- Strona główna
- Postępowanie ID 1018243
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SE-WAO.271 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Kórniku
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Wójkiewicz
-
Organizacja
-
OddziałMiasto i Gmina Kórnik
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-15 12:39:00
-
Składania2024-11-21 14:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-21 14:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Kórniku (wymienionych w załączniku nr 1 do formularza oferty).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru jednego dostawcy.
Szacunkowe ilości artykułów podane w
formularzu cenowym nie są wiążące dla Zamawiającego przy
realizacji zamówienia, stanowią jedynie podstawę dla Wykonawców do sporządzenia
oferty.
Rzeczywista ilość zamawianych artykułów wynikać będzie z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
Asortyment przedstawiony w ofercie cenowej nie jest katalogiem zamkniętym,
Zamawiający
w okresie obowiązywania umowy może
dokonywać zamówienia na dodatkowy asortyment.
Realizacja zamówienia następowała będzie sukcesywnie przez okres trwania umowy,
a miejscem dostawy będzie siedziba Urzędu Miasta i Gminy w Kórniku.
Dostawy realizowane będą w dni
robocze (rozumiane jako dni od poniedziałku do piątku
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
pracy) w godzinach od 8:00 do 14:00.
Ceny produktów spożywczych w okresie trwania umowy nie mogą ulec zmianie w
stosunku
do wskazanych w ofertach cenowych.
Ceny jednostkowe w ofercie
powinny uwzględniać również koszty transportu i rozładunku
do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego, do której będzie
realizowana jednostkowa dostawa.
Wykonawca wszystkie dostawy artykułów spożywczych do Zamawiającego będzie
realizował
na podstawie zamówień składanych na
piśmie, e-mailem lub faksem przez upoważnione osoby.
W zamówieniach Zamawiający określał będzie dokładną ilość i rodzaj zamawianego
asortymentu, miejsce dostawy oraz datę zamówienia.
Zamawiający przyjmuje dostawę wyłącznie na podstawie faktury (faktur), obejmującej faktycznie dostarczony przedmiot umowy. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym.
Wykonawca zobowiązuje się we
własnym zakresie dokonywać wyładunku i wniesienia dostarczonego towaru do
wskazanych pomieszczeń i ich rozładunku. Za datę i miejsce dokonania dostawy
uważa się dostarczenie wyrobów w wyznaczonym terminie do siedziby
Zamawiającego. Produkty spożywcze muszą spełniać parametry jakościowe określone
dla danego asortymentu przez Polskie Normy, spełniać wymogi sanitarno –
epidemiologiczne i zasady systemu HACCP. Zamawiający zastrzega sobie prawo
żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia
dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ
uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. Na dostarczony towar
Wykonawca winien posiadać właściwe atesty
i certyfikaty laboratoryjne. Jakość
dostarczanych produktów winna być zgodna z obowiązującymi przepisami oraz
atestami dla produktów pierwszego gatunku/klasy. Produkty oznakowane mają być
zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie znakowania poszczególnych
rodzajów środków spożywczych (Dz. U. z 2015 r. poz. 29 ze zm.), tzn. muszą
zawierać: nazwę, wykaz i ilość składników lub kategorii składników, zawartość
netto w opakowaniu, datę minimalnej trwałości lub termin przydatności do
spożycia, warunki do przechowywania, nazwę i adres producenta lub
przedsiębiorcy paczkującego środek spożywczy. Dostarczone Zamawiającemu
artykuły spożywcze winny posiadać ważny termin przydatności do spożycia, nie
krótszy niż 6 miesięcy terminu przydatności określonego przez producenta. Opakowania
artykułów spożywczych – słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe
muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia,
obecności szkodników, całe i szczelne. Dostawy wszystkich artykułów spożywczych
muszą być realizowane zgodnie z zasadami dobrej praktyki higienicznej GHP/GMP.
Przedmiot zamówienia musi być
dostarczony odpowiednim środkiem transportu, spełniającym wymagania
obowiązujących przepisów prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności.
Produkty powinny być należycie zabezpieczone w opakowaniach gwarantujących
bezpieczny transport i magazynowanie. Pojemniki i opakowania muszą posiadać
atest PZH odnośnie dopuszczenia do kontaktu z żywnością. Dokumenty
potwierdzające dopuszczenie środka transportu do przewozu artykułów
żywnościowych winny być do wglądu przez Zamawiającego. Osoby wykonujące dostawę
muszą legitymować się aktualnym zaświadczeniem lekarskim do celów sanitarno –
epidemiologicznych, które okazują na każde żądania Zamawiającego.
Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą wziąć udział
Wykonawcy, którzy spełniają n/w wymagania:
-są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego
postępowania, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
-dysponują odpowiednim
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w tym
osobami posiadającymi aktualne orzeczenie lekarskie dopuszczające
do wykonywania pracy w procesie produkcji i obrocie żywnością,
-znajdują się w sytuacji
ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).
Istotne warunki realizacji zamówienia:
termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
Terminy i warunki płatności:
21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na realizację zamówienia.
Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia, którego dotyczy niniejsze zamówienie dokonywane będą w PLN.
Możliwość dokonania istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego
postępowania o udzielenie zamówienia:
tak
Xnie
Kryteria oceny ofert i ich waga:
Ocenie podlegać będą wyłącznie
oferty Wykonawców, którzy złożą oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego.
W celu wyboru oferty najkorzystniejszej zostaną uwzględnione kryteria:
Nazwa kryterium Waga kryterium
Kryterium
CENA 100%
Przez dzień roboczy Zamawiający
rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od
pracy w godzinach od 8:00 do 14:00.
Oferent może uzyskać maksymalnie 100 punktów [%].
Ofertę należy złożyć do dnia 21.11.2024 r. do
godziny 14.00, elektronicznie, tj. przedstawić w platformie zakupowej.
Załączniki do oferty (wymagane od oferenta):
-wypełniony i podpisany załącznik do formularza oferty,
-podpisany i zaparafowany na każdej stronie projekt umowy,
-aktualny wyciąg z KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Dodatkowe informacje:
-Zapytanie ofertowe może zostać
zmienione przed upływem terminu składania ofert przewidzianym w zapytaniu
ofertowym. W takim przypadku do opublikowanego zapytania ofertowego zostanie
dołączona informacja o jego zmianie, która zawierać będzie co najmniej: datę
upublicznienia zmienianego zapytania ofertowego, jego numer a także opis
dokonanych zmian. Beneficjent przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny
do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest
to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
-Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
-Wykonawca może dokonać zmian lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu
wyznaczonego do składania ofert.
-Oferty otrzymane po terminie
składania ofert zostaną zwrócone wykonawcom bez otwierania.
-Oferta niezgodna z zapytaniem ofertowym nie stanowi oferty ważnej.
-Dla skuteczności niniejszego postępowania o zamówienie publiczne wystarczające jest otrzymanie przez zamawiającego jednej ważnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
-Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, odwołania postępowania lub jego zamknięcia bez wybrania którejkolwiek z ofert.
-Zamawiający udostępnia
wnioskodawcy zestawienie ofert złożonych w postępowaniu:
na wniosek wykonawcy, który złożył ofertę, wg własnego uznania na stronie, na
której zostało upublicznione zapytanie ofertowe.
-Informację o wyniku postępowania
(co najmniej nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce
zamieszkania wybranego wykonawcy, a także cenę wybranej oferty) zamawiający
upublicznia w taki sposób, w jakim zostało upublicznione zapytanie ofertowe
(poprzez skierowanie
do potencjalnych wykonawców / ogłoszenie na stronie internetowej).
-Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego z wyłonionym wykonawcą (udziela zamówienia).
Wykaz załączników do opisu przedmiotu zamówienia:
- zestawienie produktów (zał. nr 1)
- wzór umowy ( zał. nr 2)
Osoba do kontaktu:
Anna Wójkiewicz – kierownik Wydziału Administracyjno-Organizacyjnego, e-mail: awojkiewicz@kornik.pl, tel. 6180710411 wew.707.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?