- Strona główna
- Postępowanie ID 1020951
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Dostawa wody pitnej do Urzędu Miejskiego w Szklarskiej Porębie w 2025-2026 r.
Wystawiający
-
UżytkownikEwa Bartosik
-
Organizacja
-
OddziałReferat Organizacji i Spraw Społecznych
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-20 11:17:00
-
Składania2024-11-27 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-27 12:05:00
-
Tryb
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Dostawa wody pitnej w butelkach o pojemności 0,5 l., wody pitnej w butlach o pojemności od 18 do 20 l., dzierżawa dystrybutorów w Urzędzie Miejskim w Szklarskiej Porębie oraz dostawa kubeczków jednorazowych do dystrybutorów wody w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.
Opis:
Zamówienie obejmuje:
dostawę wody źródlanej niskosodowanej, niskozmineralizowanej o poziomie zasadowości do 8,2 pH w butlach o pojemności od 18 do 20 l.,
dzierżawę 6 szt. dystrybutorów wody pitnej (w butlach o pojemności od 18 do 20 l.) o wysokości (z butlą) od 100 do 160 cm,
dostawę wody pitnej niskozmineralizowanej w butelkach o pojemności 0,5l (gazowanej i niegazowanej).
dostawę kubeczków jednorazowych do napojów zimnych i gorących o pojemności 200 ml., do dystrybutorów wody pitnej.
Dostawy wody oraz kubeczków jednorazowych będą odbywać się cyklicznie po uprzednim złożeniu przez Zamawiającego zamówienia drogą telefoniczną lub elektroniczną w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia.
Szacunkowa ilość dostawy na cały okres rozliczeniowy wynosi:
wody w butlach 18-20 l: 400 szt.,
wody w butelkach 0,5 l gazowanej: 4800 szt.,
wody w butelkach 0,5 l niegazowanej: 2024 szt.
kubeczków jednorazowych o pojemności 200 ml do napojów zimnych: 800 szt.
kubeczków jednorazowych o pojemności 200 ml do napojów gorących: 500 szt.
Pierwszą dostawę butli z wodą oraz 6 szt. dystrybutorów (wraz z ustawieniem i montażem) Wykonawca zrealizuje do dnia 15 stycznia 2025 r.; następne dostawy wody zgodnie ze zleceniem Zamawiającego.
Sanityzacja będzie przeprowadzana przez Wykonawcę 2 razy w roku; pierwsza sanityzacja zostanie przeprowadzona w okresie od 2 do 6 czerwca 2025 r.; kolejne co 6 miesięcy; ostatnia sanityzacja zostanie przeprowadzona w pierwszej połowie czerwca 2026 r.
Dostawy wody wykonywane przez Wykonawcę będą odbywać się w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku od 9:00 do 14:30.
Wykonawca każdorazowo będzie wnosił pełne butle z wodą do wskazanego pomieszczenia na pierwszym piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Szklarskiej Porębie, ul. Granitowa 2 oraz wynosił butle puste.
Wykonawca będzie na bieżąco serwisował i dokonywał napraw urządzeń – dystrybutorów w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia uszkodzenia.
Wszelkie inne prace związane z obsługą dystrybutorów muszą być wykonywane przez Wykonawcę w godzinach pracy urzędu, tj. w dni robocze w od poniedziałku do piątku od 9:00 do 14:30.
Ceny podane w formularzu cenowym będą obowiązywały przez cały okres rozliczeniowy, bez względu na zmniejszenie lub zwiększenie ilości zapotrzebowania na butle z wodą lub dystrybutory.
Oświadczenie, że naturalna woda mineralna posiada atest Państwowego Zakładu Higieny - Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytkowych, spełnia wymagania rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych, (t.j.Dz. U. z 2011 r. nr 85, poz. 466 z późn. zm.).
Oświadczenie, że zamawiana woda zawiera co najmniej następujący skład mineralny w ilości (mg/l):
Wapń - 30,00
Magnez - 6,50
Sód - 8,00
Potas - 1,30
Wodorowęglany - 145,00
Ogólną mineralizację: 230,00
Oświadczenie, że skład i jakość wody jest kontrolowany przez Państwowy Zakład Higieny i Sanepid.
Oświadczenie, że woda posiada aktualną ocenę oraz kwalifikację rodzajową wody, wykonaną przez Państwowy Zakład Higieny zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wód stołowych (t.j.Dz. U. z 2011 r. nr 85, poz. 466 z późn. zm.).
Oświadczenie o aktualnych wynikach analizy chemiczno - fizycznej wody wykonanych przez Państwowy Zakład Higieny.
Wykonawca złoży podczas składania oferty oświadczenie, że na każde żądanie Zamawiającego przedstawi wszelkie aktualne atesty, oceny, analizy chemiczno-fizyczne wody wykonane przez Państwowy Zakład Higieny.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie, że szacowane ilości mogą być zwiększone lub zmniejszone zgodnie z zapotrzebowaniem.
Zamawiający i Wykonawca przekazują sobie korespondencję drogą elektroniczną.
Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
Ceny wskazane w ofercie muszą być podane w polskich złotych.
Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
Zamawiający uwzględnił możliwość doprecyzowania otrzymanych ofert w przypadku wystąpienia wątpliwości co do ich treści.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej zostanie podpisana umowa w powyższym temacie (wzór umowy w załączniku nr 4 oraz załącznik nr 1 formularz ofertowy)
Osoba do kontaktu: Ewa Bartosik Tel. 75 75 47 708.
Oferty cenowe przesyłać poprzez platformę zakupową w terminie
do 27.11.2024 r do godziny 12:00
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
Zmiany lub odwołania warunków postępowania;
Przeprowadzenia dodatkowych negocjacji;
Unieważnienia postępowania bez podania przyczyny
Kryterium oceny oferty jest 100% cena: łączna cena
W ofercie należy przedstawić oświadczenie, że zakład wprowadzający do obrotu artykuły spożywcze spełnia warunki sanitarno-higieniczne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.)
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 3 dni od złożenia każdorazowego zamówienia;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 75 75 47 708.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?