- Strona główna
- Postępowanie ID 1029716
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Wykonanie naprawy,konserwacji oraz wymiany uszkodzonej stolarki drzwiowej i okiennej na Stadionie Olimpijskim przy al. Ignacego Jana Paderewskiego 35 we Wrocławiu.
Wystawiający
-
UżytkownikBeata Grobarek-Gierczak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-03 12:12:00
-
Składania2024-12-13 08:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-13 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 571351019
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy oraz wymiany uszkodzonej stolarki drzwiowej i okiennej na Stadionie Olimpijskim przy al. Ignacego Jana Paderewskiego 35 we Wrocławiu.
Przedmiot umowy obejmuje w szczególności następujące roboty i dostawy:
1) wymianę stolarki okiennej - wymiary stolarki należy wziąć” z natury” przed przystąpieniem do wykonania zamówienia,
2) zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac budowlanych tj. podłóg, sprzętów i mebli folią osłonową,
3) demontaż uszkodzonej stolarki drzwiowej i okiennej,
4) wywóz i utylizacja zdemontowanych materiałów,
5) dostawę wraz z montażem fabrycznie nowych szyb do drzwi ppoż. w ilości oraz o parametrach określonych w złączniku nr 1 Opz do umowy.
6) dostawę wraz z montażem fabrycznie nowego okna do pomieszczenia SKYBOX o parametrach określonych w złączniku nr 1 Opz do umowy.
7) wykonanie naprawy oraz wymianę uszkodzonej stolarki drzwiowej wskazanej w protokole nr 1 z przeglądu okresowego stanowiącym zał. nr 3 do umowy.
8) naprawę uszkodzeń powstałych podczas wymiany stolarki oraz wyrównanie ścian wokół okien,
9) naprawę ewentualnych uszkodzeń tynku zewnętrznego,
10) obrobienie i naprawę uszkodzeń tynku w ościeżach,
11) uporządkowanie pomieszczeń,
12) mycie po robotach,
13) wykonanie innych niezbędnych prac związanych z wymianą okien, drzwi, szyb (m.in. zabezpieczenie pomieszczeń, wywóz okien z demontażu, wywóz gruzu i utylizacja, sprzątanie po robotach)
Termin realizacji do 28.02.2024 r.
Wykonawca jest zobowiązany do dokonania
wizji lokalnej w terenie
w celu uzyskania informacji dotyczących stanu faktycznego, pomiarów własnych oraz zakresu
niezbędnych do wykonania prac, które mogą być pomocne w szczególności do
prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Niedoszacowanie, pominięcie lub brak
rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany
wynagrodzenia. Wizja lokalna
może odbyć się najpóźniej dzień przed upływem terminu składania ofert. Przeprowadzenie wizji lokalnej jest warunkiem formalnym brak jej przeprowadzenia dyskwalifikuje wykonawcę z udziału w postępowaniu.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?