- Strona główna
- Postępowanie ID 1016904
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZP - 1367/2024 Dostawa komory do kontroli broni KRBŻ 5/2100 w ilości 2 kpl.
Wystawiający
-
UżytkownikMarcin Kamiński
-
Organizacja
-
OddziałWydział Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Kielcach
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-14 10:08:00
-
Składania2024-11-19 11:04:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu
prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym
organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez
poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może
zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych
środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt
poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do
zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy,
proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus
czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
• tel. 22 101 02 02
• e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym
potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie
zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwem
Internetowej Platformy Zakupowej oferty realizacji zamówień na rzecz Komendy
Wojewódzkiej Policji w Kielcach
1.
Zamówienia realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej
Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej
www.platformazakupowa.pl.
2.
KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za
pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3.
Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne
informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi
się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
4.
Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie
koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innych
kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
5. O
ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
6.
Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia
upływu terminu składania ofert.
7.
Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia
oraz otrzymania przez KWP w Kielcach prawidłowo wystawionej faktury.
8.
Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych
zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem
przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
9. W
przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz
ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Kielcach zwróci niezgodny przedmiot
zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10.
KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w
postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
11. W
przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Kielcach zastrzega
sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.
12.
Towar musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, dopuszczony do obrotu i
użytkowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
13.
KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się
wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia
w stosunku do KWP w Kielcach.
14.
Dokumenty złożone przez Wykonawcę posiadające braki formalne, mogą zostać
uzupełnione /poprawione w terminie 3 dni od wezwania przez Zamawiającego.
15. Cena musi być podana w złotych polskich, w zaokrągleniu do
drugiego miejsca po przecinku.
16.
Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Prawo
zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz.1843 z późn. zm.)
spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w
zapytaniu ofertowym oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.
24 ust.1 pkt. 12-23 ustawy.
W
razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!
Klauzula informacyjna w związku z procedurą postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję,
Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach
przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku z procedurą postępowania
przetargowego:
§ Administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach, kontakt : ul.
Seminaryjska 12, 25-372 Kielce,
§ Nadzór na prawidłowym przetwarzaniem
danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach sprawuje Inspektor
ochrony danych osobowych KWP w Kielcach;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez Komendę Wojewódzką
Policji w Kielcach.
§ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych
będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa
Pzp”;
§ Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych
osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
§ w odniesieniu do Pani/Pana danych
osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
§ posiada Pani/Pan:
− na
podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
− na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo
do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
§ nie przysługuje Pani/Panu:
− w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
− prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?