- Strona główna
- Postępowanie ID 1030391
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZP271.2.133.2024.KS Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na potrzeby realizacji zadania pn. „Remont umocnienia nabrzeża wiślanego w rejonie nasady mola spacerowego w Płocku” wraz z uzyskaniem właściwej zgody/zgód organu administracji architektoniczno - budowlanej zatwierdzającej/ych projekty budowlane i zezwalającej/ych na wykonanie robót budowlanych wraz z ewentualnym pełnieniem nadzoru autorskiego.
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Słupska
-
Organizacja
-
OddziałWydział Zamówień Publicznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-03 15:13:00
-
Składania2024-12-10 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-10 10:05:00
-
Tryb
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł
pn. :„Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na potrzeby realizacji zadania pn. „Remont umocnienia nabrzeża wiślanego w rejonie nasady mola spacerowego w Płocku” wraz z uzyskaniem właściwej zgody/zgód organu administracji architektoniczno - budowlanej zatwierdzającej/ych projekty budowlane i zezwalającej/ych na wykonanie robót budowlanych wraz z ewentualnym pełnieniem nadzoru autorskiego”
I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis
przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy. Do oferty należy dołączyć wypełnioną tabelę elementów scalonych (kryterium cena). Nie załączenie tabeli spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku rozbieżności pomiędzy formularzem na platformie, a tabelą elementów scalonych pod uwagę będą brane ceny z tabeli elementów scalonych.
II. Termin realizacji zamówienia -
Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień zawarcia Umowy.
Zakres minimalny (podstawowy):
Termin wykonania Zakresu minimalnego (podstawowego) Przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem ust. 3, ustala się na 4 miesiące od dnia zawarcia Umowy.
Termin przekazania Zamawiającemu Koncepcji – 3 tygodnie od dnia zawarcia Umowy.
Zakres opcjonalny (opcja):
Wykonanie Zakresu opcjonalnego Przedmiotu Umowy w zakresie opisanym w §2, tj. pełnienie Nadzoru autorskiego, nastąpi w terminie określonym zgodnie z §2 ust. 4 pkt 1) wzoru Umowy. Niezwłocznie po podpisaniu umowy na roboty budowlane, Zamawiający pisemnie powiadomi o tym fakcie Wykonawcę.
III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %
IV. Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki
udziału w postępowaniu:
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami:
minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do projektowania w specjalności inżynieryjnej w zakresie budowy dróg. Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w projektowaniu,
minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wystarczające dla realizacji przedmiotu zamówienia. Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w projektowaniu.
Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby, do pełnienia więcej niż jednej funkcji z wymienionych powyżej.
Zamawiający oceni spełnienie powyższych warunków na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
UWAGA!
Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku.
Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.
V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
VII. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.
VIII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
IX. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.
X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
XI. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.
XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.
XIII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
XIV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Katarzyna Słupska - 024 36 71 57, Anna Rogalska - (024) 36 71641
KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO
Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:wykonania kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na potrzeby realizacji zadania pn. „Remont umocnienia nabrzeża wiślanego w rejonie nasady mola spacerowego w Płocku” wraz z uzyskaniem właściwej zgody/zgód organu administracji architektoniczno - budowlanej zatwierdzającej/ych projekty budowlane i zezwalającej/ych na wykonanie robót budowlanych wraz z ewentualnym pełnieniem nadzoru autorskiego.
Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
______________________
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-23
08:54:50
|
Katarzyna Słupska |
Zamawiający
Gmina
Miasto
Płock
informuje,
iż
jako
najkorzystniejszą
wybrano
ofertę
(po
negocjacjach):
MR
Projekt
Maciej
Romanowski,
14-500
Braniewo,
9
Maja
25/7
Cena
za
całość
zamówienia
-142
680.00
zł
brutto.
w
tym:
Cena
za
zakres
podstawowy
-
118
080.00
zł
brutto,
Cena
za
zakres
opcjonalny-
cena
za
jeden
pobyt
w
ramach
pełnienia
nadzoru
autorskiego
-6150
zł
brutto.
Wykonawca
spełnił
warunki
udziału.
|
2024-12-10
11:16:29
|
Katarzyna Słupska |
Po
uzgodnieniu
z
Wykonawcą
oferta
została
skorygowana.
W
związku
z
tym
poniżej
korekta
informacji
z
otwarcia
ofert. Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje, że do terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta: 1) MR Projekt Maciej Romanowski, 14-500 Braniewo, 9 Maja 25/7 Cena za całość zamówienia - 158670,00 zł brutto. w tym: Cena za zakres podstawowy - 134 070.00 zł brutto, Cena za zakres opcjonalny- cena za jeden pobyt w ramach pełnienia nadzoru autorskiego - 6 150.00 zł brutto |
2024-12-10
10:29:42
|
Katarzyna Słupska |
Zamawiający
Gmina
Miasto
Płock
informuje,
że
do
terminu
składania
ofert
wpłynęła
jedna
oferta:
1)
MR
Projekt
Maciej
Romanowski,
14-500
Braniewo,
9
Maja
25/7 Cena za całość zamówienia - 232 470.00 zł brutto. w tym: Cena za zakres podstawowy - 134 070.00 zł brutto, Cena za zakres opcjonalny- cena za jeden pobyt w ramach pełnienia nadzoru autorskiego - 24 600.00 zł brutto |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?