- Strona główna
- Postępowanie ID 1018777
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Dostawa pościeli, kołder, kocy, ręczników.
Wystawiający
-
UżytkownikAdam Woźniak
-
Organizacja
-
OddziałSekcja zaopatrzenia
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-18 09:38:00
-
Składania2024-11-22 07:37:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Miejsca dostawy: Akademia Marynarki Wojennej ul. Śmidowicza 69, 81-127 Gdynia.
Oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Wybór oferty na podstawie dostarczonych próbek, o które Zamawiający zwróci się podmiotu wybranego w postępowaniu.
Warunki dostawy i płatności:
- dostawa do miejsc wskazanych powyżej,
- koszt dostawy leży po stronie Wykonawcy,
- w przypadku wysyłki sprzętu firmą kurierską do sprzętu musi być dołączony list przewozowy,
- termin płatności do 30 dni liczonych od dnia odbioru faktury VAT.
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z oświadczeniem, że:
- jest on uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia,
- przedmiot zamówienia jest właściwej jakości, fabrycznie nowy i może być używany bez naruszania praw własności osób trzecich w tym praw patentowych i praw autorskich,
- przedmiot zamówienia spełnia normy przewidziane prawem polskim.
Termin
realizacji zamówienia – do dnia 20.12.2024 r.
Gwarancja: nie mniej niż 24 miesiące
Załącznik do postępowania: oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-18
10:33:05
|
Adam Woźniak | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Zamawiający zmienia tryb zakupu przedmiotów objętych postępowaniem, na tryb przetargowy. |
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?