- Strona główna
- Postępowanie ID 1022107
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
2024/BZP 00607602/01 Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Kłodzku w roku 2025.
Wystawiający
-
UżytkownikPiotr Zilbert
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-21 11:09:00
-
Składania2024-11-29 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-29 11:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-12-06
09:50:23
|
Piotr Zilbert |
Kłodzko.
05.12.2024
r. Zamawiający: Powiat Kłodzki ul. Okrzei 1 57-300 Kłodzko Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Kłodzku w roku 2025. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 poz. 1320 ze zm.) zamawiający zawiadamia, że w w/w postępowaniu o zamówienie publiczne wybrano ofertę: Poczta Polska S.A. ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa Oferta najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Nazwy, siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty wraz z punktacją przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację. L.p. Nazwa, adres wykonawcy Przyznana punktacja: Cena Termin płatności 1. Poczta Polska S.A. ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa 518.982,26 zł brutto – 60 pkt 14 dni – 40 pkt Razem – 100 pkt Załączniki |
2024-12-03
13:19:41
|
Piotr Zilbert | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2024-11-29
12:25:39
|
Piotr Zilbert |
Kłodzko.
29.11.2023
r. Zamawiający: Powiat Kłodzki ul. Okrzei 1 57-300 Kłodzko Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Kłodzku w roku 2025. Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2024 poz. 1320 ze zm.) zamawiający udostępnia informacje o ofertach otwartych. Nazwa albo imiona i nazwiska oraz siedziba lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ceny lub koszty zawarte w ofertach. L.p. Wykonawca Cena Termin płatności 1. Poczta Polska S.A. ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa 518.982,26 zł 14 dni |
2024-11-29
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zamawiający informuje, że na sfinansowanie w/w zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 448.000,00 zł |
2024-11-27
08:06:37
|
Piotr Zilbert |
Kłodzko.
25.11.2024
r. Zamawiający: Powiat Kłodzki Ul. Okrzei 57-300 Kłodzko Działając na podstawie art. 284 ust. 2 oraz art. 286 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (dz. U. z 2024 r. poz. 1320) Zamawiający udziela wyjaśnień oraz zmienia treść SWZ: PYTANIE 1. Zamawiający w SWZ , III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: pkt. 2, określił: „2. Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowę o pracę wymagane będzie w zakresie przyjmowania przesyłek, sortowania, przemieszczania, doręczenia, wydania lub zwrotu przesyłek.” Wykonawca wskazuje że jest pracodawcą zatrudniającym wielotysięczną załogę na terenie całego kraju, wykonująca opisane przez Zamawiającego czynności. W zakresie zabezpieczenia bieżącej działalności zdarzają się sytuacje w których prace opisane przez Zamawiającego zlecane są pracownikom na zasadach zatrudnienia interwencyjnego, świadczenie pracy w takim przypadku może odbywać się w oparciu o inne formy zatrudnienia niż w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. W związku z powyższym Wykonawca wnioskuje o zawężenie obowiązku który stawia Zamawiający wyłącznie do pracowników Wykonawcy wykonujących opisane wyżej czynności zatrudnionych w placówkach pocztowych Wykonawcy bezpośrednio obsługujących Zamawiającego. Wykonawca wnosi o przyjęcie przez Zamawiającego zapisu odnoszącego się do obowiązku zatrudnienia w następującej niżej wskazanej formie: „2. Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowę o pracę wymagane będzie w zakresie przyjmowania przesyłek, sortowania, przemieszczania, doręczenia, wydania lub zwrotu przesyłek w odniesieniu do osób zatrudnionych w placówkach pocztowych bezpośrednio obsługujących Zamawiającego.” Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę. W związku z powyższym Zamawiający zmienia treść SWZ, Dział III. Przedmiot zamówienia, pkt. 2, który otrzymuje brzmienie: „2. Działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowę o pracę wymagane będzie w zakresie przyjmowania przesyłek, sortowania, przemieszczania, doręczenia, wydania lub zwrotu przesyłek w odniesieniu do osób zatrudnionych w placówkach pocztowych bezpośrednio obsługujących Zamawiającego.” PYTANIE 2. Zamawiający w SWZ , Załącznik „UMOWA” w § 6, pkt 1 określił: „1. Wykonawca oświadcza, że dysponuje osobami wykonującymi czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, w rozumieniu wykonywania pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, zatrudnionymi przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę. Zatrudnienie na umowę o pracę wymagane jest przy wykonywaniu przez te osoby czynności w zakresie przyjmowania przesyłek, sortowania, przemieszczania, doręczenia, wydania lub zwrotu przesyłek.” Wykonawca w związku z pytaniem nr 1, wnosi o zmianę w/w zapisu i przyjęcie jego nowej niżej wskazanej treści: „1. Wykonawca oświadcza, że dysponuje osobami wykonującymi czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, w rozumieniu wykonywania pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowę o pracę wymagane będzie w zakresie przyjmowania przesyłek, sortowania, przemieszczania, doręczenia, wydania lub zwrotu przesyłek w odniesieniu do osób zatrudnionych w placówkach pocztowych bezpośrednio obsługujących Zamawiającego.” Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę. W związku z powyższym Zamawiający zmienia treść załącznika nr 6 do SWZ – Wzór umowy, w § 6, ust. 1, który otrzymuje brzmienie: „§ 6. 1. Wykonawca oświadcza, że dysponuje osobami wykonującymi czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia, w rozumieniu wykonywania pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy. Zatrudnienie na umowę o pracę wymagane będzie w zakresie przyjmowania przesyłek, sortowania, przemieszczania, doręczenia, wydania lub zwrotu przesyłek w odniesieniu do osób zatrudnionych w placówkach pocztowych bezpośrednio obsługujących Zamawiającego.” PYTANIE 3. Zamawiający w SWZ , Rozdział IX. PODWYKONAWSTWO ORAZ WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/KONSORCJA), określił wymagania w zakresie podwykonawstwa. Zamawiający, dopuścił możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy/om. W dokumentach zamówienia określił również, że postępowanie prowadzone jest w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych. Czy słusznie interpretujemy, że również w zakresie podwykonawstwa zastosowanie będą miały właściwe przepisy przedmiotowej ustawy? Podwykonawstwem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych nie jest każda relacja między dwoma podmiotami, ale tylko taka, która bazuje na umowie zawartej między wykonawcą a podwykonawcą w formie pisemnej, o charakterze odpłatnym, na mocy której podwykonawca zobowiązuje się wykonać część zamówienia. Z powyższego wynika, że podwykonawstwo polega na bezpośredniej realizacji części zamówienia przez podmiot niebędący wykonawcą oraz, że można wyróżnić trzy charakterystyczne cechy umowy podwykonawstwa, tzn. pisemność, odpłatność i jej przedmiot – czyli świadczenie wykonania określonej części zamówienia publicznego. W związku z powyższym czy wskazani przez Wykonawcę podwykonawcy zobligowani są do złożenie odpowiednich oświadczeń woli na etapie składania ofert w zakresie przystąpienia do realizacji przedmiotu zamówienia wspólnie ? Odpowiedź: Zamawiający zmienia treść SWZ, Dział VII. Wykaz wymaganych dokumentów jakie winien dostarczyć wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, dodając ust. 1a w brzmieniu: „1. a. Zamawiający będzie badał, czy nie zachodzą wobec podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby podstawy wykluczenia, o których mowa w ust. 1 i ust. 1a. Wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.” PYTANIE 4. SWZ, Rozdz. VI. WYKONAWCY PODLEGAJĄCY WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA, określił podstawy wykluczenia, czy Zamawiający uwzględni w treści dokumentów postępowania, wśród podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, podstawę wskazaną w przepisie art. 109 ust. 1 pkt 8 "Art. 109 ust. 1 Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający może wykluczyć wykonawcę: (…) 8) który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych podmiotowych środków dowodowych) oraz w przepisie art. 109 ust. 1 pkt 10 (Z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający może wykluczyć wykonawcę: (…) 10) który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia)." Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę. W związku z powyższym Zamawiający zmienia treść Działu VI. Wykonawcy podlegający wykluczeniu z postępowania, dodając ust. 1a w brzmieniu: „1a. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzą z okoliczności wskazane w art. 109 ust. 1 pkt 8 oraz pkt 10 ustawy P.z.p.” Jednocześnie zamawiający zmienia treść Załącznika nr 3 – Oświadczenie wykonawcy oraz Załącznik nr 4 – Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, które otrzymują brzmienie jak z załączniku nr 1 i załączniku nr 2 do niniejszych wyjaśnień. PYTANIE 5. Zamawiający w SWZ , Załącznik „UMOWA” w § 8, pkt 4 określił: „4. Zamawiającemu przysługuje każdorazowo kara umowna za nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i wyjaśnień wymienionych w § 6 ust 2 pkt 1 i pkt 2, co będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę w wysokości 1.000 zł.” Wykonawca wskazuje że przewidziana przez Zamawiającego wysokość kary umownej jest rażąco wysoka. Dodatkowo postanowienia umowy w nie zapewniają możliwości aby z jakiegokolwiek powodu Wykonawca był również uprawniony do naliczenia kary umownej Zamawiającemu. W związku z powyższym w celu zrównoważenia praw obu stron umowy, Wykonawca wnosi o zmniejszenie wysokości kary umownej do wysokości 500 zł., tym samym wnosi o wprowadzenie nowej treści zapisów § 8, pkt 4: „4. Zamawiającemu przysługuje każdorazowo kara umowna za nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i wyjaśnień wymienionych w § 6 ust 2 pkt 1 i pkt 2, co będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę w wysokości Załączniki |
2024-11-25
09:52:40
|
Piotr Zilbert |
Kłodzko.
25.11.2024
r. Zamawiający: Powiat Kłodzki Ul. Okrzei 1 57-300 Kłodzko Postepowanie o zamówienie publiczne pn.: „Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Kłodzku w roku 2025”. Działając na podstawie art. 286 ust. 1 i ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) zamawiający zmienia treść specyfikacji warunków zamówienia w następujący sposób - w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia zmienia treść pkt 5.1), który otrzymuje brzmienie: „5.1) Wykonawca zobowiązany będzie: a) do dostarczania i odbierania przesyłek pocztowych do i od Zamawiającego w następujących lokalizacjach: - Starostwo Powiatowe w Kłodzku. ul. Okrzei 1. 57-300 Kłodzko, - Starostwo Powiatowe w Kłodzku. Oddział Zamiejscowy w Bystrzycy Kłodzkiej. ul. Sienkiewicza 6. 57-500 Bystrzyca Kłodzka, - Starostwo Powiatowe w Kłodzku. Oddział Zamiejscowy w Nowej Rudzie, 57-400 Nowa Ruda. ul. Niepodległości 6-8, ul. Kolejowa 18. b) do dostarczania przesyłek pocztowych do Zamawiającego w lokalizacji: Starostwo Powiatowe w Kłodzku – POWIATOWY ZESPÓŁ ds. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI - BIURO OBSŁUGI KLIENTA pokój 220 ul. Wyspiańskiego 2K, 57-300 Kłodzko.” Pozostałe zapisy SWZ nie ulegają zmianie. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?