- Strona główna
- Postępowanie ID 1020098
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Przegląd obiektów budowlanych zgodnie z wymogami Prawa budowlanego
Wystawiający
-
UżytkownikMateusz Piechowiak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-19 12:15:00
-
Składania2024-11-26 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-26 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
1. Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenia oceny stanu technicznego obiektów, dla których wymagane jest przeprowadzenie takiej oceny zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rocznych oraz pięcioletnich przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych będących w zasobie Zakładu Wodociągów i Kanalizacji „WiK” Sp. z o.o. w Żninie zgodnie z art. 62 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zmianami).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przeglądów stanu technicznego obiektów, a także przegląd przewodów kominowych.
4. Wykaz obiektów budowlanych objętych niniejszym zamówieniem przedstawiony został
w załączniku nr 1 - Formularz ofertowy.
5. Wykonawca do realizacji usługi wykorzysta własny sprzęt oraz urządzenia.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wpisów do książek obiektów budowlanych.
W przypadku braku książki dla któregoś z obiektów Wykonawca musi założyć nową książkę obiektu.
7. Wykonawca z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków sporządzi protokół w wersji papierowej wraz z dokumentacją fotograficzną na przenośnym nośniku danych (płyta CD/DVD lub pendrive).
8. Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować awarię, a w przypadku zauważenia dysfunkcji - wstępne oszacowanie kosztów naprawy.
9. Zalecenia ujęte w protokołach sporządzonych w toku kontroli powinny być sformułowane w układzie zhierarchizowanym określającym stopień pilności i rygor czasowy ich wykonania. Zalecenia te powinny obejmować zasady postępowania zmierzające do wykonania niezbędnych napraw, zakładających utrzymanie budynku w dobrym stanie technicznym lub wskazujących na konieczność wykonania opracowań dodatkowych, szczegółowych, potrzebnych dla rozpoznania zjawisk wykraczających poza zakres przeglądu technicznego.
10. Termin realizacji zamówienia: do 5 dni od daty otrzymania pisemnego zlecenia.
11. Termin przekazania dokumentacji: w terminie 10 dni od dnia zakończenia czynności.
12. Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo - odbiorczy otrzymania protokołów
z przeprowadzonych kontroli stanu technicznego obiektów wraz z dokumentacją fotograficzną podpisany przez Wykonawcę i Zamawiającego. Zapłata za wykonane przeglądy nastąpi
w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury.
13. Ceny jednostkowe przedstawione w Formularzu ofertowym są niezmienne przez cały okres realizacji zamówienia.
14. Przedstawione ceny muszą uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do terminowego
i prawidłowego wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, w tym inne opłaty
i podatki.
15. Rozliczenie nastąpi według faktycznie wykonanej usługi na podstawie ilości i ceny jednostkowej netto przedstawionej w ofercie.
16. Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą:
a. Formularz ofertowy,
b. Wykaz cenowy,
c. Aktualne uprawnienia.
17. Wykonawca składa ofertę w postaci skanów dokumentów, o których mowa w pkt 16. Wyjątek stanowi Wykaz cenowy, który należy uzupełnić i dołączyć wraz z ofertą w formacie .xlsx.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zlecenia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?