- Strona główna
- Postępowanie ID 1014367
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Konserwacja urządzeń - pompy ciepła 1
Wystawiający
-
UżytkownikAdam Karasiński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-08 12:56:00
-
Składania2024-11-22 12:50:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybSzacowanie wartości zamówienia
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
KONSERWACJA URZĄDZEŃ NA TERENIE GLIWIC
Urządzenia:
|
|
Moc grzewcza [kW] |
Uwagi |
1 |
Vitocal 222-G |
7,7 |
Solanka/woda, zasobnik 170 l |
2 |
Vitocal 333-G |
8,6 |
Solanka/woda, zasobnik 220 l |
Wymagania dla podjęcia czynności serwisowych:
Posiadanie wiedzy i doświadczenia w serwisowaniu pomp ciepła. Proszę opisać doświadczenie w zakresie serwisowania pomp ciepła.
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania czynności serwisowych na terenie Gliwic.
Osoby wykonujące czynności serwisowe powinny posiadać aktualne badania i uprawnienia SEP G1, a także aktualne szkolenie z zakresu bhp i ważne orzeczenie lekarskie.
Posiadanie certyfikatu F-gaz dla przedsiębiorcy i dla personelu.
Zakres czynności serwisu rocznego:
Kontrola czujników i bezpieczników
Czyszczenie i mycie obudowy urządzeń
Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego
Pomiar oraz ewentualne uzupełnienie poziomu czynnika chłodniczego w układzie
Sprawdzenie stanu połączeń elektrycznych
Sprawdzenie przewodów i izolacji
Sprawdzenie poprawności działania sterownika
Pomiar ciśnienia sprężania
Pomiar temperatury na wlocie do parownika
Pomiar temperatury na wylocie z parownika
Uzupełnienie solanki/sprawdzenie ciśnienia
Odpowietrzyć układ solanki i grzewczy
Rozczytanie komunikatów, błędów i alarmów sterownika, godzin pracy sprężarki itd.
Wypełnienie książki serwisowej/protokół serwisowy
Awaria:
Podanie kosztu roboczogodziny z dojazdem do urządzeń na terenie Gliwic.
Oferta nie obejmuje:
Kosztów zakupu dodatkowych materiałów i uszkodzonych części wykrytych podczas awarii.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 32 335 01 90
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?