- Strona główna
- Postępowanie ID 1021470
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DPŚ.26.10.2024 Opracowanie graficzne i druk kalendarza książkowego na rok 2025
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Kaczmarek
-
Organizacja
-
OddziałCentrum Usług Społecznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-20 14:15:00
-
Składania2024-11-25 14:10:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a w związku z realizacją Programu Osłonowego „WSPIERANIE JEDNOSTEK SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W TWORZENIU SYSTEMU PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ” – edycja 2024 zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym z wyłączeniem ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1, gdyż wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł dot. opracowania graficznego i druku kalendarza książkowego na rok 2025.
1. Przedmiot zamówienia.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne i druk kalendarza książkowego na rok 2025.
Parametry wydruku:
- nakład 120 sztuk
- rozmiary A5: 148 mm x 212 mm
- rodzaj materiału na kartki kalendarza białe – papier 120g/m2
- rodzaj materiału na prace plastyczne – papier kolor (4+4) kreda mat 230g/m2
- oprawa twarda błyszcząca skóropodobna, imitacja nubuk, kolor ciemnoniebieski, rocznik i LOGO tłoczone na sucho, LOGO: Gminny Zespół Interdyscyplinarny ds. Przeciwdziałania Przemocy Domowej w Starachowicach
- tasiemka/przekładka koloru białego, rodzaj materiału: bawełna,
- bok klejony, dodatkowo przeszyty, imitacja obszycia okładki, brak perforacji
- ilość stron 469 (bez wyklejek) tj.:
a) 313 stron kalendarza dziennego (4+4),
b) 62 strony przeznaczone na prace plastyczne (4+4), 2 prace poziome na 1 stronę (łącznie 76 prac), 1 praca plastyczna pionowa na 1 stronę (łącznie 10 prac)
c) 4 strony na informację z adresami instytucji (1+1),
d) 16 stron na formularz Niebieska Karta A, B, C, D, również forma tabelaryczna (1+1)
e) 4 strony na Rozporządzenie (1+1),
f) 27 stron na Ustawę (1+1),
g) 17 stron informacji o przemocy (4+4)
h) 1 strona na metrykę informacyjną na końcu kalendarza (4+0),
i) 10 stron na notatki/zapiski, tytuł: NOTATKI – puste bez zadruku (1+1)
j) 4 strony na wyklejki (4+4)
k) 1 strona za wyklejką z przodu – zadruk linijek na dane osobowe właściciela kalendarza (1+0)
l) 12 stron na terminarze miesięczne (1+0)
- wygląd strony – standardowy: tytuł strony - każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku na jednej stronie, sobota niedziela razem na jednej stronie; czcionka dowolna; nazwa dnia tygodnia w kolorze czerwonym
KOLEJNOŚĆ wydruku
- wyklejka z przodu przeznaczona na wydruk 1 pracy plastycznej pionowej oraz 1 stronę kolor szary,
- wyklejka na końcu przeznaczona na wydruk 2 prac plastycznych pionowych,
- pierwsza strona za wyklejką z przodu : 6 linijek do opisania (bez dopisków tj. dane osobowe) interlinia 2,5,
- druga strona: kalendarz roczny 2025
- trzecia strona: kalendarz roczny 2026
- przed każdym miesiącem standardowo terminarz miesięczny – na 1 stronie
- następnie przed każdym miesiącem 4 strony przeznaczone na wydruk 4 prac plastycznych pionowych
- 2 strony przed stronami z informacjami o przemocy – przeznaczone na wydruk 4 prac plastycznych poziome (ppkt g),
- 2 strony przed stronami na informację z adresami instytucji – przeznaczone na wydruk 2 prac plastycznych pionowych (ppkt c)
- 2 strony przed stronami z rozporządzeniem – przeznaczone na wydruk 2 prac plastycznych pionowych (ppkt e)
- 2 strony przed formularzem Niebieska Karta A – przeznaczone na wydruk 2 prac plastycznych pionowych (ppkt d)
- 2 strony przed formularzem Niebieska Karta B – przeznaczone na wydruk 2 prac plastycznych pionowych (ppkt d)
- 2 strony przed formularzem Niebieska Karta C – przeznaczone na wydruk 2 prac plastycznych pionowych (ppkt d)
- 2 strony przed formularzem Niebieska Karta D – przeznaczone na wydruk 2 prac plastycznych pionowych (ppkt d)
- 1 strona metryki informacyjnej na ostatniej stronie przed wyklejką, o treści: Załącznik LOGO
1.2. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do przesłania Zamawiającemu projektu kalendarza do akceptacji.
1.3. Dostawa asortymentu nastąpi do siedziby Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, ul. Majówka 21a, na koszt Wykonawcy.
1.4. Prace plastyczne dostępne są do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
1.5. Zamawiający przekaże zeskanowane prace wybranemu Wykonawcy w celu realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia,
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.
3. Opis sposobu przygotowania oferty
Cena oferowana musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, w tym podatek VAT w ustawowej wysokości, a także inne koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
4. Opis kryteriów oceny ofert.
4.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium – cena 100%.
4.2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną brutto.
4.3. Zamawiający ma prawo unieważnienia postępowania, jeśli w jego ramach wpłyną jedynie oferty, które zawierają cenę brutto wyższą niż kwota, którą dysponuje Zamawiający na realizację usługi. Z tego tytułu Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
5. Termin Realizacji
Termin realizacji do 10.12.2024r.
6. Płatność
Zapłata zostanie uregulowana po wykonanej usłudze, przelewem na rachunek bankowy wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: Centrum Usług Społecznych w Starachowicach.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru ofert.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-26
08:28:05
|
Anna Kaczmarek | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferty złożone do postępowania przewyższają budżet jaki Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie przedmiotu zamówienia |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?