Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RZP.271.75.2017.PL „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa boisk przy SP nr 18””

Paweł Lipiński
Urząd Miejski w Elblągu Oddział: Departament Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 26-10-2017 13:03:44
Składania : 08-11-2017 09:30:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Postępowanie prowadzone na podstawie ZARZĄDZENIA NR 398/2017 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 14 września 2017 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro w Urzędzie Miejskim w Elblągu.

RZP.271.75.2017.PL
„Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa boisk przy SP nr 18””
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej przebudowy boiska przy Szkole Podstawowej Nr 18 przy ul. Węgrowskiej 1, działka nr 151,
obręb 3.
2. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, w tym:
1) Część I:
a. opracowanie koncepcji zagospodarowana terenu boisk asfaltowych, bieżni i skoczni
do skoku w dal,
b. opracowanie szacunkowego zestawienia kosztów budowy.
2) Część II:
a. pozyskanie mapy do celów projektowych w formie papierowej (poświadczonej przez ośrodek dokumentacji) oraz na płycie CD w formie mapy numerycznej,
b. opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej we wszystkich niezbędnych branżach, obejmujących:
- przebudowę istniejącego boiska asfaltowego wraz z przyległym terenem zielonym na boisko o nawierzchni poliuretanowej do gry w siatkówkę, koszykówkę, piłkę ręczną oraz tenisa,
- budowę lekkiej hali łukowej o konstrukcji namiotowo-szkieletowej,
- budowę krytego przejścia łączącego projektowaną halę z istniejącym budynkiem z zapleczem sanitarno-szatniowym,
- zagospodarowanie terenu,
c. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
d. opracowanie przedmiarów robót we wszystkich branżach w układzie specyfikacyjnym,
e. wykonanie uproszczonego kosztorysu inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie formy i metod sporządzania kosztorysu inwestorskiego,
f. wykonanie zbiorczego zestawienie kosztów (ZZK),
g. złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę.
3) Pełnienie nadzoru autorskiego podczas wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
3. Szczegółowe warunki i pozostałe informacje dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
- zakresu określonego w pkt II. ppkt 2. poz. 1) zapytania ofertowego - Część I – 2 tygodnie od daty podpisania umowy,
- zakresu określonego w pkt II. ppkt 2. poz. 2) zapytania ofertowego - Część II – 31.01.2018 r.
- zakresu określonego w pkt II. ppkt 2. poz. 3) zapytania ofertowego – okres wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo – kosztorysowej.

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I DOKUMENTY SKŁADANE NA POTWIERDZENIE ICH SPEŁNIENIA
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej budowy lub przebudowy budynków sportu lub rekreacji takich jak hale sportowe i widowiskowe, kryte baseny o powierzchni zabudowy co najmniej 500 m2.


Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU USŁUG, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3. Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku.
Do wykazanych usług należy załączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie.

2. Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) jedną osobą z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej,
b) jedną osobą z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
c) jedną osobą z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych,
d) jedną osobą z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności telekomunikacyjnej,
e) jedną osobą z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako projektant, posiadającą uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych.

Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia WYKAZU OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4. W WYKAZIE OSÓB należy podać informacje o posiadanych uprawnieniach (rodzaj uprawnień, numer uprawnień, datę wystawienia) oraz liczbę lat doświadczenia zawodowego jako projektant.

V. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją prac będących przedmiotem zamówienia, w tym m.in. koszty uzgodnień dokumentacji oraz obowiązki określone w § 5. wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego.
2. Wykonawca musi podać cenę wykonania przedmiotu zamówienia oraz podać ceny bez VAT wykonania poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, tj.:
- opracowania koncepcji (Część I),
- opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej (Część II)
- pełnienia nadzoru autorskiego, obejmującego 5 pobytów, bez względu na ilość osób w zespole, w oparciu o cenę 1 pobytu.

VI. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w zapytaniu ofertowym.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 100 %
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana w przyjętym kryterium oceny ofert: XC x 100%
Sposób obliczenia XC:

XC = cena (brutto) najniższa x 10 pkt : cena (brutto) badanej oferty

VII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty należy składać do dnia 8 listopada 2017 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać:
a) wypełnioną WYCENĘ, której wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1,
b) wypełniony WYKAZ USŁUG, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 3 oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie (dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie muszą być wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, i należy je złożyć w formie skanu dokumentu),
c) wypełniony WYKAZ OSÓB, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4.

VIII. OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU Z WYKONAWCAMI
Paweł Lipiński – Referat Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 405, telefon 55 239 31 26, e-mail: rzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.

IX. WZÓR UMOWY LUB ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ALBO OGÓLNE WARUNKI UMOWY OKREŚLAJĄCE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA, KTÓRE PO DOKONANIU WYBORU WYKONAWCY NIE PODLEGAJĄ ZMIANOM
Zamawiający przekazuje wzór umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do zapytania ofertowego.

X. INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.

XI. ZAŁĄCZNIKI
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 - WYCENA
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 - wzór Umowy
3. ZAŁĄCZNIK NR 3 - WYKAZ USŁUG
4. ZAŁĄCZNIK NR 4 - WYKAZ OSÓB

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wycena.doc doc 54 2017-10-26 13:03:44 Postępowanie
Wykaz osób.doc doc 57.5 2017-10-26 13:03:44 Postępowanie
Wykaz usług.doc doc 59 2017-10-26 13:03:44 Postępowanie
wzór umowy SP18.pdf pdf 870.3 2017-10-26 13:03:44 Postępowanie
Wycena.doc doc 54 2017-10-26 13:03:44 Przedmiot zamówienia
Wykaz usług.doc doc 59 2017-10-26 13:03:44 Kryterium
Wykaz osób.doc doc 57.5 2017-10-26 13:03:44 Kryterium
zawiadomienie o wyniku 75.pdf pdf 172.49 2017-11-09 14:57:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2017-11-09 15:09 Paweł Lipiński Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30 000 euro RZP.271.75.2017.PL:

RZP.271.75.2017.PL
„Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa boisk przy SP nr 18””

zostało unieważnione. W przedmiotowym postępowaniu złożono dwie oferty. Każda z tych ofert przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2017-11-09 14:59 Paweł Lipiński Zawiadomienie o wyniku postępowania w załączeniu.

zawiadomienie o wyni [...].pdf

2017-10-30 15:20 Paweł Lipiński Dokonano edycji następujących elementów postępowania: data zakończenia
2017-10-30 15:19 Paweł Lipiński Zmiana treści Zapytania ofertowego Nr 1 oraz informacja o przedłużeniu terminu składania ofert w załączeniu

zmiana1 - BIP.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 RZP.271.75.2017.PL „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa boisk przy SP nr 18”” Wykonawca wraz z ofertą musi złożyć wypełnioną WYCENĘ

Wycena.doc

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 wzór umowy - Akceptuję wzór umowy - proszę potwierdzić (0)
2 Termin realizacji zamówienia - - zakresu określonego w pkt II. ppkt 2. poz. 1) zapytania ofertowego - Część I – 2 tygodnie od daty podpisania umowy, - zakresu określonego w pkt II. ppkt 2. poz. 2) zapytania ofertowego - Część II – 31.01.2018 r. - zakresu określonego w pkt II. ppkt 2. poz. 3) zapytania ofertowego – okres wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowo – kosztorysowej. Proszę potwierdzić (0)
3 Wykaz usług - Proszę załączyć wypełniony wykaz usług oraz dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie (dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie muszą być wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, i należy je złożyć w formie skanu dokumentu)

Wykaz usług.doc

(0)
4 Wykaz osób - Proszę załączyć wypełniony wykaz osób

Wykaz osób.doc

(0)
5 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 544