz (LPG) – 1200 litrów.
b) benzyna bezołowiowa 95 – 4 000 litrów.
c) olej napędowy ON –7 000 litrów.
Podane powyżej ilości są szacunkowe. Ilości te mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu ze względu na faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
3) Wykaz pojazdów Zamawiającego objęty zamówieniem stanowi załącznik nr 1 oraz nr 2 do niniejszego zapytania.
4) Sukcesywny zakup paliw płynnych dokonywany będzie w systemie sprzedaży bezgotówkowej za pomocą kart elektronicznych wydanych bezpłatnie, w stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie całego kraju. Wykonawca po zawarciu umowy dostarczy Zamawiającemu kartę lub karty w terminie do 10 dni od daty złożenia zamówienia na kartę (przekazania niezbędnych danych). Wykonawca wyda bezpłatnie kartę dodatkową lub zamienną w miejsce karty utraconej lub zniszczonej. Wykonawca zapewni natychmiastową blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty.
5) Rozliczenia za zatankowane paliwa będą następować w oparciu o dzienne ceny sprzedaży obowiązujące w dniu poszczególnych tankowań (pomniejszone o stały upust oferowany
przez Wykonawcę od zakupu każdego litra paliwa).
6) Rozliczenie za pobrane paliwo dokonywane będzie zgodnie z wyborem Wykonawcy:
a) jeden raz w miesiącu i obejmie okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego dnia miesiąca
lub
b) dwa razy w miesiącu i obejmie dwa okresy rozliczeniowe tzn. od 1 do 15 i od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca.
Faktury VAT za transakcje bezgotówkowe dokonane przez Zamawiającego wystawiane będą przez wykonawcę, w terminie 7 dni po zakończeniu każdego z okresów rozliczeniowych. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. Faktury będą płatne
w terminie do 21 dni od daty otrzymania faktury VAT w formie przelewu na konto Wykonawcy wskazane na fakturze. Zamawiający dopuszcza wystawianie e-faktur.
7) Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najwyższy opust od zakupu każdego litra paliwa. W przypadku złożenia jednakowych ofert, decydować będzie aktualna cena brutto za 1 litr paliwa obowiązująca na stacji Wykonawcy w dniu (data, godzina) terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty bez opustu, w pozycjach formularza cenowego należy wpisać cenę całkowitą za 1 litr paliwa obowiązującą na dzień złożenia oferty.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" .
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?