- Strona główna
- Postępowanie ID 1021208
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Usługa remontowa - remont posadzki
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Woźnicka
-
Organizacja
-
OddziałWydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-20 12:23:00
-
Składania2024-11-26 10:30:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Pruszków, dnia 19.11.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający: Powiat Pruszkowski, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30
Przedmiot (cel zamówienia): usługa remontowa.
Opis przedmiotu zamówienia:
„Remont posadzki w pomieszczeniu o pow. Około 55 m. kw. w budynku biurowym ul. Ołówkowa 3/5 w Pruszkowie . ”
Zamówienie obejmuje remont posadzki z utrzymaniem dotychczasowej nośności 3t/m. kw.(zakres prac):
- Skucie uszkodzonej popękanej posadzki wraz z wywozem i utylizacją;
- częściowe zamurowanie otworu drzwiowego o wymiarach 3m na 4m z uzupełnieniem tynków;
- zamurowanie otworu drzwiowego o wymiarach 1.2m na 2m z uzupełnieniem tynków;
- rozebranie schodów piwnicznych z wywozem gruzu i zasypaniem gruntem nie spoistym wraz zagęszczeniem;
- wykonanie wylewki wstępnej -chudziak ;
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej (folia +XPS750);
- wykonanie posadzki zbrojonej docelowej (18 cm B30W8 zbrojenie 2 warstwy fi12 oczka 15x15 cm, zabezpieczenie dylatacji minimum 3 płyt) uprzątnięcie i zutylizowanie wszelkich odpadów budowlanych;
- pomalowanie posadzki farbą do betonu.
Termin realizacji zamówienia: do 13.12.2024 r.
Cena oferty:
w cenę należy wliczyć wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, tj. należne cła, podatki, transportu, ubezpieczenia, przechowania, materiałów, eksploatacji, zgłoszenie pracy geodezyjnej itp., a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi po stronie Zamawiającego.
Sposób przygotowania oferty.
- Ofertę sporządzić należy w języku polskim,
- Oferta winna być złożona przez osobę upoważnioną.
- Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pomocą platformy zakupowej Open Nexus dostępną pod adresem platformazakupowa.pl.
· Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
· Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
· Nie uwzględnia się oferty, która została złożona po terminie.
· Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty.
· Zamawiający nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku postępowania.
Termin złożenia oferty. ofertę należy złożyć do dnia 26.11.2024 r. (wtorek), godz. 10:30.
Termin związania ofertą: 30 dni
Kryterium oceny ofert :
CENA 100 %
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej na formularzu oferty.
Odrzucenie oferty:
Odrzuca się ofertę:
- wykonawcy, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu;
- jeżeli jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu;
- jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w
rozumieniu przepisów ustawy
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; - jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub cenę rażąco niską;
- jeżeli została złożona w innej formie niż wymagana;
- Jeżeli nie miała miejsca wizja lokalna.
Procedura wyjaśnień, uzupełninia i poprawy ofert :
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia wyjaśnień każdej ze złożonych ofert.
Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, złożone dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, wzywa się do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. Nie dokonuje się wezwania, jeśli mimo złożenia, uzupełnienia, poprawienia dokumentów lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
W ofercie poprawia się
- oczywiste omyłki rachunkowe;
- oczywiste omyłki pisarskie;
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
Wybór oferty najkorzystniejszej
·
Zamawiający
wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w zapytaniu ofertowym.
· Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Upublicznienie wyników postępowania
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty o:
· wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwę, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawców, którzy złożyli oferty
· wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie.
Unieważnienie postępowania
Postępowanie unieważnia się, jeżeli:
· nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania określone w zapytaniu ofertowym;
· przeprowadzone negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy;
· cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu postępowania;
· wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia publicznego nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
· zaistniała wada postępowania, która uniemożliwia zwarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia;
O unieważnieniu postępowania albo odstąpieniu od jego prowadzenia informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty lub uczestniczyli w negocjacjach.
Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
W sprawie przedmiotu zamówienia: Anna Woźnicka, tel: 22 738 15 91(anna.woznicka@powiat.pruszkow.pl)
Załączniki do zapytania ofertowego:
1) Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Do
niniejszego postępowania o zamówienie nie mają zastosowania przepisy ustawy z
dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega
sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego
zamknięcia bez dokonania wyboru którejkolwiek oferty.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?