- Strona główna
- Postępowanie ID 1019362
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Dostawa i montaż 2 sztuk bram wjazdowych warsztatowych na terenie Stacji Obsługi Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu
Wystawiający
-
UżytkownikRobert Mak
-
Organizacja
-
OddziałWydział Inwestycji i Remontów
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-18 14:09:00
-
Składania2024-11-20 08:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-20 08:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej i terminowej na Dostawa i montaż 2 sztuk bram wjazdowych warsztatowych na terenie Stacji Obsługi Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu przy ul. Podolańskiej 52. Termin wykonania robót budowlanych do 29. 11. 2024 r.
Zakres wykonania dostawy i montażu bramy wjazdowej przemysłowej
segmentowej :
1. Demontaż dwóch bram wjazdowych wraz z utylizacją.
2. Przesunięcie 6 lamp oświetleniowych
podwieszanych do sufitu
3. Dostarczenie oraz montaż dwóch bram przemysłowych segmentowych
4. Wzór: przetłoczenia
poziome wąskie
5. Wykonanie standardowe
z ocynkowanych ogniowo segmentów stalowych
6. Wypełnienie pianką
poliuretanową grubości 40 mm
7. Strona zewnętrzna oraz
wewnętrzna w strukturze stucco
8. Kolor szary : RAL 7016.
9. Prowadzenie NP.
(nadproże min. 450 mm)
10. Wymiar: szer/wys: 3720
x 3500 mm
11. Napęd przemysłowy GfA
model 5.24 ze sterowaniem TS-970, zabezpieczeniem fotokomórkami w dolnej
uszczelce, co najmniej 20 cykli/godz.
12. Odbiornik radiowy do bramy wraz z pilotami: min. 5 sztuk
13. Współczynnik
przenikania ciepła U nie wyższy niż 1,3 W (m2 x K) – zgodnie z WT 2021.
14. Doprowadzenie zasilania: około 25 metrów do każdej bramy.
15. Montaż dodatkowych profilów stalowych do podwieszeń bramy, mocowane do istniejącej kratownicy dachowej.
15. Doprowadzenie stanu technicznego elewacji budynku (zewnątrz i wewnątrz) do stanu pierwotnego.
Wymagania Zamawiającego:
·
Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej
Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony
internetowej www.platformazakupowa.pl..
·
KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za
pośrednictwem Platformy Zakupowej.
·
O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
·
Termin realizacji zamówienia do 29. 11. 2024 r.
·
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/
przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
·
Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania
usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego
adres
·
Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy – wyprodukowany w roku 2023 lub
2024 fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
·
Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca zobowiązany
jest do przeprowadzania wymaganych nieodpłatnych corocznych przeglądów gwarancyjnych. Wymagana jest 5-letnia gwarancja na wykonane prace oraz
urządzenia. Koszty gwarancji w tym serwisu gwarancyjnego wraz z
materiałami eksploatacyjnymi, wymianą zużytych elementów, regulacją podzespołów
Wykonawca uwzględni w ofercie. Wymagana jest gotowość do przyjmowania zgłoszeń
awarii/usterek pod wskazanym numerem telefonu oraz adresem mailowym przez 24h/7
dni. Wykonawca zapewnia czas reakcji serwisu w terminie do 48h, rozumianym jako
przyjazd na obiekt i diagnozę problemu. Wykonawca gwarantuje wykonanie napraw w
terminie do 21 dni kalendarzowych.
·
Wykonawca gwarantuje, że produkt nie ulegnie przebarwieniu przez okres
gwarancji.
·
Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę autoryzacji producenta urządzeń
(certyfikat autoryzacji producenta).
· Wymagane jest przedstawienie co najmniej trzech referencji dotyczących
wykonania usług dla instytucji administracji państwowej lub samorządowej.
·
Kary umowne:
- 200 zł za każdy dzień zwłoki w przybyciu na obiekt po otrzymaniu
informacji o awarii,
- 200 zł za każdy dzień nieterminowego usunięcia awarii i naprawy
- 1000 zł jednorazowej kary za brak wykonania terminowego przeglądu
gwarancyjnego oraz
nie realizowania warunków
gwarancji
- za przekroczenie terminu wykonania zamówienia 30.05.2021 roku - 200 zł za
każdy dzień
zwłoki
·
Zamawiający ma możliwość zlecenia przeglądu innej autoryzowanej firmie w
celu utrzymania gwarancji w przypadku nie realizowania warunków gwarancyjnych
umowy.
·
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
·
Kryterium oceny najniższa cena
·
Do zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Telefon kontaktowy: 4777 lub 12640
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?